Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Sigtuna
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Sigtuna
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Svenska Mäklarhuset Sigtuna

Nymärsta Gränd 5, 195 21 Märsta — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 40 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Sigtuna

• Jan H
    Jan H skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Mitt svar kan ju knappast vara relevant förrän de sålt lägenheten? Varför skickar ni ut en enkät nu? Hur skall man kunna betygsätta nåt som ännu inte skett.
  • Jacques A
    Jacques A skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Riktigt bra bemötande och kunnig mäklare, märktes att han har lång erfarenhet. Han gick genom allt med oss på ett pedagogisk sett. Vi blev alltid bemöta med ett leende som smittade av sig, rekommenderar honom varmt. Han får det högsta betyget av oss.
  • Zineb B
    Zineb B skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Trevliga och hjälpsamma medarbetare tack för er hjälp
  • Lars H
    Lars H skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Mycket professionell; Kan marknaden, snabb och effektiv. Huset såldes och kontraktet skrevs på 4 dagar efter visningen. Rekommenderas!!!
  • Madeleine O
    Madeleine O skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    den va jätte bra kund upplevelsen.
  • Tarik M
    Tarik M skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag var jättenöjd med Svenska Mäklarhuset Sigtuna och med mäklaren Jonas Dackman. Stort tack!
  • Tore S
    Tore S skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Ett mycket bra bemötande.
    Lever väl upp till min förväntan.
    En seriös och kunnig mäklare, som hittills gjort ett utmärkt arbete.
  • Moni S
    Moni S skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Bra tillgänglighet, tydligt, seriöst och all hjälp vi behövde. Har även sökt lägenhet via andra Mäklarhus och ör imponerad av helservicen, även efter försäljning
  • Lars-gunnar M
    Lars-gunnar M skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Mycket bra.Upplevde mäklarpersonalen som mycket kunniga och seriösa.
  • Jamila M
    Jamila M skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag var glad då allting var över för det var det sämsta mottagande jag varit med om, aldrig mer mäklarhuset och speciellt aldrig han som hade hand om lägenheten jag köpt.
  • Jörgen V
    Jörgen V skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag hade Jonas Dackman som mäklare och han är mycket trevlig omtänksam och lyssnar på sina kunder proffsigt uppträdande och mycket saklig i sin information angående rutiner och andra viktiga saker som man bör tänka på som säljare. Jag är helnöjd med hans arbete som han gjorde för att sälja mitt hus.

Mvh Jörgen Vicksell
  • Jerry L
    Jerry L skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    trevligt bemötande, rak korrekt information. Inget fjantande!
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Vi ångrar att vi anlitade mäklarhuset.
  • Leena H
    Leena H skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Hjälpsam personal
    Har sålt och köpt en lägenhet via Svenska Mäklarhuset i Sigtuna
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Lättillgängliga mäklare med bra kunskaper, realistiska samt hjälpsamma.
  • Kevin L
    Kevin L skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Väldigt bra bemötande och kunnighet av min mäklare Anna Enefors när jag skulle sälja min bostad.
    Vi träffades en första gång för en värdering och jag fick då mycket tips till hur och vad jag skulle kunna göra för att sälja för ett så bra pris som möjligt. Fick även veta vad jag inte borde lägga ner tid och pengar på då det sällan skulle ge mer än vad det kostat. Mycket kunnig och trevlig och en smidig affär rakt igenom.
  • Madelene K
    Madelene K skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Det var bra. Bra bemötande, bra uppföljning och proffsiga.
  • Annica B
    Annica B skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag har fått hjälp med att sälja ett mindre hus på landsbygden.
    Inget krångel, rak kommunikation, trevligt bemötande och mycket god kontakt
    direkt! Jag är mycket nöjd!
  • Kouame K
    Kouame K skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    I hella Sverige Reco är det bästa.Tveka inte att satsa på Reco.Det är min rekommendation och råd om du vill ha det bästa.
  • Harold L
    Harold L skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Fantastic. Wonderfull people, helpfull, friendly and they know how to sell.
  • Raymond E
    Raymond E skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Bra och trygg hantering av min bostadsaffär.
    Deklarationshjälp....
    Bättre är svår att hitta....
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag fick hjälp att sälja en bostadsrätt. Bemötandet var både trevligt och mycket professionellt. Jag är mycket nöjd. De kändes som vi hade roligt tillsammans och som om vi blev vänner utan att vi släppte på professionalismen.
  • Linda H
    Linda H skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Sålt hus utanför Sigtuna. Mäklaren oprofessionell. Han kom inte i tid vare sig till fotograferingen eller visningen. Hade sin förskoledotter med sig! Köparna tyckte även de att han var ett skämt. Vid kontraktskrivningen var dottern med på kontoret, leksaker överallt. Hust sålde sig själv trots mäklaren.
  • Michael T
    Michael T skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Har inte gjort affär med dem men tror dem är helt okej.
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Köpt fastighet, bra bemötande och objektbeskrivning. gick smidigt.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Mycket proffsiga och dynamiska. Känner marknaden i detalj. Försäljningen gick fort och smidigt. De lyssnade, tog sig tid och stressade inte.
  • Olof A
    Olof A skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag anlitade Svenska Mäklarhuset Sigtuna för att sälja min villa.Mäklaren hade en otrevlig attityd och lurade mig att låna ut det som köparen betalade in i handpenning. Inte förrän jag hade kontaktat Svenska Mäklarhusets huvudkontor och tagit hjälp av min banks jurist fick jag tillbaka mina pengar. Skulle aldrig rekommendera denna mäklare igen!
  • Carina T
    Carina T skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag fick utmärkt bemötande och har rekommenderat Er till ett par st.ang försäljning av bostadsrätt.

Ni har funnits till hans vid förfrågan även efter försäljning.
    Har inget att anmärka på-
  • Tomasz G
    Tomasz G skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag kan säga till alla som tvekar. Dem är absolut bästa i branchen. Jag fick otroligt bra servis. Från början alla lovar nästan samma uppgifter men sen får man inte riktig den som vill ha. Med Svenska Mäklarhuset Sigtuna allt funkar på PREMIUM nivå.
  • Pia S
    Pia S skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Har inte så mycket erfarenhet av mäklare men Jonas i Märsta skötte sig helt ok, han ledsagade mig rätt! Tack ;-)
  • Linda T
    Linda T skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Fick ett mycket stressat förvirrat och oseriöst intryck och bemötande av Jonas Dackmar tror jag han heter som jobbar på Svenska Mäklarhuset i Märsta. Han påstod sig vara mögelallergisk och känner mögellukt direkt i ett rum men ändå när han luktade i ett utav rummet i lägenheten vi köpte så va det i tipptopp. Det visade sig senare att det va fullt med svartmögel i det rummet och i badrummet. Kändes skumt alltihopa med lägenhetsköpet men vi va desperata av att hitta ett nytt boende och därav litade vi på att lägenheten va i bra skick!! Skulle aldrig i hela livet anlita den mäklaren eller någon annan på Svenska mäklarhuset i Märsta om jag skulle flytta. Heller inte köpa någon lägenhet som ni säljer på grund av hanns bemötande och oproffsiga stil.
  • Marie I
    Marie I skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Bemötandet var mycket trevligt och professionellt. Man lyssnade till våra önskemål och arbetade för att vi skulle vara så nöjda som möjligt. Vi sålde en villa genom Svenska Mäklarhuset Sigtuna. Tjänsterna som erbjöds oss utföll över våra förväntningar.
  • Erik T
    Erik T skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Vi har anlitat Svenska Mäklarhuset både vid köp och försäljning av vår bostad/bostäder och kan lämna våra allra bästa rekomendationer.

Mycket kunnigt, trevligt och hjälpsamt bemötande. Den hjälp vi fått går utöver det vanliga. Det blev också ett lika gott försäljningsresultat som ett lyckat köp - tack vare Svenska Mäklarhuset i Märsta.
    Vi är mycket nöjda.
  • Abdul S
    Abdul S skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag fick rätt hjälp pch mäklaren var väldigt förståndig.
  • Anders J
    Anders J skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Sålde min lägenhet och fick ett bra bemötande!
  • Peter H
    Peter H skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Att köpa från svenska mäklarhuset är ok. Skulle kunna förbättra information kring vad som händer vid tillträdet.
    Sen miljön på kontoret var lite halvsnuskigt kök, med massor av bananflugor.
    Sen att man måste dela ut sina kontaktuppgifter till massor av tredjehandsparteners känns väldigt märkligt för att hemnet ska kunna publicera slutpriset.
  • Jan E
    Jan E skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Köpte och sålde en lägenhet.
    Personlig service och ett bättre resultat än väntat.
    Helt perfekt helt enkelt.
  • Nina R
    Nina R skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Fanns förbättringsområden när det gällde kommunikationen, men levererade ett bra resultat och fina siffror på sista raden - vilket är det viktigaste.
  • Gerd L
    Gerd L skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Jag fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av mäklaren (Jonas Dackman) när jag skulle sälja sonens bostadsrätt. Jag blev hjälpt med allt, från städning, styling och fotografering till visning, budgivning och försäljning.
    Jag hade inte behövt vara med i något moment om jag inte velat, mäklaren hade extra visning och fick upp priset till en nivå som vi var mycket nöjda med. Jag rekommenderar dem, de kan Märsta/Sigtuna.
    Jonas D gillar detta
  • Hampus V
    Hampus V skrev om Svenska Mäklarhuset Sigtuna
    Bra mäklare! Trevliga, hjälpsamma & prisvärda! Upplevde inga problem alls.
    Då heminredning inte riktigt är min grej, fick jag hjälp att "styla" lägenheten som skulle säljas, och det blev riktigt riktigt bra.
    Rekomenderas.

Nymärsta Gränd 5, 195 21 Märsta