Tandläkare Pranér Ingrid

3.8

4 omdömen om Tandläkare Pranér Ingrid

Per Axel Jakob L
Skrev om Tandläkare Pranér Ingrid

Jag har haft Emil som tandläkare i flera år. Han utför alltid ett bra arbete, beter sig proffsigt och gör så att man kan känna sig lugn och trygg under behandlingen. 5/5!

Johan W
Skrev om Tandläkare Pranér Ingrid

Fastnade i bilen och blev 20 min sen till tandläkartiden. Ringde i förväg och beklagade den olyckliga situationen och bad om att få hitta en ny tid alternativt korta ner besökstiden. Men jag fick ingen som helt förståelse från Emil då han var mer sugen på att fakturera 850 SEK för utebliven ankomst. Han kunde inte heller tänka sig att rabattera eller hitta någon annan lösning. Som att prata med en robot. Så kundupplevelsen blev tyvärr under all kritik här. Med tanke på hur många duktiga tandläkare vi har i Stockhom finns...

Johan W gillar detta
Carl Johan N
Skrev om Tandläkare Pranér Ingrid

Proffsig och bra personal både vad gäller tandläkare, sköterskor som tandhygienist. Personliga, skickliga och kan man säga att det är "trevligt" att besöka tandläkaren så gäller det hr

Ann-Kristin W
Skrev om Tandläkare Pranér Ingrid

Jag har gått hos Emil Tzenov i ca 3 år och är mycket nöjd. Vänligt och proffsigt bemötande. Bra behandlig. Punktlig. Trevlig mottagning och bra utrustning, uppdaterade på nyheter.