Top Clean Sundsvall

Top Clean Sundsvall

topcleanservice.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Top Clean Sundsvall! Kvalitet, miljömedvetenhet och hög service. Detta är våra ledord. Vi har valt att fokusera på allt som har med städning att göra i samband med att kunna hjälpa dig både som privatperson och företag till en enklare vardag. Tjänster: Företagsstädning, butiksstädning, flyttstädning, hemstädning,...

107 omdömen om Top Clean Sundsvall

Sedan starten hos Reco 2020

Marie L
Skrev om Top Clean Sundsvall

Flyttstäd av pappas lägenhet, en 3:a. Personalen ringde dagen innan för att stämma av tid och ev nycklar. Dom var punktliga och kom på utsatt tid och var ivriga att komma igång. Vi gick ett varv i lägenheten för att stämma av om det fanns några frågor kring städet. Att göra slutbesiktningen var en ren fröjd då det luktade så rent och gott på en gång när jag öppnade dörren. Alla lister och dörrar såg helt nya ut och var skinande vita igen. Badrum och kök var glänsande. Jag kan verkligen rekommendera denna städfirma...

Malin F
Skrev om Top Clean Sundsvall

Bokade företaget för flytt, städ samt bortforsling av grovsopor. Effektiva och snabba, uppskattade att de tänkte smart när de packade in i lastbilen och var rädda om mina saker. Extra plus för att jag fick återkoppling efteråt om allt gått bra och om jag var nöjd med flytten. Städningen var bra och köparen av villan var nöjd med städjobbet. Bara plus, har inget negativt att säga! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Chirancha Mint E
Skrev om Top Clean Sundsvall

Bra, trevligt och tillmötesgående. Klockren service och ordna bra så det passa med datumen Mycket nöjd! Rekommenderas!!​

Karrar A
Skrev om Top Clean Sundsvall

Bra service och trevligt personal

Ally Kristina Astrid N
Skrev om Top Clean Sundsvall

Efter att vår andra städfirma ställde in så hörde vi med kort varsel av oss till denna för att genomföra flyttstäd! De bokade allt och var på plats tidigt på morgonen dagen efter, redo att sätta igång. Arbetet tog mellan ca 08-13 för en lägenhet på 65 kvm och nästan 3m i tak! Putsade även fönster! Vi är supernöjda för snabb och nogrann städning! Finns ingenting att anmärka på helt enkelt! Även ett bra mycket bättre pris än andra firmor! Uppskattas enormt! :D Rekommenderas varmt

Annica L
Skrev om Top Clean Sundsvall

Trevlig personal och det luktar rent o gott

Hans N
Skrev om Top Clean Sundsvall

Allt har fungerat smidigt. Allt ifrån första kontakt till att städningen och betalningen var klar. Tack för det.

Helene B
Skrev om Top Clean Sundsvall

Rekommenderar verkligen företaget, snabba svar, trevligt bemötande både via mail, tfn och personligt. Bra pris i jämförelse med andra jag tog offert ifrån. Anlitade dom för flyttstädning av en studentlägenhet och arbetet utfördes perfekt. Besiktningskillen var också imponerade över jobbet. Då företaget hade städgaranti så var en kille från företaget var med vid besiktning för att rätta till eventuella påpekanden. Så behöver ni städning rekommenderar jag detta företag.

Ida W
Skrev om Top Clean Sundsvall

Supertrevlig personal som jobbade snabbt och noggrant! Huset och fönstren var skinande rena, Rekommenderar verkligen!

Rita P
Skrev om Top Clean Sundsvall

Mycket duktiga och noggranna killar. Jag har anlitat dem tre gånger - det blir alltid ännu renare än man hade önskat sig 🙏🏼

Anneli J
Skrev om Top Clean Sundsvall

Välstädad lägenhet, från kök till badrum, och fönster i samband med flytt. Bra information och enkel kommunikation. Rekommenderas varmt.

Eva Yvonne V
Skrev om Top Clean Sundsvall

Kan varmt rekommendera företaget. Trevligt bemötande och mycket bra genomfört städuppdrag.

Arslan I
Skrev om Top Clean Sundsvall

Top clean Sundsvall AB är ett samarbete med ASL Service AB. vi är supernöjda med dem och Snabbt svar.

Pontus A
Skrev om Top Clean Sundsvall

Klockrent. Blev lite sena men ringde på en gång och sa det. Krävdes en dag extra för ett bra jobb men var aldrig tal om extra betalt. Supernöjd.

Movinga G
Skrev om Top Clean Sundsvall

Vi har använt topclean över 10 gånger nu och har inget annat än lovord. Dem små problem som har inträffat har lösts snabbt och effektivt med perfekt kommunikation från företaget.

Susan B
Skrev om Top Clean Sundsvall

Hade flytthjälp. Trevligt bemötande, noggrann och varsam. Rekommenderas.

Robert M
Skrev om Top Clean Sundsvall

Mycket trevlig personal med ett professionellt och trevligt bemötande. Snabb service med TOP resultat. Anlitade dessa för flyttstäd. Jag rekommenderar dessa STARKT!👍🏻 /Robban

Carin E
Skrev om Top Clean Sundsvall

Mycket nöjda med flyttstädningen! Ordning och reda samt trevligt bemötande.

Marie B
Skrev om Top Clean Sundsvall

Super nöjd med städningen! Från bokningen till slutförd städning gick allt så smidigt till! Rekommenderar verkligen!

Fabio A
Skrev om Top Clean Sundsvall

Beställde flyttstäd av 3a i Härnösand. Arrangerades smidigt och blev klart lite före förväntat. Hade enstaka anmärkning som fixades på plats.

Kjell D
Skrev om Top Clean Sundsvall

Mycket trevlig och snäll personal. Bästa flytt och städhjälpen i stan. Rekommenderar!

Svar från Top Clean Sundsvall

Härligt att höra att du är nöjd med vår service och att du rekommenderar oss.

Eva S
Skrev om Top Clean Sundsvall

Snabbt och bra gick flyttlasset

Päivi H
Skrev om Top Clean Sundsvall

Bra men att ha sönder saker utan att tala om det gör mig arg. Inga dyra saker men vill veta det

Afshin A

Professionella. Gjorde ett bra jobb

Svar från Top Clean Sundsvall

Härligt att höra att du är nöjd.

Ann S
Skrev om Top Clean Sundsvall

Det har varit ett väldigt trevligt bemötande och de som kommer och städar hos mig är duktiga.

Mikael S
Skrev om Top Clean Sundsvall

Hittade företaget Flyttkillarna, vid sökning på nätet, efter flyttfirmor i Sundsvall. Första kontakterna gick mycket smidigt och offert och orderbekräftelse kom som utlovat (mycket snabbt). Flyttning inkl.packning mån den 9/1 kl. 8.00. Tog lelefonkontakt veckan innan och blev försäkrad om att allt var som det skulle och flytten skulle genomföras enl. bekräftelsen. Döm om min förvåning, när det visade sig att i Sundsvall är verksamheten outsource:ad till en lokal städfirma, Top Clean. Blev kontaktad av Top Clean lördag den...

Zhala R
Skrev om Top Clean Sundsvall

Jätte snälla och trevliga. De hade varit snabba och allt gick jätte smidigt och fint. Tog hand om allt utan att påpeka och säga till hela tiden.

Mohammed I
Skrev om Top Clean Sundsvall

Hade flyttstädning för min lägenhet i Örnsköldsvik. Toppen service till mycket bra priser. Stark rekommenderat!

Jaana K
Skrev om Top Clean Sundsvall

Chefen Mohamed, jättetrevlig, flyttkarlarna gjorde inget bra intryck, sucka så fort de kom in, jag hade packat allt bra i lådor och säckar, hade lite möbler 3 sängar, 1 köksbord, 4 nattduksbord resten kartonger och säckar, ja hade mkt av det, och blommor , tv och en cykel. Upptäckte de hade haft sönder en skål ( design 500kr)trots att jag packat den väl och skrivit försiktigt/aktas på kartonger och en blomma gått sönder ( stor ) 2tavlors ramar gått sönder. Och idag upptäckte jag en kristallglas sönder, när jag packa upp,...

Nikou S
Skrev om Top Clean Sundsvall

Utmärkt jobbat, de kom samma dag som efterfrågat och avslutade jobbet samma dag.

Barbro K
Skrev om Top Clean Sundsvall

Jag tycker att allt flöt på bra. Trevlig och kunnig personal. Vi är jättenöjda. Vi fick hjälp med flyttning. Mvh / Catarina

Sonja B
Skrev om Top Clean Sundsvall

Lite besvärande att det är olika personer som kommer varje gång. Man måste påminna om särskilda önskemål varje gång. Många av de som kommer är dåliga på svenska också. Sällan är dom här hela tiden. Annars är väl städningen OK.

CECILIA H
Skrev om Top Clean Sundsvall

Otroligt tillmötesgående och flexibla. Svarar snabbt vid frågor och funderingar! Det är alltid lika trevligt att komma hem till ett nystädat hem, noggranna och proffsiga! Jag kan verkligen rekommendera Top Clean!

Elenor H
Skrev om Top Clean Sundsvall

Snabba och trevliga.Rent och fräsch Jag kommer att boka om städning igen/Mvh Ellinor

Stig P
Skrev om Top Clean Sundsvall

Trevligt bemötande och lösningsfokuserat.

Anna P
Skrev om Top Clean Sundsvall

Beställde fönsterputs. De var mycket noggranna och jag är nöjd med resultatet!

Vision 2
Skrev om Top Clean Sundsvall

Bra service. Nöjd kund. Det var enkel att få tag på er och ni gjorde ett utmärkt arbete med tanke på korta bokningen i en kort varsel.

Härnösands K
Skrev om Top Clean Sundsvall

Bra men de skickar inte fakturorna rätt trots att de fått uppgifter. En av fakturorna kom på vift. Arbetet blev väl utfört. Har haft fönsterputs och golvvård och är otroligt nöjd.

Nls F

Bästa service Stor tack Mirza

Leif C
Skrev om Top Clean Sundsvall

Noggrant utförd städning med guldkant. Rekommenderas varmt.

Olle H
Skrev om Top Clean Sundsvall

Snabbt, och snyggt sköt från början till slut.

Anna C
Skrev om Top Clean Sundsvall

Proffsigt bemötande , alltid tillgänglig för frågor och ffa ett utmärkt jobb som utfördes -skinande rent !! Kan varmt rekommenderas

Elin C
Skrev om Top Clean Sundsvall

Trevligt bemötande Effektiva och noggranna Kommer att anlita de igen för hemstädning

Olof T
Skrev om Top Clean Sundsvall

Väldigt snabba och noggranna, mycket nöjd med resultatet.

Syed Zain Abbas R
Skrev om Top Clean Sundsvall

En seriös företag med utmärkt Resultat.

Linnéa J
Skrev om Top Clean Sundsvall

Snabba, effektiva och tillmötesgående! Rekommenderas varmt!

Vera A
Skrev om Top Clean Sundsvall

Välgjord flyttstädning utan något att anmärka på!

Karin I
Skrev om Top Clean Sundsvall

Enkelt, snabbt, bra utfört och bra pris.

Flyttstädgruppen I
Skrev om Top Clean Sundsvall

Alltid bra bemötande och trevligt samarbetspartner

FREDRIK S
Skrev om Top Clean Sundsvall

Otroligt dåligt skött. Man kom 45 min efter avtalad tid. Detta ledde till att jag blev sen till mötet på banken ang nya bostaden. Kanske mest ett nonchalant beteende från deras sida. Att man valde en underdimentionerad lastbil fick väl vara deras bekymmer, men det blev onödigt många vändor att köra. Allvarligare var hur man skötte jobbet. En stor flisa slogs ur ett matbord. Flyttkarlarna påstod att detta måste varit innan vilket jag är SÄKER på att det inte var eftersom jag själv dagen innan monterat isär bordet. ...