Rekommenderat företag 2016 - W Lounge
Rekommenderat företag 2015 - W Lounge

W Lounge

Rådmansgatan 50, 113 57 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm City hittar du oss på W-Lounge, vi är 14 frisörer med kreativ känsla och lyhördhet som vill framhäva de bästa egenskaperna hos varje kund. Vi erbjuder klippning, färgning, extensions, och håruppsättning för fest och bröllop. Salongen ger en känsla av harmoni och lyxighet så du kan slappna av och få njuta av behandling och bli ompysslad. Vi ger dig tips och råd om hårvård för att du ska kunna bibehålla ditt fina resultat även på egen hand!

Läs vad 214 kunder tycker om W Lounge

• Katarina B
    Katarina B skrev om W Lounge
    Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.
  • Karin J
    Karin J skrev om W Lounge
    Klippning av ny frisör som överträffade mina förväntningar
  • Louise G
    Louise G skrev om W Lounge
    Mkt kompetenta frisörer, nöjd när jag bsrit där. Dock dyrt.
  • Maria N
    Maria N skrev om W Lounge
    Super fin salong med proffsig och trevlig personal.
  • Lotta O
    Lotta O skrev om W Lounge
    Väldigt kompetenta frisörer och trevligt bemötande. Alltis nöjd när jag komemr därifrån! Bra sortiment av schyssta produkter och fina lokaler. Min favoritsalong i Stockholm!
  • Eva L
    Eva L skrev om W Lounge
    Det är inte angivet vad de fem prickarna där jag ska markera betyg representerar . En undersökning där den avgörande frågan inte är entydig saknar värde .
  • Lena N
    Lena N skrev om W Lounge
    Jag har bara klippt mig hos Cissi Luna och det har bara varit toppen!
  • Ia L
    Ia L skrev om W Lounge
    Har varit där 2-3 gånger för klippning och färgning.
    Salongen: Harmonisk, ren och det mesta verkar vara i ordning.
    Personal: Trevliga - bemötandet från receptionist alltid bra.
  • Natalia B
    Natalia B skrev om W Lounge
    Bemötandet är supertrevligt och man känner sig välmotagen varje gång man går dit. personalen är superproffsig och kunnig. Jag är mycket nöjd och rekomemnderar alla jag känner att gå dit. Både färg, klippning och slingor blir mycket fina.
  • Hedda B
    Hedda B skrev om W Lounge
    Tycker om salongen, det känns lyxigt att gå dit och höjdpunkten är huvudmassagen när de tvättar håret! Dock var jag inte speciellt nöjd med senaste gången jag var där då det kändes som att frisören stressade fram en klippning utan någon riktig frisyr. Hon erbjöd ingen direkt styling av håret heller.. synd då jag annars brukar vara nöjd när jag varit där.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om W Lounge
    En trevlig helhetsupplevelse och en bra klippning, vilket för mig blir en prisvärd frisör. Nöjd kund!
  • Martina A
    Martina A skrev om W Lounge
    Bra bemötande. Trevlig personal. Proffsiga. Ger en bra råd. Är inte missnöjd med något. Dock är priserna ganska höga.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om W Lounge
    Trevlig personal, tillmötesgående och vackert resultat!
  • Cina R
    Cina R skrev om W Lounge
    Trevlig miljö och proffesionellt bemötande hela vägen. Väl fungerande bokningssystem med påminnelser i god tid.
  • Isabel B
    Isabel B skrev om W Lounge
    Svindyrt men prisvärt! Jag kände mig väl omhändertagen och blev supernöjd med min nya frisyr. Den enda nackdelen var dock det skyhöga priset, vilket för mig gör att jag inte kan gå dit lika ofta som jag skulle vilja!
  • Teres A
    Teres A skrev om W Lounge
    Härlig salong och Malena är den bästa frisören jag varit hos.
  • Malou A
    Malou A skrev om W Lounge
    Bäst i Stockholm. Från det att man kliver in till man lämnar.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om W Lounge
    Första gången jag va på W Lounge blev jag supernöjd. Klippte och färgade. Superfint bemötande, jättetrevlig och kunnig tjej som klippte mig. Andra gången - not so much. Tyckte inte bemötande va speciellt bra, fick vänta ganska längre - trots bokad tid och hon som klippte verkade varken speciellt kunnig eller intresserad. Hade bara ett krav - att kunna fortfarande sätta upp håret efter klippning, istället lyssnade hon inte alls på det och klippte istället underhåret mycket kortare än resten och det blev bara allmänt skitdåligt - frisören jag gick till senare frågade om jag hade klippt det själv, haha... Så tyvärr rekommenderar jag inte W Lounge längre, och kommer inte gå dit igen... en 3:a får ni alla fall, för första gången va bra :)
  • Veronica R
    Veronica R skrev om W Lounge
    Utmärkt bemötande från företaget som helhet och inte minst från frisörerna!
    Har besökt W Lounge vid klipp & sling. Utomordentligt nöjd blev jag varje gång av resultatet.
  • Brita H
    Brita H skrev om W Lounge
    Jag älskar min frisör Philip och W Lounge!
    Alltid trevlig, tillmötesgående och ger mig konkreta och ärliga förslag.

Miljön är fantastisk, speciellt rummet för schampoonering i en "Spa-liknande" miljö.

Jag gillar också hur de omsorgsfullt inreder och förnyar skyltfönstret och väntrummet kontinuerligt. Det är alltid något nytt som har hänt när man kommer dig.
  • Angelica G
    Angelica G skrev om W Lounge
    Jag är jättenöjd med både slingning och klippning av Tim. Det blev verkligen ett lyft!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om W Lounge
    Bokade en tid för klipp och färg inför en stor fest. Bokade tiden tre månader innan. Bad om en specifik frisör-som jag fick och även talade med.
    Dagen innan mitt besök får jag ett sms med info om tid mm. Läser då att jag fått en annan frisör. Ringer upp salongen varpå de svarar att det måste blivit fel.
  • Louise B
    Louise B skrev om W Lounge
    Otroligt bra, mycket nöjd med hela upplevelsen
  • Joakim S
    Joakim S skrev om W Lounge
    Trevlig personal och generellt en trevlig upplevelse och bra klippning
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om W Lounge
    Jag tycker om stämningen på W Lounge. Jag får mitt hår ordning gjort, Klippning och färgning. Jag har provat 3 frisörer och har nu fastnat för Elin som är så duktig! Tycker dock att priserna är väl höga vilket jag tycker är lite tråkigt. Skönt rum för att tvätta håret. Trevlig kaffe bricka.
  • Josefine F
    Josefine F skrev om W Lounge
    Supernöjd med toppning, färgning (balayage) samt bemötande. Däremot tycker jag att notan var lite kryddad. Dyrt.
  • Malin E
    Malin E skrev om W Lounge
    Härligt bemötande med massage och kaffe och proffsig klippning.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om W Lounge
    Jag har varit väldigt nöjd de gånger jag har varit där. Två gånger har jag dock blivit avbokad pga sjukdom och då är det svårt att få tag på en ny tid.
  • Eva S
    Eva S skrev om W Lounge
    Skön miljö, underbar relaxavdelning vid schamponeringsrum-avkopplande upplevelse!
  • Anna N
    Anna N skrev om W Lounge
    Min upplevelse är väldigt bra! Trevliga, omhändertagande, professionella!
  • Sofia W
    Sofia W skrev om W Lounge
    Trevlig och personlig service anpassat efter mina behov och önskemål! Färlängning från Hair talk kan jag rekommendera starkt.
  • Kristiina A
    Kristiina A skrev om W Lounge
    Väldigt trevlig och kompetent personal och avslappnande atmosfär.
  • Trine O
    Trine O skrev om W Lounge
    Jag har gått hos Cissi L ca varannan månad för klipp och färgning av utväxt och jag har varit väldigt nöjd. Trevligt bemötande, flexibilitet när det gäller tider och lugn mysig stämning i lokalen. Jag har inget att anmärka.
  • Shirin T
    Shirin T skrev om W Lounge
    Väldigt trevligt och inlyssnande bemötande första besöket. Andra besöket var dock en besvikelse både vad det gäller klippning och färg!
  • Maria T
    Maria T skrev om W Lounge
    En härlig stund för avkoppling och ett trevligt bemötande.
  • Karin H
    Karin H skrev om W Lounge
    Jättemysig salong! Bra avkoppling i tvätten. Härlig personal!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om W Lounge
    Mycket bra. Har klippt och färgat hos Mattias.
  • Hillevi L
    Hillevi L skrev om W Lounge
    Jättefint bemötande och otroligt nöjd med klippning och färg.
  • Carina P
    Carina P skrev om W Lounge
    Duktig, trevlig personal. Personlig sslong
  • Maria T
    Maria T skrev om W Lounge
    Har varit hosbåde bra och dåliga och den sistaja gbar hos då fick jag betala fel pris och när jag påpekade detta så blev det många turer med samtal. Detta gjorde att jag lämna de för det var inte många kronor men ändå stor diskussion fast jag hade sett rätt. De påstod att de inte hade uppdaterat hemsidn med rätt pris och att jag fortfarande då var tvungen att betala fet pris som
    Inte stod. Synd att detta skulle avgöra men så blev det.
  • Robin Douglas W
    Robin Douglas W skrev om W Lounge
    Hej,

Jag är 100% nöjd med mina besök hos min frisör Rebecka på W Lounge i Stockholm. Alltid ett varmt välkomnade och en härlig timme full av skratt och inspiration. Jag har fått hjälp med produkter och lärdom av vilka som är bra för vad och hur jag ska använda dom. Det passar oerhört bra för mig då jag jobbar som redaktör för en mode och skönhetstidning och jag tycker att alla frisörer på salongen innehar en djup kunskap inom sitt område.

Jag ändrade min frisyr på W Lounge och kan ärligt säga att det är det bästa jag har gjort för mig själv utseende mässigt. I love u!
  • Maria A
    Maria A skrev om W Lounge
    Supernöjd, gick snabbt och blev precis som jag ville ha det.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om W Lounge
    Trevlig personal och fina lokaler, känner mig alltid nöjd och fin när jag går därifrån .
  • Johanna L
    Johanna L skrev om W Lounge
    Har varit hos flera olika frisörer och varit lika nöjd varje gång!
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om W Lounge
    Fantastiskt bemötande från början och mycket nöjd med resultatet, vilket gjorde att jag raskt rekommenderade det vidare till kollegor. Víd tredje besöket blev jag tilldelade en ny frisör. Då hittades EN hårlus (smittad av min dotter som just börjat skolan, gissar jag), och helt förståligt blev jag hemskickad med blöt hår utan klippning men betalade för besöket. Efteråt försökte jag upprepade gånger kontakta frisören utan att bli uppringd. Har nu bytt till en ny frisör!
  • Josefine L
    Josefine L skrev om W Lounge
    Fantastiskt fint bemötande! Klipper mig alltid hos Mattias som är professionell och lyhörd. Har fullt förtroende för honom och känner mig alltid perfekt i håret när jag går därifrån!
  • Julia S
    Julia S skrev om W Lounge
    Vänlig och lugn atmosfär, väldigt proffsiga och duktiga frisörer. Visserligen dyrt, men du får kvalité för det priset. Rekommenderas!
  • Emma L
    Emma L skrev om W Lounge
    Trevlig personal (särskilt frisören Rebecka) som tar sitt uppdrag på fullaste allvar och alltid gör att man blir en nöjd kund.
  • Catrin J
    Catrin J skrev om W Lounge
    Bra bemötande, skön atmosfär och proffsiga frisörer! Alltid nöjd efter ett besök på W-lounge.
  • Hedvig E
    Hedvig E skrev om W Lounge
    Otroligt duktiga frisörer (Malena!)
    Jag blir alltid supernöjd.

Rådmansgatan 50, 113 57 Stockholm