Veho Bil Sverige AB

Veho Bil Sverige AB

Ring 08-517 893 80
Omdömen totalt
1
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

1 omdömen om Veho Bil Sverige AB

Visar 1 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Sponsor
Scandinavian Car Styling AB
1.6/5 i betyg av 7 omdömen 1.6 av 7 omdömen

Är så trött på det här företaget. Åker dit och beställer fälgpaket för 36000 kr och tror att jag kommer få någorlunda premium produkt. Hämtar ut hjulen efter 6 veckor. Åker till däckskiftarna, då har de skickat med fel bult. Åker tillbaka och får med mig ny bult. Vid däckskifte nummer 2 åker jag fem meter och noterar att nått slår i bilen, de har monterat tps ventilerna så de slår i bromsoken. Så av med hjulen igen, åker tillbaka och försöker reklamera fälgpaketet, men det går inte utan det ska stå nått om det i det finstilta. Okej, jag kommer nästa vecka säger jag men när jag ringer vet ingen nått. under 4 veckor och ett antal telefonsamtal där de säger att personen som vet något ska ringa upp, men inget telefonsamtal kommer. Till slut lyckas jag få tag på någon som säger att de ändrat position på tps ventilerna och att jag är välkommen dit. Jag säger att de får montera ett hjul så jag ser att det passar. När jag kommer in så provar en kille att montera hjulet men säger att det känns konstigt att nått tar i. Han går och frågar den faktiska mecken som med attityd kommer fram och börjar tjafsa om att de som bytte hjulen hos däckskiftarna gjort märken på fälgarna, ser då att alla fyra fälgar har en liten mosad yta där fälgen skruvas mot navet. Ser då att de inte får plats på min bil utan att det tvingats på. Jag säger till den otrevliga mecken att det här är ert problem inte mitt, då vänder han och går sin väg. Då tog jag fälgarna och åkte därifrån. Har nu köpt en slipmaskin och ska försöka modifiera dem så de passar min bil. Har inte fått någon kompensation, ingen ursäkt, utan bara dålig attityd som att jag är dum i huvet. Har varit trevlig från start till mål.

MICHAEL M MICHAEL M
Läs mer omdömen
Bengt Jonas E
Skrev om Veho Bil Sverige AB

Den överlägset sämsta kundupplevelsen jag någonsin haft! En premiumverkstad som inte är intresserad av service och nöjda kunder. Bokat vanlig service den 6 sep 2024 för en Mercedes E43. Börjar bra med att man kan checka in själv och lämna nyckeln i en automat istället för att vänta på att få manuell hjälp. Mycket bra! Blir uppringd kl 12.29 men kan inte svara pga möte. Ringer tillbaks 12.43 - inget svar men blir uppringd 5 min senare av en trevlig telefonist som inte känner till ärendet men som kan se varför verkstaden... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen