Tasty Thai

Tasty Thai

Ring 08-23 21 21 www.tastythai.com
2.8

Thailändsk snabbmatkedja. Franchise. "Hälsosamt och autentiskt"

4 omdömen om Tasty Thai

Sara S
Skrev om Tasty Thai

Tasty Thai serverar helt ok thaimat till bra priser. Inte så mycket folk ännu så det går fort att få hjälp.

Josefine G
Skrev om Tasty Thai

Det här var så dåligt. Så dåligt! Maten kom ganska snabbt, vår förrätt samtidigt som varmrätterna (ja, det marknadsförs som förrätt, inte smårätt). Sen börjar felen hagla: Fel 1. Vårrullarna ska “serveras med sweetchilisås”. Någon sådan finns inte. Däremot såg vi att det fanns en skål borta vid besticken. Och mycket riktigt, sweetchili, dock slut just nu. Dessutom: “serveras med” kan väl inte betyda att vi ska gå och hämta själva? Nej, de måsta ha glömt såsen. Fel 2. Johans nudlar med jumboräkor är kall. Fel 3....

Martha J
Skrev om Tasty Thai

God mat! 3kronor avdrag för att jag ville göra en av rätterna vegetarisk istället.

Elisa N
Skrev om Tasty Thai

Blev oerhört förvånad av maten jag fick serverad för att vara en "snabbmatskedja". Den var urgod, väldigt fräsch och man fick dessutom mycket för det lilla pris den kostade, man behöver inte oroa sig för om man blir mätt eller inte. Blev däremot lite besviken på utbudet av rätter som mest består av kyckling som huvudingrediens, men variationerna är många och det är högst troligt att man hittar något man är sugen på.