The Swan Pub

Nioörtsvägen 36, 126 32 Hägersten — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om The Swan Pub

• Malte V
    Malte V skrev om The Swan Pub
    Va? Är det verkligen så illa, det tycker inte vi.
    Det är inte rättvist att klanka ner på ett ställe på det här viset bara för att man har blivit utkastad.
    Vi som har besökt stället i 10-20 år delar inte riktigt de senaste inläggen, det är inte The Ritz men duger gott när man
    vill ha en öl och titta på fotboll och inte orkar ta sig in till stan.
    Luncherna är helt ok och vi som betalar notan tycker att duger alldeles fint.
    Eventuella sanitära synpunkter kan bortses ifrån då det är åtgärdat sedan länge.

Rekommenderas om man vill se bajen klå AIK och det tillsammans med en kall öl och goda vänner.

/Malte, flitig besökare. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om The Swan Pub
    Otrevlig personal, dålig mat och luktar avlopp i lokalen. Såg på ”matkollen”, som är Stockholms stads livsmedelskontroll på krogarna att de har fått anmärkning 2 gånger i rad för livsmedel som inte är spårbart. Är grymt allvarligt! Det kan alltså vara vilket kött som helst utan att man som gäst vet vad man äter. Använder alltid burkpotatis i lag, istället för riktig potatis, oavsett om de kokar, steker m.m. Har också sett väldigt mycket drogade personer och droghandel som pågår där, utan att personalen gör något. Jag vill starkt avråda alla från att gå dit! Det finns så många bättre krogar i närheten, i Kransen, med högre kvalitet på både service och mat. Stabil Kök och bar, Tre vänner m. fl. Läs mer
  • Carola A
    Carola A skrev om The Swan Pub
    Ett ställe man INTE vill besöka. Luktar avlopp när man kommer in. Vem vill sitta där och äta? Personal som inte bryr sig om sina gäster. Framförallt sina stammisar. Dålig mat. Läs mer
  • Morten K
    Morten K skrev om The Swan Pub
    Bra lunch med hyggligt salladsbord mycket bra personal och trevlig lokal, faktiskt helt ok även kvällar om inte bordsduk är ett önskemål storbild vid idrottssändningar och många jippon på helger.
    Rekommenderas starkt Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Skeppsbron 25, 11130, Stockholm