Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Thai House Wok - Folkungagatan

Thai House Wok - Folkungagatan

Folkungagatan 110, 116 30 Stockholm — Visa karta

År 2006 slog vi upp portarna för den första Thai House Wok restaurangen på Folkungagatan. Det har hänt mycket sedan dess… De överväldigande och positiva reaktionerna från våra gäster lät inte vänta på sig. Vi fann inspiration och motivation till att satsa starkt på vårt koncept och sedan dess har vår övertygelse vuxit sig allt starkare. Vår vision är att erbjuda det bästa maten som Thailand har att erbjuda utan att kompromissa med kvalitén.

Läs vad 6 kunder tycker om Thai House Wok - Folkungagatan

• Anton  J
    Anton J skrev om Thai House Wok - Folkungagatan
    Äter här på tok för ofta, det är alldeles för bra :) Bra utbud av varierande rätter, och alltid lika gott! Läs mer
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Thai House Wok - Folkungagatan
    Bra skit varit här många trasiga lördagar och käkat deras grymma pad thai! Lite dyrt men värt pengarna Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Thai House Wok - Folkungagatan
    Thai House Wok på Folkungagatan har otroligt vass Pad Thai! Trevlig personal som arbetar effektivt. 100 kronor kan tyckas dyrt men mängden mat räcker oftast till två måltider. Solkar fyra! Läs mer
  • Tore B
    Tore B skrev om Thai House Wok - Folkungagatan
    Väldigt god (och stark) mat! Testa om ni är i krokarna! Oftast går det snabbt att få sin mat också vilket är ett plus! Läs mer
  • Party P
    Party P skrev om Thai House Wok - Folkungagatan
    Det absolut bästa stället med thaimat på söder. Man får mycket mat och kvalitén på maten är mycket bra. Det har både take away och sitta där, båda funkar lika bra. ett populärt ställe bland alla som bor i närheten. det är oftast kö på kvällarna men det visar bara på hur gott det är. Läs mer
  • Henka H
    Henka H skrev om Thai House Wok - Folkungagatan
    Otroligt god röd curry. Snabb och effektiv service. En gång fick alla i sällskapet så stark mat så att vi nästan svimmade (för att inte tala om hur det kändes dagen efter...) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Emma S Emma S tycker: