Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svenska Mäklarhuset Årsta

Svenska Mäklarhuset Årsta

Årstavägen 51, 120 54 Årsta — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 7 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Årsta

• Michelle B
    Michelle B skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    Heidi är en omtänksam, positiv person som bemötte mig på allra bästa sätt när jag köpte min lägenhet. Utöver att vara mäklare, att vara kunnig på sitt område och ge 100% information om lägenheten, så hjälpte Heidi mig även vid de problem som uppstod med min bank. Utan Heidi hade jag inte haft en lägenhet idag. Jag kan varmt rekommendera Heidi!
    2016-11-04 Heidi C svarar Michelle B
    Hej Michelle! Tack för din rekommendation. Allt löste sig till det bästa. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Trevlig helg!
  • Semko R
    Semko R skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    Fick bra bemötande och mäklaren levde upp till förvätningar
    2016-11-03 Heidi C svarar Semko R
    Hej Semko! Hoppas du trivs i nya bostaden. Trevlig helg!
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    proffsigt, hjälpsamt och oerhört kunnigt utfört arbete.
    2016-08-29 Heidi C svarar Amanda N
    Hej Amanda! Tack för din rekommendation! Vi hörs!
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    VÄRLDENS BÄSTA MÄKLARE !!!!!!
    Alltid glad och trevlig !!!
    Alltid trevligt bemötande !!!
    2016-08-29 Heidi C svarar Ulla B
    Hej Ulla! Vad snällt sagt. Vi hade ett bra samarbete. Ha en fin vecka och kom gärna förbi kontoret när du har vägarna förbi!
  • Sofia I
    Sofia I skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    Mycket nöjd, hjälpsam och tillmötesgående.
    2016-08-29 Heidi C svarar Sofia I
    Hej Sofia! Vad roligt att höra från dig. Tack för ditt svar!
  • Dieter S
    Dieter S skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    Mycket vänlig och trevligt bemötande
    2016-08-29 Heidi C svarar Dieter S
    Hej Dieter! Tack för ditt svar. Ha en bra vecka!
  • Asdis A
    Asdis A skrev om Heidi Chard en del av Svenska Mäklarhuset Årsta
    Heidi var extremt professionell, ödmjuk, trevlig. Toppenbra skulle jag säga! Kändes genuin. Det enda jag skulle vilja påpeka var att hon frågade oss väldigt ledande om vi ville ha flyttstädning i lägenheten, eftersom lägenheten var städad till visning och skulle då bara behöva en väldigt lätt städning till inflytt. Skulle säga att lägenheten var rätt smutsig och att det borde vara självklart att lägenheten var ordentligt flyttstädad vid överlåtandet. Där litade vi kanske lite mycket på Heidis professionella bemötande.
    2016-08-29 Heidi C svarar Asdis A
    Hej Asdis! Tack för ert svar. Eftersom ingen bodde i lägenheten och säljaren lät flyttstäda den innan visningen undrade de om ni kunde godta den städningen som redan var gjord. Tråkigt att höra att ni tyckte lägenheten var smutsig vid inflytt men roligt att ni överlag är nöjda. Ni är alltid välkomna att höra av er!
Heidi Chard

Årstavägen 51, 120 54 Årsta