Undici

Grev Turegatan 30, 114 30 Stockholm — Visa karta

Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Kaknästornet
Per-Erik S:
Bra service.Bra mat. svårt att hitta rätt buss fram till dörren till Kaknästornet. Trevligt mottagande i "lobbyn" samt på restaurangen

Restauranger nära Undici:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Hanna L:
Jag hade en mycket bra upplevelse på restaurangen. Personalen var vänliga och serviceinriktade. Jag hade bokat bort för att äta frukost.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Lars W:
Bollinger-event. Vi är mkt nöjda med kvällen. Maten fantastisk. Champagnen som väntat lika fantastisk. Lokalen bra men kanske inte helt ända...

Regeringsgatan 70, Stockholm
Marie-Louise Ö:
Väl bemött, trevlig service. God mat!

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Marianne C:
Trevligt bemötande, mysig miljö och god mat, vad mer kan man begära!

Läs vad 6 kunder tycker om Undici

• Nils H
    Nils H skrev om Undici
    Maten är bra och varierad, personalen trevlig och servicen bra. Lunchpriserna ligger över snittet, men kvaliteten ligger långt över, så det här kan jag rekommendera.
  • Malin
    Malin skrev om Undici
    Undici har alltid varit ett trevligt och roligt ställe, med bra publik även för dem som är äldre än 30 och gillar stureplans uteliv. Nu har Undici öppnat i ny regi på Grev Turegatan 30 i Nox gamla lokaler och vad jag hört så ska det vara bra och att maten är kanon. Malin
  • Annika T
    Annika T skrev om Undici
    Har vart på Undici en gång och kommer aldrig gå tillbaka!

Den gången jag var där var det så mycket folk att man inte kunde gå ngn stans tror inte bartendersna har ngn koll hur mkt alkohol dom serverar gästerna. MUSIKEN SUGER!! Gå inte hit om du inte gillar schlager, då kommer du må dåligt! Och folket som hänger där är en blandning av allt från förort, landet och typiskt stureplans folk.
  • Camilla
    Camilla skrev om Undici
    Undici är stället där det alltid är fullt drag med blandad och glad publik, allt från backhoppare till Patrik Ekwall. Atmosfären är uppsluppen och avslappnat, men ganska raggig på helgkvällarna. Ett plus för att det sällan är kö och oftast inga problem att komma in. Musiken är dansvänlig, oftast en hel del schlager och gamla hits - men det går ju alltid hem.
  • Anna B
    Anna B skrev om Undici
    Detta är det perfekta stället för oss som inte är 17 och går ut med falskleg... Undici spelar bra musik och serverar goda drinkar.

Bra 03-ställe men jag rekommenderar även deras after work på fredagar.
  • Marie S
    Marie S skrev om Undici
    Trevligt ställe med bra musik om man gillar den klassiksa "radio" musiken.
    Ett bra 03 ställe som dessutom e gratis.
    Även om stället ligger invid stureplan så känns människorna där väldigt softa och inte så typiskt stureplansaktiga.
    En nackdel är att det är litet och ofta väldigt långa köer.
    Reco.se gillar detta

Grev Turegatan 30, 114 30 Stockholm