Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Johan Aminoff

Tandläkare Johan Aminoff

Sturegatan 16, 114 36 Stockholm — Visa karta

Modern tandläkarmottagning med hög kompetens belägen nära Stureplan på Östermalm. Vi tillhör landets största vårdbolag, Praktikertjänst AB som står för trygghet och hög vårdkvalité.

Praktikertjänst har nöjdast patienter!
Praktikertjänst får enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) högre betyg än övriga aktörer i samtliga mätområden. Praktikertjänsts tandläkare har fått hela 85 av 100 i kundnöjdhet. Det är andra året i rad Praktikertjänst toppar nöjdhetslistan.
Kistagången 20B, 16440, KISTA

Tandläkare nära Tandläkare Johan Aminoff:

Sturegatan 18, STOCKHOLM
Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsl... Läs mer ›
Rolf H:
Jag uppfattar Roland som seriös och mycket kunnig. Jag har fått hjälp med allmänna undersökningar och rotfyllning. Som kund är jag mycket n...

Sturegatan 48, Stockholm
Välkommen till Aqua Dentals klinik på Östermalm! Här hittar du några av våra mes... Läs mer ›
Julia U:
Min favorittandläkare of all times! Ni ger alltid ett oerhört trevligt bemötande och mina tänder har aldrig varit såhär fina!

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig... Läs mer ›
Madeleine R:
Enkelt att få kontakt med tandläkare Helen och sköterska Rebecka via telefon och väldigt uppskattat med sms-påminnelse inför besöket. Utmärk...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson! Läs mer ›
Åke F:
Mycket bra, inga anmärkningar!

Läs vad 18 kunder tycker om Tandläkare Johan Aminoff

• Gunilla E
    Gunilla E skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Jag har gott hos tandläkare Johan Aminoff i flera år och alltid blivit mycket vänligt bemött. Det gäller även receptionen och tandsköterskorna. Jag har både lagat och dragit ut tänder utan några besvär. Nu har jag även blivit opererad och fått implantat istället för att slippa delprotes. Det är jag jätteglad för. Det är lätt att ställa frågor till honom för han förklarar alltid i lugn och ro vad som skall/behöver göras. Jag litar helt på hans professionalism. Jag känner mig trygg i tandläkare Johan Aminoffs händer med team.
    Vänliga hälsningar Gunilla Ericson Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mycket kompetent, sympatisk och engagerad läkare / medmänniska med stor förståelse och flexibilitet! Läs mer
    2013-03-12 Representant för Tandläkare Joha svarar Tom H
    Stort Tack Tom! Vi behöver ju nya att bota!Dina patienter blir väl inte bättre?! /Häls. Johan
  • Ulla-Stina Å
    Ulla-Stina Å skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Johan är noggrann, ger goda råd och gör allt till det bästa.Jag kan lita på honom.Blir väl omhändertagen av alla. Får snabbt akuttid, vid behov. Läs mer
    Representant för Tandläkare Joha gillar detta
  • Henry
    Henry skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Inte nog, med att Johan Aminoff är proffsig i världsklass och dessutom är en genuint trevlig person, han har därtill ett Handlag, som i Himmelen.

Skicklig, är bara förnamnet. Med en påtaglig omtanke och empati, för sina patienter.

Johan Aminoff är en klippa. Vi hoppas innerligt, få lov vara hans patienter livet ut. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Genomprofessionell. Rekommenderas starkt. Precis så här borde alla läkare vara. Johan kan och bör vara stolt över den praktik han och hans medarbetade byggt upp. Läs mer
  • Olle R
    Olle R skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Proffsig som ger trygga besked Läs mer
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Jag har gått hos Johan i många år och tycker att han är proffsig, pålitlig, lugn och himla trevlig. Läs mer
  • Helena C
    Helena C skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mkt kunnig, ordentlig och trevlig. Förmedlar information om behandling på ett bra sätt, jag känner mig trygg att jag får en bra och korrekt behandling.

Kan dock tycka att vissa patientkostnader kunde vara lite lägre om man jämför med andra tandläkare i stan. Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Tandläkare Johan Aminoff
  • Bo L
    Bo L skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    En mycket kompetent och trevlig tandläkare.
    Får alltid bra och snabba behandlingar. Ställer alltid upp med kort varsel. Läs mer
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mycket professionell och trevlig. Vänligt bemötande, trevliga lokaliteter. Som tandläkare tycker jag att Johan är mycket skicklig, yrkeskunnig, sympatisk och har stort förstående för patientens behov. Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Väl godkänd. Bra pat bemötande Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Trevligt och personligt bemötande. Hela klinken känns som en lugn oas. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Johan är mycket kompetent och ger bra informationom vad som skall göras och varför Läs mer
  • Axel C
    Axel C skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Han är mycket bra, lugn och metodisk, utstrålar kompetens och är förtroendeingivande. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Bara de bästa erfarenheter. Hela familjen och många av våra vänner går till Johan och alla är nöjda med allt från servicen i receptionen till det arbete som utförs. All den tveksamhet inför tandläkarbesök jag hade innan jag blev tipsad om Johan är som bortblåst. Arbetet utförs lugnt pedagogiskt och skickligt. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mycket trevligt. Kunnig, lätt handlag (utom när det behövs handkraft), lättpratad. Läs mer
  • Inger-Johanne H
    Inger-Johanne H skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Min far var överläkare. Han gick till Johan Aminoff. Jag har gått till Johan Aminoff under 30 år. Min son och hans sambo går till Johan Aminoff. Varför? Han är en tandläkare i världsklass och det anser även de tandläkare som sett hans arbete där trygghet, säkerhet, kvalitet, kompetens och ett vänligt bemötande präglar varje behandling. Läs mer

Sturegatan 16, 114 36 Stockholm