Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Thai House Wok - Nybrogatan

Thai House Wok - Nybrogatan

Nybrogatan 42, 114 40 Stockholm — Visa karta

År 2006 slog vi upp portarna för den första Thai House Wok restaurangen på Folkungagatan. Det har hänt mycket sedan dess…
De överväldigande och positiva reaktionerna från våra gäster lät inte vänta på sig. Vi fann inspiration och motivation till att satsa starkt på vårt koncept och sedan dess har vår övertygelse vuxit sig allt starkare. Vår vision är att erbjuda det bästa maten som Thailand har att erbjuda utan att kompromissa med kvalitén.

Läs vad 4 kunder tycker om Thai House Wok - Nybrogatan

• Jan E
    Jan E skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Finns bättre ställen 1km bort där de inte bränner riset men bara kört takeout. Läs mer
  • Henrik
    Henrik skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Jag håller med Noel och Nikola, men vill nästan tillägga att det är bland de bästa i stan! Många pratar om Koh Phangan på söder - men Thai House är vansinnigt mycket bättre på maten, speciellt grytorna!

Att de sedan har personal i yppersta klass gör upplevelsen helt grym! Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Håller med Nikola, lätt bästa Thaien på Östermalm. Skön personal och riktigt bra mat! Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Bästa thaien på Östermalm. Grytorna är supergoda och det märks att dem använder bättre råvaror än deras konkurrenter. Bra priser dessutom. Tar ofta take away härifrån. Rekommenderas varmt!! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Margaretha L Margaretha L tycker: