Tandläkare Marina Sabelström, sid 2

Hotellgatan 3, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Tandläkare Marina Sabelström!

I våra trevliga lokaler arbetar vi med modern utrustning för att du ska få en så trygg och härlig tandläkarupplevelse som möjligt. Vi jobbar förutom konventionell tandvård med estetisk tandvård, apne/snarkskena, tandreglering, hygienistbehandling, implantat, bettskena, air flow och barntandvård. Hos oss får du alltid en individuellt anpassad behandlingsplan och korta väntetider.

Är du intresserad av att testa botox eller fillers så har vi även en skönhetsbehandlande avdelning med utbildad personal. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 08:15-12:30
13:15-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 225 kunder tycker om Tandläkare Marina Sabelström

• 2019-05-23

pia N skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jättenöjd med lagning av tand! Läs mer

Aneli A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Mina varmaste rekommendationer! Tandvård i toppklass!
    Man kan inte bli bättre omhändertagen än hos tandläkaren Marina Sabelström! Min erfarenhet är att hon sätter kunden i centrum, anpassar arbetssätt efter klientens behov (exempelvis med barn eller om man är rädd för tandläkarvård) och löser alltid tandvårdsproblem som hon stöter på. Marina överträffar förväntningarna varje gång.
    I mer än 30 år har jag varit kund hos tandläkare Marina och jag är imponerad över hennes genuina intresse och engagemang för människor och tandhälsa. Marina är både professionell och personlig i sitt bemötande, är lyhörd, har hög kompetens och mångårig erfarenhet. Marina har även stort kontaktnät i branschen och samarbetar med specialister vid behov. Hon håller sig uppdaterad inom tandvårdssektorn och dess tekniska utveckling och vidareutbildar sig kontinuerligt. Jag känner mig helt trygg och är väldigt nöjd med Marina som tandläkare. Min tandhälsa är mycket god tack vare Marinas kompetens, proaktiva och uppriktiga sätt att arbeta och kontinuitet.
    Dessutom är mottagningen ljus och fräsch med senaste utrustningen och senaste moderna patient-/tandvårdsstolar, riktigt sköna för klienten att ligga i under behandling. Jag kan varmt rekommendera tandläkare Marina Sabelström! Läs mer

Nilo A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag har gått till Marina sen jag var 8 år. Alltså över 20 år och kommer inte att sluta heller. :) Läs mer

Solveig B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Us, tagit ut En tand fått provisorisk ersättning! Mkt. Bra bemötande . Skickligt hantverk. Gott Vänligt bemötande! Läs mer
  • anne l

2019-05-11

anne l skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina Sabelström är genuint intresserad av tandläkaryrket och alltid uppdaterad i den nya tekniken. Hon är engagerad, följer upp och ser omtänksamt till att man som patient får den bästa vården.
    Patient sedan 25 år! Läs mer

Emmanuel V skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Snabb, noggrant och bra service Läs mer
  • Márko Y

2019-05-10

Márko Y skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är fantastiskt säker på hand och kan få den mest tandläkarräddde att tycka att det är behagligt . En duktig tandläkare alltså ! Läs mer
  • Maud B

2019-05-10

Maud B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Fantastiskt bra tandläkare rekommenderas varmt! Läs mer

Mats L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag har träffat både tandhygienist och tandläkare. Båda har visat stor kompetens och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera tandkliniken. Läs mer

sanna ä skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Undersökning och lagning av tand. Marina är varsam och effektiv. Läs mer

sebastian a skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina och gänget är bästa gänget Läs mer

Kent B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Världens bästa tandläkarbesök tog mig som tandläkarskräck med stor omtanke tack Marina Läs mer

Margot B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Bra behandling
    Trevligt bemötande
    Mycket proffsigt i en miljö som är ny och modern
    Mycket nöjd Läs mer

Tomi B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Bra bemött. Ärlig personal. Kunniga. Trevliga.

Allt över förväntan. Blir alltid bättre än jag förväntat mig både resultat och bemötande. Läs mer
  • 2019-05-09

Ingrid S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina har skött mina tänder i många år och jag har alltid känt mig trygg med henne! Hon är proffsig men jag kan ändå ha en personlig och kamratlig dialog med henne! Läs mer
  • 2019-05-09

tore C skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Utmärkt bemötande hos en skicklig tandläkare Läs mer
  • Musse Assefa H

2019-05-08

Musse Assefa H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Är så nöjd med dom tider jag får och hur jag får ev akuttider, Marina har skött mina tänder i många många år och jag har inget att klaga på, dessutom är hon väldigt trevlig och jag känner mej som en vän.
    Jag önskar att Marina aldrig går i pension .
    Tack Läs mer

lena n skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är lugn och vänlig. Är rädd för smärta, men hon pratar o frågar Hur det går. Trevlig tandläkare är hon också.🌞🌞💐 Läs mer

lina v skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag bytte tandläkare till Marina efter en rekommendation. Blev väl bemött! Jag är lite tandläkarrädd, men Marina var lugn och mjuk, så allt gick bra.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer

jukha S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Bra är en underdrift. Tack Marina Läs mer
  • julieta s

2019-05-08

julieta s skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Otroligt bra upplevelse. Marina är supersnabb och duktig och hennes receptionist tog hand om min 8-veckorsbebis medan jag fick hål lagat. Verkligen fin service med andra ord 😀 Läs mer
    2019-05-10 Marina S svarar julieta s
    Nöjet var heeelt och hållet på vår sida! ?

åsa l skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Undersökning av tänder. Hos Marina blir man alltid professionellt hanterad och mycket trevligt bemött Läs mer
  • 2019-04-25

Annika J skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Besök hos tandhyginisten.
    Blev som vanligt väldigt väl bemött.
    Min förväntan var att få en rengöring och kontroll av tandhälsan, och det utfördes som vanligt mycket bra.
    Det känns tryckt att vara hos dem för de är alltid trevliga och
    gör sitt jobb på ett proffesionellt sätt.💐😊 Läs mer
  • Tommy H

2019-04-25

Tommy H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag var där för att få behandling av tandhygienist (var 6:e månad), Marina gjorde jobbet själv pga att tand-hygienisten hade slutat på mottagningen. Utöver borttagning av plac brukar jag få en putsbehandling med slipmedel, men fick inte det denna gång eftersom de elektroniska instrumenten inte fungerade. Jag tyckte att jag inte fick all den behandling son jag betalade för, totalt 950 kr. Läs mer
    2019-05-02 Marina S svarar Tommy H
    Hej Tommy!
    Då tandhygienisten bara arbetar deltid, så löste vi det med att du fick komma till mig.
    Vid förra besöket användes en ATB check på 600 kr. Då den är förbrukad, så blev detta besök
    dyrare. Om du tittar på fakturan du fick, så ser du att du fått en extra rabatt, (pris lägre än referenspriset).

Med vänlig hälsning
    Marina
  • 2019-04-25

Mona-Lisa S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid bra bemött .
    Får snabbt hjälp om det behövs.
    Känns tryggt med samma tandläkare under många år ! Läs mer
    2019-04-25 Marina S svarar Mona-Lisa S
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer!
    Jag tror dock att du missuppfattade betygsskalan! ???
  • Elias L

2019-04-25

Elias L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag hade en väldigt bra upplevelse! Läs mer
  • 2019-04-23

Katarina I skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Trevligt och omhändertagande bemötande Läs mer
  • 2019-04-23

Matilda L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid lika trevlig, lyhörd och skicklig. En tandläkare jag varmt rekommenderar. Fixar proffsigt, effektivt och allt även mycket estetiskt. Rätt tandläkare för tandläkarbesöksnervösa patienter! Läs mer
  • 2019-04-12

Johan B skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jättetrevlig!

Kanske att man ska tänka på kundresan och gå igenom lite mer vad man ska göra innan man gör det - t.ex. idag ska vi göra detta.

Sen gör man det.
    Sen utvärderar man resultatet.

Tror mina visdomständer missades i röntgen t.ex.

Tror att det kan vara en idé att skriva adress inkl. Trappuppgång på utskicket så man vet vart man ska en gång om året ;) Läs mer
    2019-04-23 Marina S svarar Johan B
    Hej Johan, tack för din feed back! Det var olyckligt att sista raden försvann på ditt kallelsekort. Vi ska kontrollera att texten på kortet kommer med till nästa år, (förmodligen kom pappret snett i skrivaren).
    När man kallas på årlig undersökning hos oss, börjar vi med att ta röntgen, därefter tittar jag i munnen och kontrollerar att tänder, tandkött och slemhinna ser bra ut. Sen brukar vi putsa och vid behov ta bort tandsten. Allt såg bra ut både i munnen och på bilderna.
    Väl skött! Med vänlig hälsning Marina
  • 2019-04-10

Maj-lis H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Årlig tandkotroll och borttagning tandsten samt tandpolering.
    Otroligt bra familjärt bemötande Läs mer
  • René S

2019-04-04

René S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Marina är bra jag trivs med att besöka hennes tandläkermottagning. Hon är omtänksam snabb och bra.
    Jag rekommendera Marina Läs mer

Ewa W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Ställer upp när man ringer och vill ha tid snabbt, super Läs mer

Rolf S skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Tandvård
    Allt bra
    Varit så alltid Läs mer

Margareta L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Fint bemötande och snabb hjälp. Läs mer

Carolina L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Bästa tandläkaren. Mjuk och hänsynsfull. Känns tryggt att ligga i hennes stol! Läs mer

Anna G skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Utdragning av visdomstand skött på ett snabbt, säkert och varsamt sätt. Kan inre göras bättre.

Lagning av hål utförs så varsamt så att det inte behövs bedövning. Läs mer

Marianne C skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid ett lugnt, professionellt och avstressande bemötande vilket är viktigt för mig som patient då man känner sig ganska utlämnad vid olika behandlingsmetoder som kan väcka obehag. Men lugnet från tandläkaren gör mig lugn och ag känner mig trygg. Läs mer

Gunnel L skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Personligt bemötande. Marina är kunnig och inger förtroende. Läs mer
  • 2019-03-28

åsa F skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Halvårs kontroll hos tandhygienist. Väl omhändertagen. Läs mer
  • lena i

2019-03-27

lena i skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Bästa tandläkaren i stan! Jag har varit sjukt tandläkarrädd sedan jag var barn, gick bl a på Eastmaninstitutet pga av det. En arbetskollega rekommenderade mig att gå till Marina. Nu har jag gått hos henne i över 15 år och det går hur bra som helst. Det är t o m trevligt att gå till tandläkaren ;) Marina är lugn och supertrevlig! Hon får toppbetyg av mig! Läs mer
  • Nadja A

2019-03-25

Nadja A skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Utmärkt, proffesionellt och alltid ett trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-25

Dieter H skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Bra arbete o trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-25

johan d skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Borttagning av tandsten är smärtsamt men Tandläkare M Sabelström gör det med bravur . Läs mer
  • Kerstin W

2019-03-25

Kerstin W skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Finns ingen bättre , jag är livrädd o har tänder som ilar men hon tar det lugnt och metodiskt och är så pedagogisk i sitt sätt att hantera min rädsla . Byter aldrig tandläkare . Läs mer
  • 2019-02-24

eva g skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag hade min årliga kontroll hos tandläkaren. Marina informerar vad som skall åtgärdas, skönt att veta. Bemöts alltid med vänlighet och respekt! Jag är glad och tacksam att hon är min tandläkare! Läs mer
  • 2019-02-24

anna n skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Jag hade en skadad tand, hål på ena tandens sida.

Bemötandet var trevligt. Jag fick se på röngtenbilder på datorn, för att se vad som skulle lagas. Tanden lagades fortare än jag hade räknat med. Läs mer

anders e skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid trevligt bemötande och bra utförda behandlingar. Läs mer

thilda i skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Alltid bra bemötelse med trevliga tandläkare samt bra service vid ingång/kassan. Läs mer
  • barbro c

2019-02-22

barbro c skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Som alltid bra vård, trevligt bemötande och sätter in patienten i behandlingen Läs mer

emma e skrev om Tandläkare Marina Sabelström
    Superbra service, som alltid! Läs mer

Hotellgatan 3, 171 45 Solna