Undici

Grev Turegatan 30, 114 30 Stockholm — Visa karta

Årstavägen 49, 12054, Årsta
Två Små Svin
Ann-kristin S:
Trevlig upplevelse rakt igenom. Mysig uteservering med mycket blommor.

Restauranger nära Undici:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Anna-Carin H:
Superbra service,bra mat,humana priser, en resturang vi definitivt återkommer till!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Linda M:
Mycket god mat och mycket trevlig personal!

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Jennie O:
Riktigt bra mat, fantastisk inredning och toppenservice - full pott, precis som på övriga Bockholmen-krogar :)

Läs vad 6 kunder tycker om Undici

• Nils H
    Nils H skrev om Undici
    Maten är bra och varierad, personalen trevlig och servicen bra. Lunchpriserna ligger över snittet, men kvaliteten ligger långt över, så det här kan jag rekommendera.
  • Malin
    Malin skrev om Undici
    Undici har alltid varit ett trevligt och roligt ställe, med bra publik även för dem som är äldre än 30 och gillar stureplans uteliv. Nu har Undici öppnat i ny regi på Grev Turegatan 30 i Nox gamla lokaler och vad jag hört så ska det vara bra och att maten är kanon. Malin
  • Annika T
    Annika T skrev om Undici
    Har vart på Undici en gång och kommer aldrig gå tillbaka!

Den gången jag var där var det så mycket folk att man inte kunde gå ngn stans tror inte bartendersna har ngn koll hur mkt alkohol dom serverar gästerna. MUSIKEN SUGER!! Gå inte hit om du inte gillar schlager, då kommer du må dåligt! Och folket som hänger där är en blandning av allt från förort, landet och typiskt stureplans folk.
  • Camilla
    Camilla skrev om Undici
    Undici är stället där det alltid är fullt drag med blandad och glad publik, allt från backhoppare till Patrik Ekwall. Atmosfären är uppsluppen och avslappnat, men ganska raggig på helgkvällarna. Ett plus för att det sällan är kö och oftast inga problem att komma in. Musiken är dansvänlig, oftast en hel del schlager och gamla hits - men det går ju alltid hem.
  • Anna B
    Anna B skrev om Undici
    Detta är det perfekta stället för oss som inte är 17 och går ut med falskleg... Undici spelar bra musik och serverar goda drinkar.

Bra 03-ställe men jag rekommenderar även deras after work på fredagar.
  • Marie S
    Marie S skrev om Undici
    Trevligt ställe med bra musik om man gillar den klassiksa "radio" musiken.
    Ett bra 03 ställe som dessutom e gratis.
    Även om stället ligger invid stureplan så känns människorna där väldigt softa och inte så typiskt stureplansaktiga.
    En nackdel är att det är litet och ofta väldigt långa köer.
    Tobias B gillar detta

Grev Turegatan 30, 114 30 Stockholm