Tures

Ring 08-611 20 72 www.tures.se
3.9

7 omdömen om Tures

Heléne Elisabeth P

Så aggressiv och arrogant person i baren. Väldigt trist upplevelse. Efter att vi varit stammisar i ca 10 år,, går vi aldrig dit igen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Björn V

Trevligt ställe med ett härlig sorlig miljö

Henrika S

God mat, är ett av mina stammis lunch ställen på helgerna. Mysigt med uteserveringen som ligger i solläge på sommaren!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4711 omdömen 4.2 av 4711 omdömen

Penelope S Penelope S
Peter S
Skrev om Tures

Tures är min absoluta favorit när det kommer till After-work, trevlig personal, goda drinkar och fruktansvärt charmiga bartenders ;)

Emma L
Skrev om Tures

Tures har två problem - bullret och akvariekänslan. Då man sitter i Sturegallerian och folk passerar hela tiden så blir man lite uttittad som lunch elelr middagsgäst. Det spelar dock ingen roll då maten alltid håller hög standard. Tures enorma sallader är legendariska och det med rätta. Även råbiffen är fantastisk. Trevligt också med de varierande varma rätterna. Servicen på Tures är trevlig med oengagerad, förmodligen beroende på att trycket är stort under såväl lunch som middagsservice.

Tobias B gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Amanda E

Tures är en trevlig restaurang mitt i Sturegallerian i Stockholm. Restaurangen är perfekt om man bara vill sitta och spana på folk (eller själv vill bli sedd!). De har goda luncher men då är det ofta mycket folk så ett tips är att äta här lite senare när lunchen är över. Jättegod ceasarsallad och räksallad. Även trevligt ställe att afterworka på och på sommaren är uteserveringen ett tips.

Kim K
Skrev om Tures

Väldigt trevlig restaurang som passar perfekt både till ett glas vin eller till en middag. Skulle vilja ge denna restaurang en femma, men tyvärr så har de tagit bort sin så otroligt populära Ceasar sallad från menyn, och det drar ner betyget till en fyra. Standardklass på priserna och man får verkligen det man betalar för. Bästa sättet att avsluta en arbetsvecka måste vara ett glas vin och en sallad på denna restaurang.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen