Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vigårda Barbeque

Olof O:

Övriga företag nära Vigårda Barbeque:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 7 kunder tycker om Vigårda Barbeque

• Pascal A
    Pascal A skrev om Vigårda Barbeque
    Modern men ändå rustik miljö, en snabbmatshak och finkrog i ett.

Trevlig personal, bra stämning och grymma priser.
    Jakob J, Noel H gillar detta
  • Björn R
    Björn R skrev om Vigårda Barbeque
    Otroligt saftiga och goda burgare. Handgjorda och långtifrån det maskinproducerade tjafs som andra kedjor producerar. 24 h gris är detsamma som "pulled pork", dvs kött som smälter i munnen. Litet minus för långa köer och stimmig miljö.
    Tobias B gillar detta
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Vigårda Barbeque
    Har du inte käkat på Vigårda så rekommenderar jag att stanna till i deras trevliga restaurang. Goda hamburgare till riktigt bra pris.

Vigårda är galaxer bättre än Mickie D och Max. Men inte farligt mycket dyrare.
    Jakob J gillar detta
  • Rutger B
    Rutger B skrev om Vigårda Barbeque
    Mycket god hamburgare, blixtsnabbt fixad, prisvärt.
  • Helena
    Helena skrev om Vigårda Barbeque
    Toppen! Extremt prisvärt både vad gäller mat och dryck och väldigt trevlig service. Vigårda har verkligen hittat en klockren nisch. Kostar inte många tior mer än Max eller McD, men är 100 gånger trevligare och godare.
  • Noel H
    Noel H skrev om Vigårda Barbeque
    Gick hit med tre kompisar för att äta härom veckan utan några större förväntningar men oj vad bra det var! Lokalen var trevlig och fräsch, maten likaså. Om hamburgaren hade varit lite större hade jag gladeligen betalt 150kr för en måltid på Vigårda men faktum är att det bara är marginellt dyrare än Max på Norrmalmstorg ett stenkast bort. Jag rekommenderar varmt att besöka Vigårda Barbeque!
    Jakob J, Tobias B gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Vigårda Barbeque
    Det första man ser när man kommer in på Vigårda Barbeque är att stället är populärt. Kön ringlar sig längst hela väggen.

Som tur är går kön relativt fort och de har nästan lyckats med att underhålla mig under tiden jag väntar genom att låta en välja dricka, sås, sallad och andra tillbehör.

Jag väljer Oxburgaren med 25 % mer kött. Jag borde ha valt 50 % då den portionen känns mer i min kaliber.

Själva burgare är riktigt god och slinker ned fort som attan. Pompan
    likaså.

Jag gillar det här konceptet och jag hoppas att det fortsätter att trycka på samma sätt som nu när det är nyöppnat. Vigårda Barbeque rekommenderas!

Norrlandsgatan 13, 111 43 Stockholm