Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Botkyrka

Svenska Mäklarhuset Botkyrka

Tumba Torg 112, 147 30 Tumba — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Botkyrka! Om du behöver en duktig mäklare här i Botkyrka eller Salem är det oss du ska kontakta. Vi har inte bara koll på bostadsområden och föreningar, utan även bostadsmarknaden i sig och var restauranger, mataffärer och kommunikationer finns.

Vi hjälper dig med råd och stöd genom hela din bostadsaffär och ser till att du gör en försäljning med rekordpris. Dessutom kan du såklart få en kostnadsfri värdering. Vi har erfarenheten och kunskapen som krävs av en mäklare!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Botkyrka

• Rawan A
    Rawan A skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Vi är så nöjda med Mattias som mäklare!
    Vid första träffen märkte vi att han hade stor erfarenhet av området där vi bodde.

Sedan blev vi glatt överraskade när han lyckades leverera alla våra önskemål.

Han ställde alltid upp, trots kort varsel och han var alltid trevlig och professionell!

// Väldigt nöjda kunder! Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Jag har köpt en bostadsrätt som är perfekt för mig och min smak tack vare mäklarens goda lyhördhet. Ville ha en ny och fräsch lägenhet som inte behövde renoveras och fick exakt det. Jag är jättenöjd med mitt köp och min grymma mäklare! Läs mer
    2018-09-19 Mattias A svarar Maria C
    Vad kul och höra Maria! Jag är bara glad att jag kunde hjälpa till! Hoppas du kommer att stortrivas i din nya bostad!
    Bästa hälsningar/ Mattias
  • Teresa L
    Teresa L skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Jag sålde min lägenhet. Mattias var pålitlig, engagerad och lyhörd. Han fullföljde sitt uppdrag till min fulla belåtenhet. Jag väldigt glad att ha haft honom som mäklare och rekommenderar honom varmt Läs mer
    2018-09-19 Mattias A svarar Teresa L
    Tack snälla för den fina orden Teresa! Det värmer mycket! Jag hoppas att du kommer stortrivas i nya boendet =) Önskar dig all lycka!

Varma hälsningar/ Mattias
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Köpte bostadsrätt och mäklaren visade alltid respekt när jag hade frågor och hjälpte alltid till när vi behövde hjälp, speciellt med tanke på att allt detta var nytt för mig Läs mer
    2018-09-03 Emil R svarar Daniel F
    Hej Daniel, Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa er. Hoppas på att ni kommer stormtrivas i er nya bostad.

Bästa hälsningar/ Emil Radaa.
  • Petter S
    Petter S skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Trevlig, kunnig och jävligt mån om att jag blev nöjd!
    Helt enkelt fantastisk! Läs mer
    2018-09-03 Mattias A svarar Petter S
    Tack för dem fina orden Petter, det värmer! Viktigaste är att du är nöjd!
    Bästa hälsningar / Mattias
  • Kaj M
    Kaj M skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Köpt bostadsrätt på Telefonplan i Hägersten. Trevligt och positivt bemötande från mäklare. Allt kändes bra från första stund tills affären slutfördes. Läs mer
    2018-09-03 Mattias A svarar Kaj M
    Tack Kaj! Jag hoppas ni kommer att trivas bra i bostaden. Önskar er det bästa!
    Bästa hälsningar / Mattias
  • Bo A
    Bo A skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Sålt en bostadsrätt i Rönninge. Vi förväntades oss betydligt lägre pris med tanke på nuvarande konjunktur än verkliga utfallet. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb och var mycket ödmjuk och lyhörd. Vi rekomenderar gärna. Läs mer
    2018-08-09 Mattias A svarar Bo A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni kommer att stor trivas i er nya bostad :)
    Bästa hälsningar / Mattias Abraham
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Vi fick hjälp av de proffsiga och trevliga mäklarna Kinora Barabdo och Emil Radaa när vi sålde vårt radhus i norra Botkyrka. Trots en svår marknad fick vi huset sålt för ett bra pris. Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2018-07-17 Emil R svarar Cecilia E
    Tack Cecilia för de fina orden, jag och Kinora är mer än glada att vi har fått chansen att hjälpa er.

Varma hälsningar/ Emil Radaa, Svenska Mäklarhuset.
  • Ivana K
    Ivana K skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Jag har köpt lägenhet och jag är väldigt nöjd. Jag har fått alla informationer som jag behöver så jag rekimmenderar min mäklare. Läs mer
    2018-07-09 Emil R svarar Ivana K
    Tack för de fina orden Ivana det värmer verkligen. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad :)

Varma hälsningar/ Din mäklare Emil Radaa.
  • Linus Mikael K
    Linus Mikael K skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Köpte en bostad vid sandstuguvägen 49, hade Mattias Abraham som mäklare, och är mer än nöjd, väldigt proffesionell, och skulle rekommendera alla köpare och säljare att använda sig av Mattias vid affärer angående bostad. // Linus karlkvist Läs mer
    2018-07-09 Mattias A svarar Linus Mikael K
    Stort tack för de fina orden Linus, det värmer! Det har varit ett nöje att sälja en bostad till dig och jag hoppas att du stortrivs i din nya bostad!
  • Karin Agneta B
    Karin Agneta B skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Försäljning av småhus där all kontakt med mäklare har gått via min make, som har svarat på enkäten. Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Karin Agneta B
    Jag har fått ett jätte fint omdöme av din man, och jag är mer än glad att affären i sin helhet gick smidigt, tryggt och lyckat :D
    Bästa hälsningar er mäklare Kinora
  • Pierre L
    Pierre L skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    we bought a house in Huddinge commun.
    the broker was great ! Really helped us to answer all our questions about the house, and the process. Moreover everything was done in English which is really priceless for foreigners like us.

The experience was great Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Pierre L
    I'm glad that you're pleased with me as a broker, but even happier that you bought a house that you will enjoy :D
    Best regards Kinora
  • Anders Per-Olof B
    Anders Per-Olof B skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Vi har med hjälp av Mäklarhuset Kinora Barabdo sålt ett parhus i Trångsund.
    Hon har genomgående från första träff till kontraktskrivning varit mycket tydlig och uppträtt professionellt mot både oss säljare samt gentemot köpare. Hon har även varit lyhörd för våra önskemål under vägen fram till försäljning.
    Jag kommer att rekommendera henne/er till andra och även kontakta själv vid framtida behov.

Hälsn Peo Bogren Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Anders Per-Olof B
    Tusen tack för era varma ord! :D Det är alltid kul att höra uppskattning och jag blir dubbelt så glad när affärer genererar sådan nöjdhet från säljare och även köpare. Med rätt instinkt från er säljare genom processen har vi tillsammans lyckats få en trygg, smidig och lyckad affär. Good teamwork! Ni är alltid välkomna åter närsomhelst! Hälsa Agneta!
    Bästa hälsningar er mäklare Kinora
  • Charlotte Margareta S
    Charlotte Margareta S skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Vi har sålt ett radhus. Det gick snabbt och smidigt före visning. Inga klagomål kring mäklartjänsten. Läs mer
    2018-05-02 Mattias A svarar Charlotte Margareta S
    Vad kul att höra Charlotte att ni är nöjda! Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete med er!
  • Mats Olof H
    Mats Olof H skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Stort tack för all hjälp i samband med vår försäljning! Läs mer
    2018-05-02 Mattias A svarar Mats Olof H
    Tack själva Mats! Jag hoppas ni kommer att trivas fint i ert nya boende! Om ni behöver hjälp med något längre fram så är det bara att återkomma!
  • Ailyn F
    Ailyn F skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Sålt ett radhus. Vi hade samma mäklare både vid köpandet av radhuset och vid säljandet av det. Och anledningen till detta är att både jag och min sambo tycker att hon är helt fantastisk! Ett bättre bemötande och en mer professionell mäklare får man leta efter! Hon är så himla vänlig, tillmötesgående och hjälpsam! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Ailyn F
    Jag blir lycklig när jag läser! Tusen tack för dina fina ord :D Det är mer än glädjande att få hjälpa er och jag kommer alltid att finnas för er, närsomhelst! Stor kram er mäklare Kinora
  • Robert A
    Robert A skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    väldigt kunnig och hjälpsam personal. Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Robert A
    Det är glädjande att höra din uppskattning! :)
  • Izla S
    Izla S skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Vi sålde en bostadrätt.
    Det var ett jättebra bemötande och vi kände att vi alltid kunde nå mäklaren när vi hade frågor.
    Förväntningarna uppfylldes absolut.
    Mäklaren gjorde allt hon kunde för att hjälpa oss och vi kände att vi kunde lita på henne. Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Izla S
    Kul att ni är nöjda :D Tillit, engagemang och tillgänglighet är faktorer som är väldigt viktiga för mig och det gläder mig stort att ni uppskattat det! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende :) Hälsa!
  • Mkyabela S
    Mkyabela S skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Hon var professionell saklig och engagerad i uppdraget. Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Mkyabela S
    Tack snälla Mkyabela! Det glädjer mig att du är nöjd! :)
  • Annika Jenny R
    Annika Jenny R skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Bra, trevligt, rekomenderas.......... Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Annika Jenny R
    Tack fina Annika! Hoppas hela familjen mår bra och att ni alla trivs i ert nya hem! Hälsa stort! :)
    Kinora
  • Yusuf U
    Yusuf U skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Proffsig och vet vad dem gör!
    Dem får igen vid nästa uppdrag. Läs mer
    2018-05-02 Mattias A svarar Yusuf U
    Tack Yusuf för dina fina ord! Jag ser fram emot att få samarbeta med dig längre fram!
  • Erkan E
    Erkan E skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Hade kontakt med olika mäklare men valet blev här då de upplevdes som proffsigast.

Hade bra dialog före, under och efter försäljning och haft bra stöd vid frågor som uppkommit. Läs mer
    2018-05-02 Mattias A svarar Erkan E
    Tack Erkan för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad!
  • Christian S
    Christian S skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Sålde bostadsrättslägenhet. Utmärkt bemött av mäklaren. Han levde upp till samtliga förväntningar. En mycket god och trevlig upplevelse. Läs mer
    2018-05-02 Mattias A svarar Christian S
    Tack för dina fina ord Christian! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag ser fram emot fortsatt samarbete!
  • Güven C
    Güven C skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Riktigt trevlig,lättsam och kunnig.Rekomendrar verkligen Mattias.
    Mvh Läs mer
    2018-04-24 Mattias A svarar Güven C
    Tack Güven för de fina orden! Det har varit smidigt att jobba med dig med samt att jag ser fram emot att få jobba med dig framöver!
  • Kaisa Kyllikki L
    Kaisa Kyllikki L skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Sålde radhuset via er mäklarfirma.Tyvärr var det nergång på bostadsmarknaden just då. Det tog lite för lång tid att sälja och fick gå ner i priset också. Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Kaisa Kyllikki L
    Jätte tråkigt att det blev som det blev, men det glädjer mig stort att du kunnat gå vidare med din nya bostad och att du idag trivs bra :D
    Ha det bäst så hoppas jag vi ses snart igen! Kram
  • Daniel Zuher D
    Daniel Zuher D skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Sålde min bostad via dem, mäklaren Kinora var fantastisk från första dagen till sista. Information superb, och lätt att få kontakt med. Rekumenderar starkt Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Daniel Zuher D
    Stort tack Daniel för ett mycket gott samarbete ännu en gång! Det är ett nöje för mig att få hjälpa till med bostadsaffären och jag kommer alltid att finnas tillhanda som fastighetsmäklare :D
    Må bäst, så hörs och ses vi! Kinora
  • Sara E
    Sara E skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Skicklig mäklare som skötte sig exemplariskt. Jag skulle absolut rekommendera Mattias vidare. Läs mer
    2018-04-24 Mattias A svarar Sara E
    Tack snälla Sara för dina fina ord! Ser fram emot att höras mer längre fram! Må bäst!
  • Josef Janne Åke Z
    Josef Janne Åke Z skrev om Svenska Mäklarhuset Botkyrka
    Vi har både köpt och sålt med Kinora och har bara gott att säga. Hon sålde min lägenhet på en EXTREMT trög marknad till ett mycket tillfredställande pris. Skulle inte tveka att anlita henne igen eller rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-05-04 Kinora B svarar Josef Janne Åke Z
    Jag blir så glad för dessa varma ord och för er uppskattning. Jag är även mycket stolt att kunna förmedla en trygg och lyckad affär ännu en gång och ni är alltid välkomna åter! Ser fram emot att höra från er alla dagar. Bästa hälsningar er mäklare Kinora! :)

Tumba Torg 112, 147 30 Tumba