Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Texas Longhorn Hornstull

Texas Longhorn Hornstull

Hornsgatan 180, 117 34 Stockholm — Visa karta

Hos Texas Longhorn på Hornsgatan 180 i Stockholm står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!
Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Restauranger nära Texas Longhorn Hornstull:

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Stefan H:
Bra personal trevlig lokal och mycket god mat

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Natali D:
Bra , god mat, mysig atmosfär, bra service

FLEMINGGATAN 39, Stockholm
Välkommen till 39wäst! En oas på Kungsholmen där du kan avnjuta mat gjord på de ... Läs mer ›
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Läs vad 7 kunder tycker om Texas Longhorn Hornstull

• Morten K
    Morten K skrev om Texas Longhorn Hornstull
    mat och dryck i trevlig lokal med mycket bra personal, finns bara ett betyg trots att vi saknar den amerikanska ostkakan
  • Sara S
    Sara S skrev om Texas Longhorn Hornstull
    Precis som sina systerkrogar leverera de fantastiska Chicken Bontanas och steaks som är gudomliga. Margaritan i pitcher är ett måste att unna sig ibland.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Texas Longhorn Hornstull
    Var där för något år sedan mitt i veckan. Rätt långt väntetid men egentligen inget som sticker ut. Bra kött, vilket ju är standard på Texas Longhorn.
  • Mary
    Mary skrev om Texas Longhorn Hornstull
    Ladies-steken var ganska seg, tyvärr. Liten lokal som ger ett trångt intryck. Men oj vad BBQ-såsen är god!
  • Johan l
    Johan l skrev om Texas Longhorn Hornstull
    Ingen höjdare direkt...ok mat men servicen är under all kritik, de verkar leva mycket på sina stammisar..trots att det är tomt så är de mest intresserade av att prata med sin "vänner".. litet och trångt..Undvik denna restaurang!
  • Molly B
    Molly B skrev om Texas Longhorn Hornstull
    Mitt andra hem! Tim är en fantastiskt trevlig servitör från australien,tror mig även ha sett honom i köket nån gång. Otto som alltid står i köket överglänser alla i kokkonst o trevlighet! Även den trevlige rödlätte korta servitören som en o annan gång står i köket med Otto,som jag såklart tappat namnet på nu,är iallafall super trevlig o bra på att veta vad vi vill ha! Maten är oklanderlig ,köttet alltid fantastiskt. Jag väljer i alla lägen att gå till Texas i Hornstull,alltid lika välkomnad o alltid förstklassig mat! Går ej att beställa bor om man inte är sällskap på mer än nio personer,men servisen gör allt för att alla ska kunna äta!
  • Leif M
    Leif M skrev om Texas Longhorn Hornstull
    Jag bara älskar Texas Longhorn! Har ännu inte vågat mig på deras 1-kilos-stek, men snart så! Maten här är alltid vällagad och håller alltid hög kvalitet.

Hornsgatan 180, 117 34 Stockholm