Tre Indier

Åsögatan 92, 118 29 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Tre Indier hittar du genuin indisk matglädje!

Vi är en familj som i hela 20 år har bjudit Stockholmare på indiska rätter. Vi erbjuder dig vällagad mat från flera olika regioner i Indien, och du kan både avnjuta den i restaurangen eller ta med hem som take-away.

Här kan du äta klassiker som tandoori, masala och korma, men vi har även massor av spännande alternativ för dig som vill testa något nytt. Fråga gärna vår personal, så rekommenderar vi dig något.

Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 11:00-22:00
Fre: 11:00-23:00
Lör: 12:00-23:00
Sön: 12:00-22:00

Läs vad 17 kunder tycker om Tre Indier

• Andrea G skrev om Tre Indier
    Trevlig personal och mycket god mat. Läs mer
  • Karolina F skrev om Tre Indier
    Jättetrevligt!
    Bra service och maten kom väldigt fort.
    Härlig stämning och jättegod mat.
    Kan varmt rekommenderas . Läs mer
  • Daniel E skrev om Tre Indier
    Familjär och trevlig restaurang med mycket god mat Läs mer
  • Petra Å skrev om Tre Indier
    Jag har ätit där flera gånger. Maten är alltid god. De ger en bra service vilket gör att helhetsupplevelsen gör att jag gärna går dit igen. Läs mer
  • Åsa S skrev om Tre Indier
    Vi hade beställt fönsrerbord och fick förvisso det men blev bortglömda av personalen så vi fick ropa för att kunna beställa då ingen var speciellt service inriktad och hade öga att scanna lokalen och se sina gäster. Man tittade bara på det bordet man serverade och gick sedan raskt därifrån utan att kolla om någon annan gäst ville något. Bra mat men usel service Läs mer
  • Sara K skrev om Tre Indier
    Maten är bra, men inredningen från 80-talet, och servitrisen förvirrad.. och samtidigt verkade ha en chef som skällde på henne framför gästerna... Läs mer
  • Solweig M skrev om Tre Indier
    Efter ett missförstånd var jag besviken och ville inte rekommendera reataurangen till dem som skulle fira något större. Jag påtalade till restaurangen vad jag var missnöjd med, i hopp om att andra inte skulle drabbas av samma missförstånd. Restaurangen besvarade min upplysning klart över förväntan! Jag fick det finaste förlåt utan bortförklaringar, och en kompensation långt över min förväntan!
    Alla kan göra misstag, men inte alla erkänner dem eller försöker gottgöra dem. Tre Indier gjorde det med råge! Jag kan varmt rekommendera restaurangen till alla för alla tilfätillfällen! Maten och servicen är fantastisk! Portionerna är stora och generösa, liksom ägarens hjärta!
    P & S Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Tre Indier
    Tre Indier har blivit en självklarhet sedan första besöket. Maten är överlägsen jämfört med konkurrenterna (de vegetariska rätterna lika bra som de animaliska), lokalen är mysig och stämningen gemytlig. Personalen är fantastisk! Tillmötesgående, trevliga, serviceinriktade. Blir ett besök så ofta jag kommer till Stockholm. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sofie L skrev om Tre Indier
    Stockholms godaste indier. Återkommer varje år då jag inte bor i Sthlm men när jag är där är det ett måste att äta här minst en gång. Bra bemötande och snabb service. Läs mer
  • Anna K skrev om Tre Indier
    God mat och trevlig personal. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Saman R skrev om Tre Indier
    Mycket trevlig atmosfär, fantastik mat och god service. Jag har ätit på 3 indier med jämna mellanrum i säkert 10 års tid och kommer att fortsätta med det så länge den finns. Rekommenderas starkt, både för kompisgänget och för det romantiska paret! Läs mer
  • Brian T skrev om Tre Indier
    Actually my favourite Indian restaurant, possibly the best in Sweden. Have tried others just to be sure. But always return. Food has always been fresh, tasty and served by friendly staff with a nice sense of humour. As I am addicted to Indian food I go regularly and sometimes they even tell me what I should eat "today", and may even remember what I ate last time, when I have forgotten myself.. Läs mer
  • Adam W
    Adam W skrev om Tre Indier
    Mycket att välja på, nöjd med alla rätter jag har testat. Är nog bästa indiern på söder Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Tre Indier
    Tre Indier är en bra indisk restaurang som serverar lite fler rätter än de självskrivna. Trevlig personal och god mat! Läs mer
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Tre Indier
    Huvudrätten var god och enligt förväntan. Men att få ljummen naan-bröd indikerar på att de använder mikrovågsugn. Att servitören dessutom inte frågade om maten smakade bra och att han mumlade något efter att notan betalades utan dricks var oerhört märkligt. Jag kommer aldrig ge dem en andra chans. Läs mer
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Tre Indier
    Duger i värsta fall. De har tvingats stänga "för ombyggnad" ett gäng gånger, och jag tycker att det märks på maten. Läs mer
  • kajsa b
    kajsa b skrev om Tre Indier
    Okej och trevlig restaurang med väldigt god mat. Maten är väldigt prisvärd. Tråkig inredning dock inte speciellt mysigt. Passar perfekt för take away eftersom det inte är så mysigt. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Bockholmen, 17078, SOLNA