Undici

3.0

6 omdömen om Undici

Nils H
Skrev om Undici

Maten är bra och varierad, personalen trevlig och servicen bra. Lunchpriserna ligger över snittet, men kvaliteten ligger långt över, så det här kan jag rekommendera.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Malin
Skrev om Undici

Undici har alltid varit ett trevligt och roligt ställe, med bra publik även för dem som är äldre än 30 och gillar stureplans uteliv. Nu har Undici öppnat i ny regi på Grev Turegatan 30 i Nox gamla lokaler och vad jag hört så ska det vara bra och att maten är kanon. Malin

Annika T
Skrev om Undici

Har vart på Undici en gång och kommer aldrig gå tillbaka! Den gången jag var där var det så mycket folk att man inte kunde gå ngn stans tror inte bartendersna har ngn koll hur mkt alkohol dom serverar gästerna. MUSIKEN SUGER!! Gå inte hit om du inte gillar schlager, då kommer du må dåligt! Och folket som hänger där är en blandning av allt från förort, landet och typiskt stureplans folk.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Camilla
Skrev om Undici

Undici är stället där det alltid är fullt drag med blandad och glad publik, allt från backhoppare till Patrik Ekwall. Atmosfären är uppsluppen och avslappnat, men ganska raggig på helgkvällarna. Ett plus för att det sällan är kö och oftast inga problem att komma in. Musiken är dansvänlig, oftast en hel del schlager och gamla hits - men det går ju alltid hem.

Anna B
Skrev om Undici

Detta är det perfekta stället för oss som inte är 17 och går ut med falskleg... Undici spelar bra musik och serverar goda drinkar. Bra 03-ställe men jag rekommenderar även deras after work på fredagar.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Marie S
Skrev om Undici

Trevligt ställe med bra musik om man gillar den klassiksa "radio" musiken. Ett bra 03 ställe som dessutom e gratis. Även om stället ligger invid stureplan så känns människorna där väldigt softa och inte så typiskt stureplansaktiga. En nackdel är att det är litet och ofta väldigt långa köer.

Tobias B gillar detta