Vigårda Barbeque

4.3

7 omdömen om Vigårda Barbeque

Pascal A
Skrev om Vigårda Barbeque

Modern men ändå rustik miljö, en snabbmatshak och finkrog i ett. Trevlig personal, bra stämning och grymma priser.

Jakob D och NOEL H gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Björn R
Skrev om Vigårda Barbeque

Otroligt saftiga och goda burgare. Handgjorda och långtifrån det maskinproducerade tjafs som andra kedjor producerar. 24 h gris är detsamma som "pulled pork", dvs kött som smälter i munnen. Litet minus för långa köer och stimmig miljö.

Tobias B gillar detta
Tobias B
Skrev om Vigårda Barbeque

Har du inte käkat på Vigårda så rekommenderar jag att stanna till i deras trevliga restaurang. Goda hamburgare till riktigt bra pris. Vigårda är galaxer bättre än Mickie D och Max. Men inte farligt mycket dyrare.

Jakob D gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Rutger B
Skrev om Vigårda Barbeque

Mycket god hamburgare, blixtsnabbt fixad, prisvärt.

Helena
Skrev om Vigårda Barbeque

Toppen! Extremt prisvärt både vad gäller mat och dryck och väldigt trevlig service. Vigårda har verkligen hittat en klockren nisch. Kostar inte många tior mer än Max eller McD, men är 100 gånger trevligare och godare.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
NOEL H
Skrev om Vigårda Barbeque

Gick hit med tre kompisar för att äta härom veckan utan några större förväntningar men oj vad bra det var! Lokalen var trevlig och fräsch, maten likaså. Om hamburgaren hade varit lite större hade jag gladeligen betalt 150kr för en måltid på Vigårda men faktum är att det bara är marginellt dyrare än Max på Norrmalmstorg ett stenkast bort. Jag rekommenderar varmt att besöka Vigårda Barbeque!

Jakob D och Tobias B gillar detta
Jakob D
Skrev om Vigårda Barbeque

Det första man ser när man kommer in på Vigårda Barbeque är att stället är populärt. Kön ringlar sig längst hela väggen. Som tur är går kön relativt fort och de har nästan lyckats med att underhålla mig under tiden jag väntar genom att låta en välja dricka, sås, sallad och andra tillbehör. Jag väljer Oxburgaren med 25 % mer kött. Jag borde ha valt 50 % då den portionen känns mer i min kaliber. Själva burgare är riktigt god och slinker ned fort som attan. Pompan likaså. Jag gillar det här konceptet och jag hoppas...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen