Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Tandläkare Johan Aminoff

Tandläkare Johan Aminoff

Sturegatan 16, 114 36 Stockholm — Visa karta

Modern tandläkarmottagning med hög kompetens belägen nära Stureplan på Östermalm. Vi tillhör landets största vårdbolag, Praktikertjänst AB som står för trygghet och hög vårdkvalité.

Praktikertjänst har nöjdast patienter!
Praktikertjänst får enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) högre betyg än övriga aktörer i samtliga mätområden. Praktikertjänsts tandläkare har fått hela 85 av 100 i kundnöjdhet. Det är andra året i rad Praktikertjänst toppar nöjdhetslistan.
Lokes väg 4, 14570, NORSBORG
Tandea - Norsborg
Volkan C:
Bra personel och duktig jag är mycke nöjd

Tandläkare nära Tandläkare Johan Aminoff:

Sturegatan 18, STOCKHOLM
Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsl... Läs mer ›
Mihaela W:
Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig... Läs mer ›
Lena H:
Blev rekommenderad Helen Almström och blev verkligen inte besviken. Från bemötande i telefon av tandsköterskan som verkligen är positiv, la...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson! Läs mer ›
Thomas F:
Grymt bra bemötande och bra behandling som alltid

Lästmakargatan 15, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Magnus H:
Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!

Läs vad 18 kunder tycker om Tandläkare Johan Aminoff

• Gunilla E
    Gunilla E skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Jag har gott hos tandläkare Johan Aminoff i flera år och alltid blivit mycket vänligt bemött. Det gäller även receptionen och tandsköterskorna. Jag har både lagat och dragit ut tänder utan några besvär. Nu har jag även blivit opererad och fått implantat istället för att slippa delprotes. Det är jag jätteglad för. Det är lätt att ställa frågor till honom för han förklarar alltid i lugn och ro vad som skall/behöver göras. Jag litar helt på hans professionalism. Jag känner mig trygg i tandläkare Johan Aminoffs händer med team.
    Vänliga hälsningar Gunilla Ericson
  • Tom H
    Tom H skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mycket kompetent, sympatisk och engagerad läkare / medmänniska med stor förståelse och flexibilitet!
    2013-03-12 Representant för Tandläkare Joha svarar Tom H
    Stort Tack Tom! Vi behöver ju nya att bota!Dina patienter blir väl inte bättre?! /Häls. Johan
  • Ulla-Stina Å
    Ulla-Stina Å skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Johan är noggrann, ger goda råd och gör allt till det bästa.Jag kan lita på honom.Blir väl omhändertagen av alla. Får snabbt akuttid, vid behov.
    Representant för Tandläkare Joha gillar detta
  • Henry
    Henry skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Inte nog, med att Johan Aminoff är proffsig i världsklass och dessutom är en genuint trevlig person, han har därtill ett Handlag, som i Himmelen.

Skicklig, är bara förnamnet. Med en påtaglig omtanke och empati, för sina patienter.

Johan Aminoff är en klippa. Vi hoppas innerligt, få lov vara hans patienter livet ut.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Genomprofessionell. Rekommenderas starkt. Precis så här borde alla läkare vara. Johan kan och bör vara stolt över den praktik han och hans medarbetade byggt upp.
  • Olle R
    Olle R skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Proffsig som ger trygga besked
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Jag har gått hos Johan i många år och tycker att han är proffsig, pålitlig, lugn och himla trevlig.
  • Helena C
    Helena C skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mkt kunnig, ordentlig och trevlig. Förmedlar information om behandling på ett bra sätt, jag känner mig trygg att jag får en bra och korrekt behandling.

Kan dock tycka att vissa patientkostnader kunde vara lite lägre om man jämför med andra tandläkare i stan.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Tandläkare Johan Aminoff
  • Bo L
    Bo L skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    En mycket kompetent och trevlig tandläkare.
    Får alltid bra och snabba behandlingar. Ställer alltid upp med kort varsel.
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mycket professionell och trevlig. Vänligt bemötande, trevliga lokaliteter. Som tandläkare tycker jag att Johan är mycket skicklig, yrkeskunnig, sympatisk och har stort förstående för patientens behov.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Väl godkänd. Bra pat bemötande
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Trevligt och personligt bemötande. Hela klinken känns som en lugn oas.
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Johan är mycket kompetent och ger bra informationom vad som skall göras och varför
  • Axel C
    Axel C skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Han är mycket bra, lugn och metodisk, utstrålar kompetens och är förtroendeingivande.
  • Anders L
    Anders L skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Bara de bästa erfarenheter. Hela familjen och många av våra vänner går till Johan och alla är nöjda med allt från servicen i receptionen till det arbete som utförs. All den tveksamhet inför tandläkarbesök jag hade innan jag blev tipsad om Johan är som bortblåst. Arbetet utförs lugnt pedagogiskt och skickligt. Mina varmaste rekommendationer.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Mycket trevligt. Kunnig, lätt handlag (utom när det behövs handkraft), lättpratad.
  • Inger-Johanne H
    Inger-Johanne H skrev om Tandläkare Johan Aminoff
    Min far var överläkare. Han gick till Johan Aminoff. Jag har gått till Johan Aminoff under 30 år. Min son och hans sambo går till Johan Aminoff. Varför? Han är en tandläkare i världsklass och det anser även de tandläkare som sett hans arbete där trygghet, säkerhet, kvalitet, kompetens och ett vänligt bemötande präglar varje behandling.

Sturegatan 16, 114 36 Stockholm