Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Thai House Wok - Nybrogatan

Thai House Wok - Nybrogatan

Nybrogatan 42, 114 40 Stockholm — Visa karta

År 2006 slog vi upp portarna för den första Thai House Wok restaurangen på Folkungagatan. Det har hänt mycket sedan dess…
De överväldigande och positiva reaktionerna från våra gäster lät inte vänta på sig. Vi fann inspiration och motivation till att satsa starkt på vårt koncept och sedan dess har vår övertygelse vuxit sig allt starkare. Vår vision är att erbjuda det bästa maten som Thailand har att erbjuda utan att kompromissa med kvalitén.
Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM
Jennie O:
Riktigt bra mat, fantastisk inredning och toppenservice - full pott, precis som på övriga Bockholmen-krogar :)

Restauranger nära Thai House Wok - Nybrogatan:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Anna-Carin H:
Superbra service,bra mat,humana priser, en resturang vi definitivt återkommer till!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Jennie O:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Linda M:
Mycket god mat och mycket trevlig personal!

Läs vad 4 kunder tycker om Thai House Wok - Nybrogatan

• Jan E
    Jan E skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Finns bättre ställen 1km bort där de inte bränner riset men bara kört takeout.
  • Henrik
    Henrik skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Jag håller med Noel och Nikola, men vill nästan tillägga att det är bland de bästa i stan! Många pratar om Koh Phangan på söder - men Thai House är vansinnigt mycket bättre på maten, speciellt grytorna!

Att de sedan har personal i yppersta klass gör upplevelsen helt grym!
  • Noel H
    Noel H skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Håller med Nikola, lätt bästa Thaien på Östermalm. Skön personal och riktigt bra mat!
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Thai House Wok - Nybrogatan
    Bästa thaien på Östermalm. Grytorna är supergoda och det märks att dem använder bättre råvaror än deras konkurrenter. Bra priser dessutom. Tar ofta take away härifrån. Rekommenderas varmt!!

Nybrogatan 42, 114 40 Stockholm