Thaiboat

3.6

5 omdömen om Thaiboat

HELÉNE S
Skrev om Thaiboat

Sämsta taimaten i stan. Var där igår och iom att vi var ett stort sällskap fick vi endast beställa thaifusion. Då jag inte äter kött blev jag hänvisad till den vegetariska varianten. Papayasalladen blev en fruktsallad, den skickade jag ut och fick in en papayasallad som var ok men utan jordnötter.. förövrigt smaklöst, rätter som inte gör ens en fågel mätt.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Patrik R
Skrev om Thaiboat

Älskar det här stället, miljön är fantastisk med egen sandstrand. Nytt för i år är även båtplatserna i direkt anslutning till Thaiboat som uppskattas väldigt mycket. Maten är bra även om det finns ställen som har bättre thaimat.

Jakob D gillar detta
Magnus J
Skrev om Thaiboat

Utmärkt inledning på Sommarsäsongen 2013. ThaiBoat levererar! God mat, god stämning och mysig miljö!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Anna B
Skrev om Thaiboat

rekomenderar verkligen Thaiboat.. speciellt en riktigt varm sommardag då man kan sitta ute på den kostgjorda sandstranden med en öl i handen. God mat och sriktigt bra service.

Anders N
Skrev om Thaiboat

God thaimat, trevligt läge, snabb och trevlig service. Rekommenderas. (restaurangpriser)

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen