Svensk Fastighetsförmedling Vara

Torggatan 9, 534 31 Vara — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vara!

Jobbar du kanske i Göteborg men vill bo en bit utanför? Med enbart tio mils pendlingsavstånd har Vara fantastiska boendemöjligheter. Vi mäklare på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom hela bostadsaffären. Vi kan vägleda dig till rätt sorts boende, vare sig du är ute efter en lägenhet eller en villa.

Vi har koll på mäklarbranschen och alla omgivningar och lägen här i Varatrakten och Västra Götaland. Kontakta oss så hjälper vi dig att uppfylla bostadsdrömmen!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vara

• Siv N

2020-05-19

Siv N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vara
    Mäklaren svarar snabbt när jag ringer eller skickar sms, hon är trevlig och visningen av lägenheten gick bra då hon svarade på några frågor vi hade. inget fel på henne! mvh Siv Nilsson Läs mer
    2020-05-19 Anna H svarar Siv N
    Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och område när ni väl är på plats.
    Carin D gillar detta
  • 2019-08-21

Carolina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vara
    En hungrig och engagerad mäklare som verkligen ville sälja vår gård. Läs mer
  • 2019-03-31

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vara
    Köpte hus i Vara (Solrosvägen)

Jag blev väldigt proffsigt bemött av mäklaren.
    Fick svar på alla frågor jag hade och var inte för på utan fick tid att fundera. Finns inget att klaga på utan är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-05-21 Anna H svarar Andreas L
    Tack för de fina orden Andreas! Hoppas ni kommer att trivas i Ert nya boende.
  • 2018-07-06

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vara
    Sålt en liten etta.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig smidighet och professionell hjälp och fick det.
    Vi blev nöjda mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-06 Anna H svarar Johan S
    Tack för förtroendet och vidare samarbete!

Torggatan 9, 534 31 Vara