Läs vad 422 kunder tycker om Team Wåhlin Värme & VVS 2

• 2020-12-21
    Värmepump+installation.
    Bra och snabb service, rekommenderar dem.
  • 2020-12-20
    Bra och tydlig kontakt från första förfrågan till installerad värmepanna.
  • 2020-12-20
    Håller leveranstider, blir något fel ( som alltid kan hända ) fixar dom det direkt.
    Mycket nöjd !
  • 2020-12-19
    Gjorde vad som förväntades till ett överkomligt pris.
  • 2020-12-18
    Service av frånluftsvärmepump IVP490. Bra service, utförd av proffs!
  • 2020-12-18
    Köpte ny bergvärmepump IVT GEO 508C. Jag fick vänligt och förtroendegivande vägledning genom hela köpet, installation och följdfrågor efteråt. Jag är väldigt nöjd med resultatet och kan därmed starkt rekommendera Team Wåhlin Värme & VVS.
  • 2020-12-18
    Ny IVT panna. Blev mycket bra bemött och hela installationen blev proffsigt gjort.

De levde upp till mina förväntningar.
  • 2020-12-18
    installation av IVT Vent 402. Mycket bra bemött vid bokning. Snabb och smidig installation.
  • 2020-12-18
    Service bergvärmepump vid två tillfällen.
    Mycket snabb service. Kompetent och trevlig personal var på plats inom en dag från telefonsamtal.
    Rätt tid, rätt utrustning och väl utfört arbete. Självklart, men ovanligt nu för tiden.
  • 2020-12-02
    Bergvärmepump beställdes och levererades enligt överenskommelse. Blev trevligt och professionellt bemött.
    Höga förväntningar som därmed uppfylldes.
    Har stort förtroende för team Wåhlin.
  • 2020-12-01
    Anlitade företaget för att se över en Thermotech golvvärmeanläggning. De var snabba att boka tid och åka ut och "titta" för att sedan beställa nya ställdon och termostater, men det genererade dubbla resekostnader då de var tvungna att komma tillbaka för själva servicen. Kostnaden för restid +kilometerkostnad och grundkostnad landade då på 2500 kr vilket var en tredjedel av totala kostnaden för jobbet vilket jag anser oskäligt. Kilometerkostnaden är överdriven då det är 23 km enkel resa från Wåhlins i Vallentuna till min adress, de har avrundat den till 32 km... (64x2) totalt. De hade kunnat gjort detta på ett besök men det var så dags när servicekillen dyker upp utan reservdelar trots att jag angett vilken typ av service och enheter det var frågan om. Efter första besöket "titten" hörde jag inget på närmare en månad och fick själv jaga dem för att få en tid för själva servicen och byte av ställdon och termostater.
    skrev om Team Wåhlin Värme & VVS
    Hej Stefan! Tack för din återkoppling. Jag har pratat med inblandade om vad som hänt gällande den långa väntetiden för arbetet. Sammanfattat och ärligt så kan vi säga att vi inte gjort detta bra enligt vad vi eftersträvar. Vi hoppas kunna bättra oss och finnas som ett företag framåt och kunna hjälpa er. Nästa gång med en tydlig kommunikation och planering. Hoppas att arbetet med golvvärmen nu fungerar och att det kommer vara bra med värme i huset med den styrningen. Mvh Team Wåhlin Värme & VVS AB

• 2020-11-16
    Luft/vatten värmepump.
    Målning av pannrum och torkrum där tanken stod.

På ett utmärkt och proffsigt sätt.

Att de skulle utföra uppdraget på ett överenskommit sätt.

Vad det gäller Luft/Vatten värmepumpen sköttes det på ett utmärkt sätt, mycket nöjd.

Vad det gäller målningen så var det kvalitetsmässigt inte bra utfört, där bör det bli skärpning.
  • 2020-11-15
    Jag har redan svarat. Bekräftar att vi är mycket nöjda. Kan med varm hand rekommendera Wåhlins .,!Proffsig och trevlig personal. Urban Smedshammar
  • 2020-11-14
    Luft vatten värmepump
    Mycket trevligt bemött.
    Bra service och trevliga installatörer.Fick även en ordentlig genomgång av systemets funktioner.
    Fick även hemsänt en bra infovideo
  • 2020-11-13
    Installation av IVT luftvärmepump 607. Mycket snabbt och bra bemötande vid telefon- och mailkontakt, inklusive bokning av tid. Företagsval gjordes för att säkerställa pålitlig back-up för service och eventuell reparation. Själva installationen genomfördes på ett förtroendegivande sätt och pumpen synes fungera invändningfritt. Vi är så långt mycket nöjda.
  • 2020-11-13
    Överdriven faktura.
    Jag har betalt mer än 2000kr bara för avluftning som tog 15 minter.
    skrev om Service en del av Team Wåhlin Värme & VVS
    Hej Ahmed! Tack för din återkoppling, vi tar till oss din feedback. Jag kikade på vad vi gjort hos er och det är korrekt med luftning och rengöring. Jag mailar över Drift & skötselfilmer till dig som visar hur du själv kan göra underhåll och enklare service på värmepumpen. På så sätt hoppas vi kunna komma ut vid mer akuta fall till er för hjälp. Ha det gott! Med vänliga hälsningar Team Wåhlin Värme & VVS AB

Service

• 2020-11-01
    Kontaktade dem första gång i maj. Svaret var att de inte hade tid innan sommaren. Hörde av mig i augusti, inget svar, påminde, ringde upp. En röris kom förbi, kollade, informerade, skulle återkomma efter helgen med offert. Ringde upp efter en vecka, han var på semester, blev lovad återkoppling. Inget kom.

Ringde igen, de ville göra nytt besök med ny gubbe. Han kom snabbt, proffsigt och positivt bemött, blev lovad ny offert på 3 radiatorer och lite rördragning. Ingen offert kom. Påminde igen, fick bekräftat igen att de ska återkomma. Tre veckor har gått, helt tyst.

Från omdömen här är de säkert duktiga, om du väl lyckas anlita dem! Det gjorde inte jag.
    skrev om Team Wåhlin Värme & VVS
    Hej Stig! Ser här efter ditt betyg att vi brustit, jag kommer kika på detta och återkoppla till dig under dagen. Ber om ursäkt att vi tyvärr inte levt upp till förväntningarna. På återhörande! Med vänlig hälsning Team Wåhlin Värme & VVS AB

• 2020-10-21
    Installation värmepump. Professionellt bemötande, smidigt genomfört. Överträffade förväntningarna.
  • 2020-10-18
    Bra utförande men dyr framkörning. Tar samma timpenning för service som för restid.
    skrev om Service en del av Team Wåhlin Värme & VVS
    Hej Andreas! Tack för din återkoppling, vi har valt att ha detta upplägg och upplevt att det passat bra både för kunder och oss. Men vi tar med oss detta för framtiden om en det skall göras en förändring i vårt upplägg. Hoppas vi kan vara behjälpliga även nästa gång värmepumpen kan behöva servas. Ha det så bra!

Service

• 2020-10-18
    Akut problem med värmepump löstes snabbt
    och effektivt på bästa sätt.
    Snyggt jobbat!
    Bengt L
  • 2020-10-14
    Köpt en luftvärmepump som också installerades av tekniker från Team Wåhlin.
    Blev nöjd med både bemötande fr o m beställningen till slutfört arbete.
    De gjorde ett proffsigt intryck varför jag redan rekommenderat dem
  • 2020-10-14
    Luftvärrmepump IVT. Bra intallation, Fungerar utmärkt.
  • 2020-10-14
    Anlitat Team Wåhlin vid två tillfällen för att serva vår bergvärmepump. Snabb service, bra bemötande och professionella. Jag kommer att anlita dem igen.
    Service bergvärmepump.
    Utmärkt och snabb kontakt samt bokningstid inom kort tid
    Kunnig och pedagogisk personal
    Mycket bra helhetsintryck!
  • 2020-10-14
    Fick hjälp med värmepump. Utmärkt service.
  • 2020-10-13
    Jag köpte en luftvärmepump, fick en offert som verkade vara i sin ordning, accepterade varpå en servicetekniker kom ut och monterade ner den befintliga pumpen och satte upp den nya. Trevligt bemötande och fläckfritt arbete trots att det var lite utmaningar med placeringen av pumpen.
  • 2020-10-13
    Mycket bra service och professionellt arbete. Rekommenderar starkt.
    Bawar A
  • 2020-10-12
    IVT AC
    Trevligt och vänligt bemött
    Att få en bra produkt. och att installationen sköttes av trevlig personal..
    företaget levde upp till de högt ställda förväntningarna'

Andra gången jag anlitat företaget och företaget levde , med råge, upp till föraväntningarna.

Stabilt företag med bra produkter och trevligt bemötande.
  • 2020-08-27
    Har köpt en värmepump av team whålin inga problem bara proffsigt rakt igenom
  • 2020-08-25
    Värmepumpservice. Trevlig och kunnig. Glömde bara att återställa gränsen för sommardrift efter testkörning alla komponenter.
  • 2020-08-24
    Bra och snabb service. Har anlitat dem till både installation och till service av värmepumpen. Bara bra upplevelser!
  • 2020-08-24
    Jag köpte en luftvärmepump. Bra bemötande från början med offert och information. Jobbet utfördes av väldigt bra yrkesfolk. Så helheten är mycket bra.
  • 2020-08-24
    Värmepump, garantiservice. Snabbt effektivt och till full belåtenhet.
    Jan P
  • 2020-08-24
    Team Wåhlin är fantastiska!
    De ringer och meddelar samt dyker upp på utsatt tid!
    Dessutom är alla personer som vi har mött varit fantastiskt trevliga.

Kan ge mina varmaste rekommendationer,

Magnus Israelsson
    Sabelvägen 6
    18460 Åkersberga
  • 2020-08-24
    Bra och professionell på alla sätt.
  • 2020-08-24
    Ivt frånluftvärme pump, utmärkt service och snabbt utfört, man känner sig trygg!
    Patrik H
  • 2020-08-24
    Bra och proffsigt bemötande från offert förfrågan till avslutad installation .
  • 2020-08-24
    Snabb och bra service av värmepump
  • 2020-07-09
    Service av värmepump.
    Bra bemötande.
    Nöjd
  • 2020-07-05
    Service av värmepump och installation av internet gateway, allt fungerade som det ska. Trevligt bemötande, punktliga och proffsiga.
    Jan S
  • 2020-07-03
    Luftvärmepump service
    Bra service snabb återkoppling
    Service av bergvärmepump.
    Mycket vänligt och professionellt bemötande som mycket väl levde upp till mina förväntningar.
    Sammanfattningsvis kan sägas att jag ge er de bästa rekommendatiOn-demandtjänster.
  • 2020-06-29
    Toppenhjälp hela vägen när vår värmeväxlare till poolen gick sönder. Supersmidigt och snabbt från felsök, beställning och byte av växlaren. Tack!
  • 2020-06-29
    Snabbt svar, skickade ut servicetekniker snabbt som avhjälpte felet på plats.
  • 2020-06-29
    Byte av kompressor i värmepannan.
    Bra bemötande.
    Skicklig och bra reparatör.
  • 2020-06-29
    Brukar vända mig till Team Wåhlin pga av goda erfarenheter.
  • 2020-06-26
    Bra bemötande. Duktiga och trevliga montörer. Tacksam också att allt kartongmaterial mm togs med hem, så att jag slapp transportera i båt och sen t återvinning
  • 2020-06-26
    Anki är kunnig och trevlig. De som hjälpt mig med värmepumpen eller radiatorer har lämnat ett fungerade och städat ställe efter sig.
  • 2020-06-25
    Bra och snabbt jobb men jag heter Erik
  • 2020-06-25
    Vi har fått vårt hus ommålat, det är toppen.
    Fick även hjälp att tänka om i ny färgsättning och det blev väldigt fint.
    Vi hade stora förväntningar eftersom vi hört oss för om bolaget och det blev som vi trodde, mycke bra.
    Klart nöjda.
    skrev om Team Wåhlin Värme & VVS

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte