Svenska Sushiköket

4.0

8 omdömen om Svenska Sushiköket

Mattias
Skrev om Svenska Sushiköket

Mycket bra sushi, men ofta långa väntetider. Ok wok-rätter och bra yakiniku. Rekommenderas!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Anders S
Skrev om Svenska Sushiköket

Bra mat och uppläggning. Dick så har servicen sjunkit rejält PLUS att man måste pröjsa extra för att äta där. Brukar man betala för att få sitta vid ett bord på en resturang. Sista gången jag gick dit.

Max T

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Rot Rör AB
Skrev om Svenska Sushiköket

Mycket bra mat men svårt med parkering därför en fyra men väl där så är det fantastiskt god service, bra mat och värt ett besök, risken är minimal då dom har 100% nöjd kund garanti och stålarna åter om man inte är nöjd.

Nicolas E
Skrev om Svenska Sushiköket

Det här var väldigt långt över förväntan. Jag åt pad thai med scampi som var enorm och enormt god. Jag var egentligen inställd på sushi, men avråddes att beställa det eftersom väntetiden var lång. Väntetiden borde inte vara lång så därför blir det inget toppbetyg.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Linus

Suverän vegetarisk sushi.

Anna H
Skrev om Svenska Sushiköket

Här är misosoppan extra god, krabbröran extra len, glazerna extra goda och sushin alltid extra snygg. Uteserveringens fåtöljer gör att man vill sitta kvar hela dagen. Och råvarorna och servicen gör att man gärna går dit nästa dag igen!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen