Villan

Brostugevägen 1, 181 39 Lidingö — Visa karta

På Leklandet Fantasium hittar barn i alla åldrar något roligt att göra. Vi har allt från småbarnsområdet för de allra minsta barnen till bollkanonerna som passar alla barn och vuxna med barnasinnet kvar.
Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Restauranger nära Villan:

1902 recos
Mörka Kroken 28-30, STOCKHOLM
30 våningar upp och 155 meter över mark får du en fantastisk vy över en av värld... Läs mer ›
Cecilia C:
God mat och bra service. Fräska fruktsallad är min favorit.

Djurgårdsbrunnsvägen 68, STOCKHOLM
Djurgårdsbrunns fantastiska kockar bjuder in till underbara smakupplevelser med ... Läs mer ›
Karin J:
Fantastisk brunch, fräscht, bra service och god mat!

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Staffan T:
Bra bemötande, och framför allt väl lagad mat. Jag ville ha min entrecote blodig, och fick den precis som jag ville, underbart ör!

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jan T:
Vänlig service och suverän mat (omelette) Mycket prisvärt. Kommer mer än gärna tillbaka snart

Läs vad 3 kunder tycker om Villan

• Catherine H
    Catherine H skrev om Villan
    ok
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Villan
    Jag tycker att Fantasium är mycket lugnare än andra lekland som tex Andy's, så trots att det är mindre åker jag hellre hit en regning dag än till något annat lekland. Lunchen var inte toppen men det är inte heller anlednigen till att man åker till ett lekland. Det finns pannkaka och korv vilket gör barnen nöjda. Bra att det finns olika områden för barnen beroende på ålder så både storasyster och lillebror har roligt.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Villan
    Vi besökte Fantasium en lördags förmiddag, trötta föräldrar sitter vid sina bord och läser medan barnen leker av sig energin i det fina leklandet. Leklandet Fantasium är helt ok, lite dyrt inträde men annars bra. Lunchen var lika kul som mat från frysdisken på ett snabbköp medan kaffet var supergott. Ett mycket trevligt bemötande från personalen som var extremt mån om att vi gillade stället, det är alltid trevligt!
    Christian H gillar detta

Brostugevägen 1, 181 39 Lidingö