Thaimiddag.se

Hjalmar Söderbergs väg 10, 112 52 Stockholm — Visa karta

Thaimat är mycket populärt bland oss svenskar. Maten är inte bara god, utan nyttig och har spännande smaker med olika styrkor. Vi erbjuder maträtter med kyckling, räkor, biff, bläckfisk, anka, nötkött och tofu.
Thaimiddag.se kan erbjuda både hemleverans och take away till våra kunder. Vi vänder oss till återförsäljare, företagskunder och privatkunder.
Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM
Paraden
Catharina H:
Fantastiskt ställe som vi besökt ett flertal gånger. Hög och jämn kvalitet på mat, dryck och service.

Restauranger nära Thaimiddag.se:

Norra Agnegatan 39, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Kungsholmen är det givna valet för vällagad libanesisk ma... Läs mer ›
Emelie C:
Supernöjda med maten! Riktigt gott, rekommenderar deras avsmakningsmeny :) Väldigt trevlig personal.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Per K:
Jättebra service, och goood mat!

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Husse S:
mycket bra lunch och bra salladsbuffe!!! Men bäst av allt är AW där speciellt Ons-Fre så har dom en fin tilltuggs buffe som man gillar nå...

Västmannagatan 48, Stockholm
Restaurang Minako erbjuder högkvalitativ sushi intill Odenplan i Stockholm. Kara... Läs mer ›
Ebba J:
Fantastiska smaker, helt klart den bästa sushin jag har ätit!

Läs vad 6 kunder tycker om Thaimiddag.se

• Richard E
    Richard E skrev om Thaimiddag.se
    Ett enkelt sätt att få god Thaimat! Rekommenderar dem varmt om du är lite lat och vill få hemkört god mat till ett bra pris.
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Thaimiddag.se
    Detta var faktiskt först gången jag testade att få mat hemkört och jag måste säga att det var toppen. Ordentliga portioner och mycket vällagat med fina råvaror.
    Det finns en stor "risk" att detta blir en vana, att beställa hemkört från thaimiddag.se
  • Wladimir N
    Wladimir N skrev om Thaimiddag.se
    Riktigt bra Thaimat, inte ofta jag blir nöjd med hemkörnings mat men thaimiddag.se kan jag verkligen rekommendera
    Noel H gillar detta
  • huseyin s
    huseyin s skrev om Thaimiddag.se
    Bra mat och bra service. kan verkligen rekommendera alla som gillar thaimat!
  • Noel H
    Noel H skrev om Thaimiddag.se
    Perfekt att få bra thaimat till ett normalt pris levererat direkt till dörren. Jag rekommenderar varmt Thaimiddag.se
  • Björn W
    Björn W skrev om Thaimiddag.se
    Hade just en trevlig lunch med kollegorna på jobbet, lunchen levererades av Thaimiddag.se....riktigt god och vällagad mat som klarade resan från Kristineberg till Fridhemsplan alldeles utmärkt.
    Rekommenderas varmt!

Hjalmar Söderbergs väg 10, 112 52 Stockholm