Svenska Mäklarhuset Årsta

Svenska Mäklarhuset Årsta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Årsta! Vi mäklare här på kontoret har mer än 30 års erfarenhet av att jobba här söder om söder. Vi har koll på marknadspriser, bostadsområden och känner till alla kommunikationer, skolor och restauranger. Därför är vi det självklara valet när du ska köpa eller sälja en bostad här i området....

67 omdömen om Svenska Mäklarhuset Årsta

Tommy O
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Årsta

Min fru har redan beskrivit våra intryck. Sammanfattningsvis är även jag mycket nöjd med hur affären sköttes.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Molly W
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Årsta

Har köpt en fin tvåa i Årsta Mäklaren bemöttes oss med intresse och stor kunskap om objektet men också området Årsta Hennes framtoning är professionell men ändå personlig Vi blev positivt övverraskade av hennes omtanke och intresse för objektet som hon sålde Vi kommer att rekommendera henne till våra vänner!

Andrea D

En mycket glad och trevlig mäklare.köpt en bostad i Farsta rottnerrosbacken. Som var hjälpas med det mesta och även var lätt att nån på telefon om man undrade över nåt! Kändes tryggt att köpa bostad av Ulrika

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack Andrea! Tryggt är just vad bostadsaffären ska vara, för både köpare och säljare. Det värmer att du är nöjd med affären och mäklaren :-) Glada hälsningar Ulrika

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 936 omdömen 4.9 av 936 omdömen

Lisbeth A

Jag har sålt min bostad. Ulrika bemötte mej på ett trevligt och personligt sätt.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tusen tack för din kommentar och din rekommendation, Lisbeth!

David H

Bra hjälp och stöd vid försäljning. Mycket bra nätverk med fotograf och stylist.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack David och Lisa! Mycket bra samarbete med er två också - det värdesätter jag. Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1657 omdömen 4.8 av 1657 omdömen

Tove A

Jag har en otroligt positiv erfarenhet av Ulrika som mäklare. Från första kontakt till att kontraktet var påskrivet för min nya lägenhet har hon varit både personlig, tillmötesgående, trevlig och professionell i sitt bemötande. Det har verkligen bidragit till en positiv upplevelse av lägenhetsköpet.

Svar från Ulrika Ingelsson

Hej Tove! Åh, tack för de orden - de värmer i hjärtat! Jag önskar dig allt gott i din nya lägenhet och hoppas att du kommer att stortrivas där! Varma hälsningar Ulrika Ingelsson

Ingmarie F

Punktlig Lättsam Kunnig Kände till mitt område

Svar från Ulrika Ingelsson

Hej Ingmarie Punktlig, kunnig och kände till området - fattas bara annat ;-). Roligt att du tycker att jag är lättsam också :-). Tack för din rekommendation, Ingmarie! Varma hälsningar Ulrika Ingelsson

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Lina O

Fantastiskt proffsig och engagerad mäklare som lyckades sälja vårt hus på två veckor samtidigt som två andra mäklare försökt i ett halvår med samma sak.

Svar från Ulrika Ingelsson

Varmt tack, Lina! Vi gjorde det tillsammans! Vi hade ett himla trevligt och givande samarbete! Mvh Ulrika Ingelsson

Elli E

Ulrika är en fantastisk mäklare som arbetar med lägenhetsförsäljning för att hon tycker att det är så kul. Jag valde henne för att hon visade ett genuint intresse för min lägenhet, vilket jag är mycket nöjd över!

Svar från Ulrika Ingelsson

Hej Elin! Varmt tack för dina rader här. Och du har helt rätt, jag gillar bostäder - och kunder! Du och din lägenhet var det också så lätt att charmas av. Jag hoppas vi ses igen framöver! Med vänliga hälsningar Ulrika

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1119 omdömen 4.7 av 1119 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Hanna Linnea H

Professionell och bra på återkoppling. Rekommenderas. /Köpare

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack för det, Hanna! Viktigt att ni som köpare ska kunna känna er trygga med affären. Jag hoppas att ni kommer att stortrivas i ert nya hus! Med vänliga hälsningar Ulrika

Inger B

Mycket kunnig,professionell och otroligt vänlig. Gav ett väldigt seriöst intryck..Genomförde min affär på ett smidigt sätt och med hög kvalitet.

Svar från Ulrika Ingelsson

Hej Inger! Tusen tack för dina fina ord. Jag uppskattar dig med! :-) Med vänliga hälsningar Ulrika

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Christian C

Vi fick ett fantastiskt trevligt bemötande. Ulrika har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och rekommenderar henne varmt som en mycket trevlig, ambitiös och duktig mäklare.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tusen tack, Christian! Jag tackar tillbaka, du och Sofie gjorde ett fantastiskt arbete. Det var ett bra samarbete helt enkelt! Med vänliga hälsningar Ulrika

Lina L

Kontakten med Ulrika Ingelsson fungerade utmärkt. Snabb, adekvat återkoppling. Väl insatt, engagerad och trevlig mäklare.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack så mycket, Lina! Uppskattar kontakten med dig också! Hoppas att ni ska trivas i nya bostaden! Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2928 omdömen 4.8 av 2928 omdömen

Karin A

Toppen! Genuin och mycket förtroendeingivande.

Tack Karin! Roligt att du är nöjd. Med vänliga hälsningar Ulrika

Cecilia A

Jag tyckte Ulrika var en bra mäklare. Hon var förstående och vänlig mot både säljare och köpare. Väldigt tydlig i processen och kommunikationen.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack, Cecilia! Blir glad över din kommentar. Att både säljare och köpare ska kunna känna sig trygga och veta vad som händer i processen, det är viktigt för mig. Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Susanne O

Lugn och saklig. Tog reda på den info vi efterfrågade och återkom inom rimlig tid.

Tack Susanne! Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Sanna Märta Elisabet Ö

Ett snällt och trevligt bemötande, informativ. och var det något jag undrade över var det bra att fråga.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack Sanna! Fortsätt höra av dig - det uppskattar jag. Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Asso K

Hon var Super trevligt människa. Hon var lätt att kontaktar eller samarbete med.

Svar från Ulrika Ingelsson

Tack Asso! Ni var supertrevliga kunder också! :-) Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Annie Kay S

Ulrika var genom hela processen professionell, tillmötesgående och trevlig. Hon hade ett personligt bemötande och stort engagemang för att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Tack Ulrika!

Svar från Ulrika Ingelsson

Tusen tack, Annie! Lika nöjd mäklare här som har turen att ha så underbara kunder! Hoppas att ni trivs här i Årsta och i er nya lägenhet! Med vänliga hälsningar Ulrika Ingelsson

Max Alexander S

Väldigt hjälpsam och tillmötesgående, jag har bara positiva upplevelser!

Hej Max och varmt tack! Med vänliga hälsningar Ulrika

Daniel M

Ett väldigt varmt mottagande av denna fina mäklare. Hon hjälper dig med allt som kan dyka upp vid köp och försäljning av bostad. Rekommenderar henne starkt till den som söker en mäklare med det lilla extra.

Svar från Ulrika Ingelsson

Hej Daniel! Varmt tack för dina kommentarer här och din rekommendation! Uppskattas. Med vänliga hälsningar Ulrika

Ylva K

Hon var väldigt trevlig och kompetent! Kände mig absolut i trygga händer. Generellt har jag svårt för mäklare som tycker att allting är toppen med lägenheten som visas, även om det finns uppenbara brister, men det är väl generellt för mäklare och inget specifikt för just Ulrika. Jag hade en bra och trevlig upplevelse iallafall.

Svar från Ulrika Ingelsson

Hej Ylva! Tack för din rekommendation! Jag månar om att du ska bli nöjd och är glad att du kände dig trygg i affären. Tar till mig att det är viktigt för oss mäklare att tänka på att vara balanserade när det gäller skicket på bostäderna. Värdesätter din input, tack! Med vänliga hälsningar Ulrika

Jelena D
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

En mäklare med ett gott öga för detaljer, som kund känner man sig lyssnad på, mkt god återkoppling. Pålitlig, fanns där när hon behövdes. Rekommenderas varmt! Finns inget neg att säga, bara positivt!!

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack Jelena för ditt fina omdöme! Det tar jag med mig. Lycka till med bostadsletandet!

Ladan A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Hon är så trevlig. Hon engagerar sig väldigt bra och man känner att har en riktigt medarbetare för att sälja huset.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack själva! Det var jättetrevligt att samarbeta med er!

Amanda S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Lyhörd och snabbt återkopplade. Varm och förtroendeingivande person.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack Amanda! Tycker det var roligt att få jobba med säljare som är så engagerade och delaktiga i processen som ni var! Jag kände att ni uppskattade mitt arbete och även uttryckte det.

Madeleine Å
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Bra bemötande och bra uppföljning under försälnings processen. Bra exponering av annonsmaterialet så överlag är jag nöjd.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Madeleine! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden!

LENA B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Jag fick ett väldigt varmt och professionellt bemötande. Kände mig trygg och fick svar på alla mina frågor. Super med en mäklare som kan nås på telefon, sms och mejl. Snabb på att svara.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Lena! Kul att höra att du känt dig trygg genom processen.

Sophie S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Smidig snabb och proffsig trots att jag är rätt rörig och vimsig 👍

Rutta R

Min mäklare är väldigt duktig och kunnig i sitt sätt att mäkla Både säljare och köpare var väldigt nöjda

Svar från Heidi Chard

Tack för ditt svar Rutta! Trevlig helg!

Maria O

Bra pålitlig påläst seriös trevlig

Svar från Heidi Chard

Hej Maria! Tack för ditt svar. Hoppas att Moa trivs i lägenheten. Vi hörs!

Ardalan K

En väldig duktig, professionell mäklare. Har öga för affärer. Jag kommer definitivt anlita Heidi igen och rekommendera henne till andra i framtiden. Super super bra borde utses till en av Sveriges bästa mäklare.

Svar från Heidi Chard

Tack Ardalan. Vad roligt att du är så nöjd! Vi hörs framöver!

Lili F

En väldig duktig, ambition mäklare. Kag har rekomnderst henne till min vän och kam tänka mig att iframtiden kontakta henne. Super super bra

Svar från Heidi Chard

Hej Lili! Tack för rekommendationen. Vi hörs och ses framöver!

Annika Elisabeth B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Jag tycker hon gav ett proffsigt intryck samt att hon var väldigt trevlig! Trots att jag inte var hennes "kund" då jag icke var säljare, så blev jag väldigt glad när hon kom ihåg mig och skickade ett julkort i julas! Liten gest men som fick mig att minnas henne mer än mäklaren som sålde min lägenhet!

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack så mycket för ditt svar Annika! Kul att du uppskattade julkortet. Hoppas att du trivs bra på Söder. Tveka inte att kontakta mig om du eller någon du känner behöver hjälp med värdering/försäljning!

Josefine Anna Linnea A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Bemötandet av mäklaren var bra.hon var vänlig och tillgänglig. Dock så upplever jag hela budgivningen som tveksam. Jag ledde budgivningen och vann den.men då var inte säljaren nöjd med högsta budet och mäklaren försökte få mig att lägga ytterligare ett bud över mitt egna högsta bud.med motiveringen att hon hade värderat/sagt till säljaren att lägenheten var värd 3100 tkr. Utgångspriset var 2395 tkr (tror jag, alt 2495 tkr). Mäklaren värderade alltså lägenheten till ca 700 tkr mer än vad de satte som utgångspris. Vet inte...

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Josefine! Tråkigt att du känner dig besviken över hur jag hanterade försäljningen och jag ber om ursäkt ifall jag varit otydlig i min kommunikation.

Yidi Z
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Vi är glad att rekommendera Marilyn. Hon är en trevlig person med fantastisk attityd och professionalitet som mäklaren!

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack Yidi! Det var mycket trevligt att jobba med dig och Feng. Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten i Bromma.

Angelika W

Trevlig, professionell och flexibel! Gav bra råd inför försäljning och gjorde alltid sitt mesta för att allt skulle bli så bra som möjligt.

Svar från Heidi Chard

Tack för ditt svar Angelika! Må gott, vi hörs!

Josefin T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Väldigt nöjda, allt fungerade väldigt bra från början till slut.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Josefin! Jag tyckte det var jätteroligt att jobba med dig, Jonatan och lilla Sanna.

Jonatan W
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Jättebra mottagande och proffsigt bemötande hela tiden!

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Jonatan! Det var jättetrevligt att få jobba med er.

Bure H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Mycket engagerad, och snabb på att svara på frågor.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Bure! Tycker att vårt samarbete flöt på väldigt bra. Hoppas ni kommer att trivas bra i nya bostaden.

Henrik E

Rekommenderar varmt Heidi. Trevlig och professionell.

Svar från Heidi Chard

Hej Henrik! Tack för ditt svar. Trevlig helg!

Sevki A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Trevlig, kunnig och proffesionellt mäklare samt alltid tillgänglig.

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Sevki! Väldigt glad att du och Emine valde mig som mäklare. Tycker att vårt samarbete flöt på bra från början till slut. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet i Järvastaden!

Emine A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Riktigt bra! Personlig relation och delaktig längs hela vägen. Rekommenderar henne!

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för din fina rekommendation Emine! Jag uppskattade vårt samarbete och er vilja att som säljare göra det lilla extra för att ge lägenheten den lyxiga känslan man som spekulant fick när man klev innanför dörren.

Emelie Z

Heieidi Chard är en otroligt dedikerad och hängiven mäklare. Heidi sätter sig verkligen in i sina kunders ögon och kommer med relevanta tips utifrån den stil och den bild, de önskemål kunden har om sitt nya boende.

Svar från Heidi Chard

Tack Emelie för dina kommentarer. Ska bli spännande att se resultatet av din renovering. Vi hörs!

Ia J

Heidi har en förmåga att möta sina kunder på ett värdigt sätt. Hennes respekt, ärlighet och anpassning till individen utifrån ett affärsmässigt sätt, gör att jag utan tvekan skulle rekommendera henne.

Svar från Heidi Chard

Hej Ia! Tack för dina ord! Vi ses framöver. Trevlig helg!

Gabriel B

Hela försäljningen fungerade väldigt smidigt trots att en del problem dök upp på vägen. Fick snabb respons och bra koll på vad jag kunde förvänta mig. Kan verkligen rekommendera Heidi

Svar från Heidi Chard

Hej Gabriel! Tack för dina kommentarer. Vad roligt att du är nöjd. Trevlig helg!

Björn M

Mina åsikter om mäklare Heidi Chard: Tillmötesgående och trevlig. Kunnig. Pedagogisk. Flexibel. Kändes trygg och ärlig. Hon var bättre mina förväntningar.

Svar från Heidi Chard

Tack Björn för ditt svar. Vi hörs!

Eva M

Lyhörd och professionell i sitt arbete.

Svar från Heidi Chard

Tack Eva för ditt svar. Vi ses i krokarna!

Eric H

Duktig, engagerad, professionell

Svar från Heidi Chard

Tack Eric och Angelika! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Vi hörs!

Johan P
Skrev om Svenska Mäklarhuset Årsta

Fin bemötande och ville köparen väl. Sällan man får bra service och känsla om att mäklaren vill köparens bästa

Svar från Svenska Mäklarhuset Årsta

Tack för ditt svar Johan! Kul att höra att du känt att du fått bra service. Viktigt för mig att även du som köpare känner dig trygg i processen.

Souléf S

Jag fick ett alltigenom trevligt, professionellt och förtroendegivande bemötande av Heidi Chard. Hon överträffade min förväntan och kan varmt rekommenderas.

Svar från Heidi Chard

Hej Souléf! Tack för din rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Trevlig helg!