Svensk Fastighetsförmedling Vara

Svensk Fastighetsförmedling Vara

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vara!

Jobbar du kanske i Göteborg men vill bo en bit utanför? Med enbart tio mils pendlingsavstånd har Vara fantastiska boendemöjligheter. Vi mäklare på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom hela bostadsaffären. Vi kan vägleda dig till rätt sorts boende, vare sig du är ute efter en lägenhet eller en villa.

Vi har koll på mäklarbranschen och alla omgivningar och lägen här i Varatrakten och Västra Götaland. Kontakta oss så hjälper vi dig att uppfylla bostadsdrömmen!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vara 2

• Siv N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vara
    • Kvänum
    2020-05-19
    Mäklaren svarar snabbt när jag ringer eller skickar sms, hon är trevlig och visningen av lägenheten gick bra då hon svarade på några frågor vi hade. inget fel på henne! mvh Siv Nilsson
    Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och område när ni väl är på plats. Svensk Fastighetsförmedling Vara
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vara
    2019-08-21
    En hungrig och engagerad mäklare som verkligen ville sälja vår gård.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vara
    2019-03-31
    Köpte hus i Vara (Solrosvägen)

Jag blev väldigt proffsigt bemött av mäklaren.
    Fick svar på alla frågor jag hade och var inte för på utan fick tid att fundera. Finns inget att klaga på utan är väldigt nöjd.
    Tack för de fina orden Andreas! Hoppas ni kommer att trivas i Ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Vara
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vara
    • Vara
    2018-07-06
    Sålt en liten etta.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig smidighet och professionell hjälp och fick det.
    Vi blev nöjda mycket nöjda!
    Tack för förtroendet och vidare samarbete! Svensk Fastighetsförmedling Vara