Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Svenska Mäklarhuset Sigtuna

4.2

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller...

52 omdömen om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Ali Mohammad P
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Det var bra! Jag tycker att mäklaren var hjälpsam.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Nasim N
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag fick hjälp av henne när behövde jag hjälp . allt gick så snabb för mig och det var positiv för mig.

Eva F
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Allt gick jätte bra, trots att jag själv inte kunde vara på plats

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Olga M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Vi är supernöjda med vår mäklare Anna Enefors. Otroligt kompetent och mycket engagerat. Hon har koll på bostadsmarknaden, regler och spekulanter. Anna gav oss goda råd kring försäljning av vår lägenhet. Hon har, för ett par år sedan, såld vårt hus och redan då uppfattade vi henne som seriös, professionell och effektiv. Anna är tydlig, målinriktad och drivande. Hon har vårt fulla förtroende!

Eivor S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Mycket förtroendeingivande och kunnig mäklare. Lätt att kommunicera med. Styling som ingick blev jättebra, huset blev sålt snabbt. Allt gick mycket smidigt. Mäklaren är absolut värd sitt arvode!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Ewa M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

jag är jätte nöjd, har fått otroligt mycket hjälp.

Conny L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Personalen på Svenska mäklarhuset i Märsta har vid vår försäljning av bostadsrätt agerat mycket korrekt och varit både profesionella och personliga och hjälpt till med en del småstrul med lägenheten då vi bor långt ifrån. De har tagit nya tag när köpare bjudit för mycket och sedan hoppat av köp. De har lystnat på och tillmötesgått våra önskemål. De har givit värdefulla råd och realistiska förväntningar, att marknaden var lite hetare just nu var ju en trevlig bonus. Samma intryck fick vi även när vi tidigare köpte lägenheten via samma mäklare. De kan därför varmt rekomenderas.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Stefan N
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Mycket bra bemötande och service!

Rickard W
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Känner inte att "min" mäklare gjort allt för att hjälpa mej tyvärr.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Khurram M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Hon än snäll, duktig Och hon är mycket hjälpsam

Jacob A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Gott bemötande och proffsigt intryck. Bra kontakt under hela processen .

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Sandra V
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag vart bemött på ett varmt och proffesionellt sätt, kände mig hörd och jag rekommenderar varmt svenska mäklarhuset! Toppen arbete av mäklaren Anna, där resultatet vart bättre än väntat! Tack!

Jan H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Mitt svar kan ju knappast vara relevant förrän de sålt lägenheten? Varför skickar ni ut en enkät nu? Hur skall man kunna betygsätta nåt som ännu inte skett.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Jacques A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Riktigt bra bemötande och kunnig mäklare, märktes att han har lång erfarenhet. Han gick genom allt med oss på ett pedagogisk sett. Vi blev alltid bemöta med ett leende som smittade av sig, rekommenderar honom varmt. Han får det högsta betyget av oss.

Zineb B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Trevliga och hjälpsamma medarbetare tack för er hjälp

Lars H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Mycket professionell; Kan marknaden, snabb och effektiv. Huset såldes och kontraktet skrevs på 4 dagar efter visningen. Rekommenderas!!!

Madeleine O
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

den va jätte bra kund upplevelsen.

Tarik M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag var jättenöjd med Svenska Mäklarhuset Sigtuna och med mäklaren Jonas Dackman. Stort tack!

Tore S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Ett mycket bra bemötande. Lever väl upp till min förväntan. En seriös och kunnig mäklare, som hittills gjort ett utmärkt arbete.

Moni S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Bra tillgänglighet, tydligt, seriöst och all hjälp vi behövde. Har även sökt lägenhet via andra Mäklarhus och ör imponerad av helservicen, även efter försäljning

Lars-gunnar M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Mycket bra.Upplevde mäklarpersonalen som mycket kunniga och seriösa.

Jamila M
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag var glad då allting var över för det var det sämsta mottagande jag varit med om, aldrig mer mäklarhuset och speciellt aldrig han som hade hand om lägenheten jag köpt.

Jörgen V
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag hade Jonas Dackman som mäklare och han är mycket trevlig omtänksam och lyssnar på sina kunder proffsigt uppträdande och mycket saklig i sin information angående rutiner och andra viktiga saker som man bör tänka på som säljare. Jag är helnöjd med hans arbete som han gjorde för att sälja mitt hus. Mvh Jörgen Vicksell

Jerry L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

trevligt bemötande, rak korrekt information. Inget fjantande!

Tommy S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Vi ångrar att vi anlitade mäklarhuset.

Leena H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Hjälpsam personal Har sålt och köpt en lägenhet via Svenska Mäklarhuset i Sigtuna

Andreas W
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Lättillgängliga mäklare med bra kunskaper, realistiska samt hjälpsamma.

Kevin L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Väldigt bra bemötande och kunnighet av min mäklare Anna Enefors när jag skulle sälja min bostad. Vi träffades en första gång för en värdering och jag fick då mycket tips till hur och vad jag skulle kunna göra för att sälja för ett så bra pris som möjligt. Fick även veta vad jag inte borde lägga ner tid och pengar på då det sällan skulle ge mer än vad det kostat. Mycket kunnig och trevlig och en smidig affär rakt igenom.

Madelene K
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Det var bra. Bra bemötande, bra uppföljning och proffsiga.

Annica B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag har fått hjälp med att sälja ett mindre hus på landsbygden. Inget krångel, rak kommunikation, trevligt bemötande och mycket god kontakt direkt! Jag är mycket nöjd!

Kouame K
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

I hella Sverige Reco är det bästa.Tveka inte att satsa på Reco.Det är min rekommendation och råd om du vill ha det bästa.

Harold L
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Fantastic. Wonderfull people, helpfull, friendly and they know how to sell.

Raymond E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Bra och trygg hantering av min bostadsaffär. Deklarationshjälp.... Bättre är svår att hitta....

Kjell S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag fick hjälp att sälja en bostadsrätt. Bemötandet var både trevligt och mycket professionellt. Jag är mycket nöjd. De kändes som vi hade roligt tillsammans och som om vi blev vänner utan att vi släppte på professionalismen.

Linda H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Sålt hus utanför Sigtuna. Mäklaren oprofessionell. Han kom inte i tid vare sig till fotograferingen eller visningen. Hade sin förskoledotter med sig! Köparna tyckte även de att han var ett skämt. Vid kontraktskrivningen var dottern med på kontoret, leksaker överallt. Hust sålde sig själv trots mäklaren.

Michael T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Har inte gjort affär med dem men tror dem är helt okej.

Marcus D
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Köpt fastighet, bra bemötande och objektbeskrivning. gick smidigt.

Jonas Å
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Mycket proffsiga och dynamiska. Känner marknaden i detalj. Försäljningen gick fort och smidigt. De lyssnade, tog sig tid och stressade inte.

Olof A
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag anlitade Svenska Mäklarhuset Sigtuna för att sälja min villa.Mäklaren hade en otrevlig attityd och lurade mig att låna ut det som köparen betalade in i handpenning. Inte förrän jag hade kontaktat Svenska Mäklarhusets huvudkontor och tagit hjälp av min banks jurist fick jag tillbaka mina pengar. Skulle aldrig rekommendera denna mäklare igen!

Carina T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag fick utmärkt bemötande och har rekommenderat Er till ett par st.ang försäljning av bostadsrätt. Ni har funnits till hans vid förfrågan även efter försäljning. Har inget att anmärka på-

Tomasz G
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag kan säga till alla som tvekar. Dem är absolut bästa i branchen. Jag fick otroligt bra servis. Från början alla lovar nästan samma uppgifter men sen får man inte riktig den som vill ha. Med Svenska Mäklarhuset Sigtuna allt funkar på PREMIUM nivå.

Pia S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Har inte så mycket erfarenhet av mäklare men Jonas i Märsta skötte sig helt ok, han ledsagade mig rätt! Tack ;-)

Linda T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Fick ett mycket stressat förvirrat och oseriöst intryck och bemötande av Jonas Dackmar tror jag han heter som jobbar på Svenska Mäklarhuset i Märsta. Han påstod sig vara mögelallergisk och känner mögellukt direkt i ett rum men ändå när han luktade i ett utav rummet i lägenheten vi köpte så va det i tipptopp. Det visade sig senare att det va fullt med svartmögel i det rummet och i badrummet. Kändes skumt alltihopa med lägenhetsköpet men vi va desperata av att hitta ett nytt boende och därav litade vi på att lägenheten va...

Marie I
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Bemötandet var mycket trevligt och professionellt. Man lyssnade till våra önskemål och arbetade för att vi skulle vara så nöjda som möjligt. Vi sålde en villa genom Svenska Mäklarhuset Sigtuna. Tjänsterna som erbjöds oss utföll över våra förväntningar.

Erik T
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Vi har anlitat Svenska Mäklarhuset både vid köp och försäljning av vår bostad/bostäder och kan lämna våra allra bästa rekomendationer. Mycket kunnigt, trevligt och hjälpsamt bemötande. Den hjälp vi fått går utöver det vanliga. Det blev också ett lika gott försäljningsresultat som ett lyckat köp - tack vare Svenska Mäklarhuset i Märsta. Vi är mycket nöjda.

Abdul S
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Jag fick rätt hjälp pch mäklaren var väldigt förståndig.

Anders J
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Sålde min lägenhet och fick ett bra bemötande!

Peter H
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Att köpa från svenska mäklarhuset är ok. Skulle kunna förbättra information kring vad som händer vid tillträdet. Sen miljön på kontoret var lite halvsnuskigt kök, med massor av bananflugor. Sen att man måste dela ut sina kontaktuppgifter till massor av tredjehandsparteners känns väldigt märkligt för att hemnet ska kunna publicera slutpriset.

Jan E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Köpte och sålde en lägenhet. Personlig service och ett bättre resultat än väntat. Helt perfekt helt enkelt.

Nina R
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Fanns förbättringsområden när det gällde kommunikationen, men levererade ett bra resultat och fina siffror på sista raden - vilket är det viktigaste.