Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svenska Mäklarhuset Årsta

Svenska Mäklarhuset Årsta

Årstavägen 51, 120 54 Årsta — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Årsta!

Vi mäklare här på kontoret har mer än 30 års erfarenhet av att jobba här söder om söder. Vi har koll på marknadspriser, bostadsområden och känner till alla kommunikationer, skolor och restauranger. Därför är vi det självklara valet när du ska köpa eller sälja en bostad här i området.

För oss är varje bostadsaffär unik. Vi ger inte upp förrän du har funnit drömboendet här i Årsta eller Enskede. Kontakta oss så bjuder vi på en kostnadsfri värdering och hjälper dig under hela processen!

Läs vad 65 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Årsta

• Andrea D
    Andrea D skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    En mycket glad och trevlig mäklare.köpt en bostad i Farsta rottnerrosbacken. Som var hjälpas med det mesta och även var lätt att nån på telefon om man undrade över nåt! Kändes tryggt att köpa bostad av Ulrika Läs mer
    2018-06-01 Ulrika I svarar Andrea D
    Tack Andrea!
    Tryggt är just vad bostadsaffären ska vara, för både köpare och säljare. Det värmer att du är nöjd med affären och mäklaren :-)
    Glada hälsningar Ulrika
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jag har sålt min bostad. Ulrika bemötte mej på ett trevligt och personligt sätt. Läs mer
    2018-05-31 Ulrika I svarar Lisbeth A
    Tusen tack för din kommentar och din rekommendation, Lisbeth!
  • David H
    David H skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Bra hjälp och stöd vid försäljning. Mycket bra nätverk med fotograf och stylist. Läs mer
    2018-04-21 Ulrika I svarar David H
    Tack David och Lisa!
    Mycket bra samarbete med er två också - det värdesätter jag.
    Med vänliga hälsningar
    Ulrika Ingelsson
  • Tove A
    Tove A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jag har en otroligt positiv erfarenhet av Ulrika som mäklare. Från första kontakt till att kontraktet var påskrivet för min nya lägenhet har hon varit både personlig, tillmötesgående, trevlig och professionell i sitt bemötande. Det har verkligen bidragit till en positiv upplevelse av lägenhetsköpet. Läs mer
    2018-04-17 Ulrika I svarar Tove A
    Hej Tove!
    Åh, tack för de orden - de värmer i hjärtat! Jag önskar dig allt gott i din nya lägenhet och hoppas att du kommer att stortrivas där!
    Varma hälsningar Ulrika Ingelsson
  • Ingmarie F
    Ingmarie F skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Punktlig
    Lättsam
    Kunnig
    Kände till mitt område Läs mer
    2018-03-22 Ulrika I svarar Ingmarie F
    Hej Ingmarie
    Punktlig, kunnig och kände till området - fattas bara annat ;-). Roligt att du tycker att jag är lättsam också :-). Tack för din rekommendation, Ingmarie!
    Varma hälsningar Ulrika Ingelsson
  • Lina O
    Lina O skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Fantastiskt proffsig och engagerad mäklare som lyckades sälja vårt hus på två veckor samtidigt som två andra mäklare försökt i ett halvår med samma sak. Läs mer
    2018-03-21 Ulrika I svarar Lina O
    Varmt tack, Lina! Vi gjorde det tillsammans! Vi hade ett himla trevligt och givande samarbete!
    Mvh Ulrika Ingelsson
  • Elli E
    Elli E skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Ulrika är en fantastisk mäklare som arbetar med lägenhetsförsäljning för att hon tycker att det är så kul. Jag valde henne för att hon visade ett genuint intresse för min lägenhet, vilket jag är mycket nöjd över! Läs mer
    2018-03-08 Ulrika I svarar Elli E
    Hej Elin!
    Varmt tack för dina rader här. Och du har helt rätt, jag gillar bostäder - och kunder! Du och din lägenhet var det också så lätt att charmas av. Jag hoppas vi ses igen framöver!
  • Hanna Linnea H
    Hanna Linnea H skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Professionell och bra på återkoppling. Rekommenderas. /Köpare Läs mer
    2018-03-08 Ulrika I svarar Hanna Linnea H
    Tack för det, Hanna! Viktigt att ni som köpare ska kunna känna er trygga med affären. Jag hoppas att ni kommer att stortrivas i ert nya hus!
  • Inger B
    Inger B skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Mycket kunnig,professionell och otroligt vänlig. Gav ett väldigt seriöst intryck..Genomförde min affär på ett smidigt sätt och med hög kvalitet. Läs mer
    2018-02-27 Ulrika I svarar Inger B
    Hej Inger!
    Tusen tack för dina fina ord. Jag uppskattar dig med! :-)
  • Christian C
    Christian C skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Vi fick ett fantastiskt trevligt bemötande. Ulrika har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och rekommenderar henne varmt som en mycket trevlig, ambitiös och duktig mäklare. Läs mer
    2018-03-05 Ulrika I svarar Christian C
    Tusen tack, Christian! Jag tackar tillbaka, du och Sofie gjorde ett fantastiskt arbete. Det var ett bra samarbete helt enkelt!
  • Lina L
    Lina L skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Kontakten med Ulrika Ingelsson fungerade utmärkt. Snabb, adekvat återkoppling. Väl insatt, engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-03-05 Ulrika I svarar Lina L
    Tack så mycket, Lina! Uppskattar kontakten med dig också! Hoppas att ni ska trivas i nya bostaden!
  • Karin A
    Karin A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Toppen! Genuin och mycket förtroendeingivande. Läs mer
    2018-02-23 Ulrika I svarar Karin A
    Tack Karin! Roligt att du är nöjd.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jag tyckte Ulrika var en bra mäklare. Hon var förstående och vänlig mot både säljare och köpare. Väldigt tydlig i processen och kommunikationen. Läs mer
    2018-02-23 Ulrika I svarar Cecilia A
    Tack, Cecilia!
    Blir glad över din kommentar. Att både säljare och köpare ska kunna känna sig trygga och veta vad som händer i processen, det är viktigt för mig.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Lugn och saklig. Tog reda på den info vi efterfrågade och återkom inom rimlig tid. Läs mer
    2018-02-23 Ulrika I svarar Susanne O
    Tack Susanne!
  • Sanna Märta Elisabet Ö
    Sanna Märta Elisabet Ö skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Ett snällt och trevligt bemötande, informativ. och var det något jag undrade över var det bra att fråga. Läs mer
    2018-03-05 Ulrika I svarar Sanna Märta Elisabet Ö
    Tack Sanna! Fortsätt höra av dig - det uppskattar jag.
  • Asso K
    Asso K skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Hon var Super trevligt människa. Hon var lätt att kontaktar eller samarbete med. Läs mer
    2018-02-23 Ulrika I svarar Asso K
    Tack Asso! Ni var supertrevliga kunder också! :-)
  • Annie Kay S
    Annie Kay S skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Ulrika var genom hela processen professionell, tillmötesgående och trevlig. Hon hade ett personligt bemötande och stort engagemang för att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Tack Ulrika! Läs mer
    2018-02-23 Ulrika I svarar Annie Kay S
    Tusen tack, Annie!
    Lika nöjd mäklare här som har turen att ha så underbara kunder! Hoppas att ni trivs här i Årsta och i er nya lägenhet!
  • Max Alexander S
    Max Alexander S skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående, jag har bara positiva upplevelser! Läs mer
    2018-02-21 Ulrika I svarar Max Alexander S
    Hej Max och varmt tack!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Ett väldigt varmt mottagande av denna fina mäklare. Hon hjälper dig med allt som kan dyka upp vid köp och försäljning av bostad. Rekommenderar henne starkt till den som söker en mäklare med det lilla extra. Läs mer
    2018-02-20 Ulrika I svarar Daniel M
    Hej Daniel!
    Varmt tack för dina kommentarer här och din rekommendation! Uppskattas.
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Hon var väldigt trevlig och kompetent! Kände mig absolut i trygga händer. Generellt har jag svårt för mäklare som tycker att allting är toppen med lägenheten som visas, även om det finns uppenbara brister, men det är väl generellt för mäklare och inget specifikt för just Ulrika. Jag hade en bra och trevlig upplevelse iallafall. Läs mer
    2018-02-20 Ulrika I svarar Ylva K
    Hej Ylva!
    Tack för din rekommendation! Jag månar om att du ska bli nöjd och är glad att du kände dig trygg i affären. Tar till mig att det är viktigt för oss mäklare att tänka på att vara balanserade när det gäller skicket på bostäderna. Värdesätter din input, tack!
  • Jelena D
    Jelena D skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    En mäklare med ett gott öga för detaljer, som kund känner man sig lyssnad på, mkt god återkoppling. Pålitlig, fanns där när hon behövdes. Rekommenderas varmt! Finns inget neg att säga, bara positivt!! Läs mer
    2018-01-31 Marilyn S svarar Jelena D
    Tack Jelena för ditt fina omdöme! Det tar jag med mig. Lycka till med bostadsletandet!
  • Ladan A
    Ladan A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Hon är så trevlig. Hon engagerar sig väldigt bra och man känner att har en riktigt medarbetare för att sälja huset. Läs mer
    2018-01-31 Marilyn S svarar Ladan A
    Tack själva! Det var jättetrevligt att samarbeta med er!
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Lyhörd och snabbt återkopplade. Varm och förtroendeingivande person. Läs mer
    2017-10-01 Marilyn S svarar Amanda S
    Tack Amanda! Tycker det var roligt att få jobba med säljare som är så engagerade och delaktiga i processen som ni var! Jag kände att ni uppskattade mitt arbete och även uttryckte det.
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Bra bemötande och bra uppföljning under försälnings processen. Bra exponering av annonsmaterialet så överlag är jag nöjd. Läs mer
    2017-10-01 Marilyn S svarar Madeleine Å
    Tack för ditt svar Madeleine! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden!
  • Lena B
    Lena B skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jag fick ett väldigt varmt och professionellt bemötande. Kände mig trygg och fick svar på alla mina frågor. Super med en mäklare som kan nås på telefon, sms och mejl. Snabb på att svara. Läs mer
    2017-08-13 Marilyn S svarar Lena B
    Tack för ditt svar Lena!
    Kul att höra att du känt dig trygg genom processen.
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Smidig snabb och proffsig trots att jag är rätt rörig och vimsig 👍 Läs mer
  • Rutta R
    Rutta R skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Min mäklare är väldigt duktig och kunnig i sitt sätt att mäkla
    Både säljare och köpare var väldigt nöjda Läs mer
    2017-05-12 Heidi C svarar Rutta R
    Tack för ditt svar Rutta! Trevlig helg!
  • Maria O
    Maria O skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Bra pålitlig påläst seriös trevlig Läs mer
    2017-05-11 Heidi C svarar Maria O
    Hej Maria! Tack för ditt svar. Hoppas att Moa trivs i lägenheten. Vi hörs!
  • Ardalan K
    Ardalan K skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    En väldig duktig, professionell mäklare. Har öga för affärer. Jag kommer definitivt anlita Heidi igen och rekommendera henne till andra i framtiden. Super super bra borde utses till en av Sveriges bästa mäklare. Läs mer
    2017-05-10 Heidi C svarar Ardalan K
    Tack Ardalan. Vad roligt att du är så nöjd! Vi hörs framöver!
  • Lili F
    Lili F skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    En väldig duktig, ambition mäklare. Kag har rekomnderst henne till min vän och kam tänka mig att iframtiden kontakta henne. Super super bra Läs mer
    2017-05-08 Heidi C svarar Lili F
    Hej Lili! Tack för rekommendationen. Vi hörs och ses framöver!
  • Annika Elisabeth B
    Annika Elisabeth B skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jag tycker hon gav ett proffsigt intryck samt att hon var väldigt trevlig!
    Trots att jag inte var hennes "kund" då jag icke var säljare, så blev jag väldigt glad när hon kom ihåg mig och skickade ett julkort i julas!
    Liten gest men som fick mig att minnas henne mer än mäklaren som sålde min lägenhet! Läs mer
    2017-05-08 Marilyn S svarar Annika Elisabeth B
    Tack så mycket för ditt svar Annika! Kul att du uppskattade julkortet. Hoppas att du trivs bra på Söder. Tveka inte att kontakta mig om du eller någon du känner behöver hjälp med värdering/försäljning!
  • Josefine Anna Linnea A
    Josefine Anna Linnea A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Bemötandet av mäklaren var bra.hon var vänlig och tillgänglig.
    Dock så upplever jag hela budgivningen som tveksam. Jag ledde budgivningen och vann den.men då var inte säljaren nöjd med högsta budet och mäklaren försökte få mig att lägga ytterligare ett bud över mitt egna högsta bud.med motiveringen att hon hade värderat/sagt till säljaren att lägenheten var värd 3100 tkr. Utgångspriset var 2395 tkr (tror jag, alt 2495 tkr). Mäklaren värderade alltså lägenheten till ca 700 tkr mer än vad de satte som utgångspris. Vet inte vad reglerna säger om sånt men som köpare upplever jag hela budgivningsprocessen (som nästan tog en vecka) samt utpriset som något skevt och till klar fördel till säljaren. Läs mer
    2017-05-08 Marilyn S svarar Josefine Anna Linnea A
    Tack för ditt svar Josefine! Tråkigt att du känner dig besviken över hur jag hanterade försäljningen och jag ber om ursäkt ifall jag varit otydlig i min kommunikation.
  • Yidi Z
    Yidi Z skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Vi är glad att rekommendera Marilyn. Hon är en trevlig person med fantastisk attityd och professionalitet som mäklaren! Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Yidi Z
    Tack Yidi! Det var mycket trevligt att jobba med dig och Feng. Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten i Bromma.
  • Angelika W
    Angelika W skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Trevlig, professionell och flexibel! Gav bra råd inför försäljning och gjorde alltid sitt mesta för att allt skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2017-04-18 Heidi C svarar Angelika W
    Tack för ditt svar Angelika! Må gott, vi hörs!
  • Josefin T
    Josefin T skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Väldigt nöjda, allt fungerade väldigt bra från början till slut. Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Josefin T
    Tack för ditt svar Josefin! Jag tyckte det var jätteroligt att jobba med dig, Jonatan och lilla Sanna.
  • Jonatan W
    Jonatan W skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jättebra mottagande och proffsigt bemötande hela tiden! Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Jonatan W
    Tack för ditt svar Jonatan! Det var jättetrevligt att få jobba med er.
  • Bure H
    Bure H skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Mycket engagerad, och snabb på att svara på frågor. Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Bure H
    Tack för ditt svar Bure! Tycker att vårt samarbete flöt på väldigt bra. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya bostaden.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Rekommenderar varmt Heidi. Trevlig och professionell. Läs mer
    2017-02-17 Heidi C svarar Henrik E
    Hej Henrik! Tack för ditt svar. Trevlig helg!
  • Sevki A
    Sevki A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Trevlig, kunnig och proffesionellt mäklare samt alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Sevki A
    Tack för ditt svar Sevki! Väldigt glad att du och Emine valde mig som mäklare. Tycker att vårt samarbete flöt på bra från början till slut. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet i Järvastaden!
  • Emine A
    Emine A skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Riktigt bra! Personlig relation och delaktig längs hela vägen. Rekommenderar henne! Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Emine A
    Tack för din fina rekommendation Emine!
    Jag uppskattade vårt samarbete och er vilja att som säljare göra det lilla extra för att ge lägenheten den lyxiga känslan man som spekulant fick när man klev innanför dörren.
  • Emelie Z
    Emelie Z skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Heieidi Chard är en otroligt dedikerad och hängiven mäklare. Heidi sätter sig verkligen in i sina kunders ögon och kommer med relevanta tips utifrån den stil och den bild, de önskemål kunden har om sitt nya boende. Läs mer
    2017-02-13 Heidi C svarar Emelie Z
    Tack Emelie för dina kommentarer. Ska bli spännande att se resultatet av din renovering. Vi hörs!
  • Ia J
    Ia J skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Heidi har en förmåga att möta sina kunder på ett värdigt sätt. Hennes respekt, ärlighet och anpassning till individen utifrån ett affärsmässigt sätt, gör att jag utan tvekan skulle rekommendera henne. Läs mer
    2017-02-10 Heidi C svarar Ia J
    Hej Ia! Tack för dina ord! Vi ses framöver. Trevlig helg!
  • Gabriel B
    Gabriel B skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Hela försäljningen fungerade väldigt smidigt trots att en del problem dök upp på vägen. Fick snabb respons och bra koll på vad jag kunde förvänta mig. Kan verkligen rekommendera Heidi Läs mer
    2017-02-10 Heidi C svarar Gabriel B
    Hej Gabriel! Tack för dina kommentarer. Vad roligt att du är nöjd. Trevlig helg!
  • Björn M
    Björn M skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Mina åsikter om mäklare Heidi Chard:
    Tillmötesgående och trevlig. Kunnig. Pedagogisk. Flexibel. Kändes trygg och ärlig.
    Hon var bättre mina förväntningar. Läs mer
    2017-02-08 Heidi C svarar Björn M
    Tack Björn för ditt svar. Vi hörs!
  • Eva M
    Eva M skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Lyhörd och professionell i sitt arbete. Läs mer
    2017-02-08 Heidi C svarar Eva M
    Tack Eva för ditt svar. Vi ses i krokarna!
  • Eric H
    Eric H skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Duktig, engagerad, professionell Läs mer
    2017-02-08 Heidi C svarar Eric H
    Tack Eric och Angelika! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Vi hörs!
  • Johan P
    Johan P skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Fin bemötande och ville köparen väl. Sällan man får bra service och känsla om att mäklaren vill köparens bästa Läs mer
    2017-05-07 Marilyn S svarar Johan P
    Tack för ditt svar Johan!
    Kul att höra att du känt att du fått bra service. Viktigt för mig att även du som köpare känner dig trygg i processen.
  • Souléf S
    Souléf S skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Jag fick ett alltigenom trevligt, professionellt och förtroendegivande bemötande av Heidi Chard. Hon överträffade min förväntan och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-01-27 Heidi C svarar Souléf S
    Hej Souléf! Tack för din rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Trevlig helg!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Hon har varit väldigt professionell och är lätt att prata med. Hon kommer med jättebra förslag och idéer samt bemöter en på bästa sätt. Helt klart den bästa mäklaren på Erik Olsson. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta
    Fick jättebra kontakt. Tydligt, smidigt och enkelt. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Richard O Richard O tycker:
“Det bästa är att dom har längr...” Läs mer

Sveavägen 52, 11134, Stockholm