Villan

Villan

Ring 08-636 50 00 villan.in
2.7

På Leklandet Fantasium hittar barn i alla åldrar något roligt att göra. Vi har allt från småbarnsområdet för de allra minsta barnen till bollkanonerna som passar alla barn och vuxna med barnasinnet kvar.

3 omdömen om Villan

Catherine H

ok

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Lisa P
Skrev om Villan

Jag tycker att Fantasium är mycket lugnare än andra lekland som tex Andy's, så trots att det är mindre åker jag hellre hit en regning dag än till något annat lekland. Lunchen var inte toppen men det är inte heller anlednigen till att man åker till ett lekland. Det finns pannkaka och korv vilket gör barnen nöjda. Bra att det finns olika områden för barnen beroende på ålder så både storasyster och lillebror har roligt.

Tobias B
Skrev om Villan

Vi besökte Fantasium en lördags förmiddag, trötta föräldrar sitter vid sina bord och läser medan barnen leker av sig energin i det fina leklandet. Leklandet Fantasium är helt ok, lite dyrt inträde men annars bra. Lunchen var lika kul som mat från frysdisken på ett snabbköp medan kaffet var supergott. Ett mycket trevligt bemötande från personalen som var extremt mån om att vi gillade stället, det är alltid trevligt!

Christian H gillar detta
Spanjorskan