Tandläkare Gunnar Abele, sid 2

Götgatan 55, 116 21 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 60 omdömen
Vi arbetar med allmän tandvård och specialisttandvård för hela familjen, dvs både för barn och vuxna. All tandvård utförs på vår trevliga klinik på Götgatan 55, ett stenkast från Medborgarplatsen. Vårt tandvårdsteam består av tandläkare, tandhygienist och tandsköterska. All tandvård hos oss inleds först med en undersökning där direkt efter, diskuterar fram ett behandlingsalternativ baserat på patientens önskemål. Våra priser ligger i nära linje med Folktandvårdens. Vi är anslutna till Försäkringskassan och är medlemmar i Svenska Tandläkarförbundet.

Läs vad 60 kunder tycker om Tandläkare Gunnar Abele

• Måne S

2012-03-08

Måne S skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Gunnar Abele är en mycket kompetent och kunnig tandläkare. Han har varit min tandläkare i 5 år och min 3-åriga dotter har just börjat gå hos honom. Jag skulle rekommendera Gunnar närsomhelst!

Positivt är också flexibilitet kring tidsbokning samt det alltid så trevliga bemötandet! Läs mer
  • Andreas H

2012-03-07

Andreas H skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Gunnar är en toppen tandläkare! Läs mer
  • 2012-03-07

Lotta N skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Toppenbäst! Jag som tyckt att det varit obehagligt att gå till tandläkaren förr ser fram mot att träffa Gunnar och Mia samt få tänderna genomgångna! Jag har rekommenderat Gunnar till många i familjen och vänner. Han är dessutom det perfekta valet för barn, de ser precis som jag, fram emot tandläkarbesöket! Läs mer
  • 2012-03-05

Mikael N skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Bra och lyhörd Läs mer
  • 2012-03-04

Johan P skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Har varit där under 5 år ca och alltid varit nöjd: Den första tandläkare som någonsin förklarat vad som är fel och vad jag har för alternativ! och gör mig delaktig. Hela min familj går här. Läs mer

Kerstin A skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Gunnar är en otroligt kompetent tandläkare. Han har alltid tid när det behövs. Jag har alltid fått tid snabbt vid akutbehov såväl för mig själv som för son och make. Även Mia är en kompetent Tandsköterska ( eller vilken titel hon nu har). De verkar ha roligt på arbetet och de gör ett fantastiskt arbete. Jag känner mig omhändertagen och framförallt tagen på allvar. De är gediget intresserade av sina patienter. Svårt att hitta ett bättre "team". Läs mer

Kerstin W skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    Hjälpsam, duktig, positiv, serviceminded Läs mer

sten-olof o skrev om Tandläkare Gunnar Abele
    kunnig, god service och prisvärd Läs mer

Jens S skrev om Tandläkare Gunnar Abele
  • 2010-02-16

Petter J skrev om Tandläkare Gunnar Abele

Bästa Tandläkarna nära Tandläkare Gunnar Abele:

Michel W Michel W tycker:
“Proffsig personal med hög komp...” Läs mer
Bene Tandvård (2.3km)

Kalvshällavägen 38, 17738, Järfälla