W Lounge

Rådmansgatan 50, 113 57 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm City hittar du oss på W-Lounge, vi är 14 frisörer med kreativ känsla och lyhördhet som vill framhäva de bästa egenskaperna hos varje kund. Vi erbjuder klippning, färgning, extensions, och håruppsättning för fest och bröllop. Salongen ger en känsla av harmoni och lyxighet så du kan slappna av och få njuta av behandling och bli ompysslad. Vi ger dig tips och råd om hårvård för att du ska kunna bibehålla ditt fina resultat även på egen hand!

Läs vad 234 kunder tycker om W Lounge

• Ann-sofie K
    Ann-sofie K skrev om W Lounge
    Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!
  • Lisa D
    Lisa D skrev om W Lounge
    Elin är grym! Ger en precis det en vill ha och jag är alltid sjukt nöjd! Elin är bästa frisören!
  • Elsa S
    Elsa S skrev om W Lounge
    Jag har klippt mig och slingat folieslingor hos Madeleine. Supertrevligt bemötande, fräscha lokaler och en fantastiskt avkopplande spaupplevelse vid hårtvätten. Är mycket nöjd med resultatet.
  • Victoria M
    Victoria M skrev om W Lounge
    W Lounge is a great hair salon. Rebecka is a great hairstylist, welcoming and caring. I got a wonderful short haircut. I definitely found my new hairdresser in Stockholm
  • Sarah L
    Sarah L skrev om W Lounge
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Jag vart mycket nöjd med resultatet och har redan bokat ett nytt besök.
  • Gwen S
    Gwen S skrev om W Lounge
    W Lounge är fantastiskt och Philip är grym.
  • Britta S
    Britta S skrev om W Lounge
    Blev jättenöjd med hur mitt hår blev! Plus att frisören som klippte/färgade mitt hår var jättetrevlig.
  • Marja H
    Marja H skrev om W Lounge
    Jag känner mig alltid varmt välkommen oavsett vem som fixar mitt hår. Vänligheten och bemötande är hög,. Man får tips om vad man passar för frisyr, olika produkter, som skulle vara bra precis för mitt hår utan att pracka.
    Otroligt trevligt besök med trevliga frisörer, vilka jag varmt rekommenderar.
    Alltid nöjd efteråt!!!
  • Christian S
    Christian S skrev om W Lounge
    Bra kundservice, duktiga frisörer!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om W Lounge
    Jag är mycket nöjd med min frissa Rebecka🙂
  • Emilia N
    Emilia N skrev om W Lounge
    Min frisör var trevlig och pratglad men lyssnade inte överhuvudtaget till vad jag önskade mig. Jag återkom till och med för att fixa till det men frisören fick mig att känna mig krävande och ville bara få det gjort så snabbt som möjligt. Jag gick till en annan frisör några veckor senare och fixade till det.
    2017-04-05 W Lounge svarar Emilia N
    Hej Emilia, det var tråkigt att höra att du inte var nöjd. Då vår strävan är att alla kunder ska gå ifrån oss nöjda med sitt hår, så vill jag gärna att du kontaktar oss på info@wlounge.se så betalar vi tillbaka de pengar som du lagt ut på din behandling hos oss.
    Bästa Hälsningar Katarina på W lounge
  • Ruzica B
    Ruzica B skrev om W Lounge
    Jätteduktiga på färg, blev supernöjd.
  • Elin A
    Elin A skrev om W Lounge
    Bokade tid över hemsidan vilket var enkelt och gav en bra prisbild som stämde överens med slutpriset. Min frisör Tim var toppen men fanns tyvärr inte presenterad på hemsidan som många andra av medarbetarna. Tror de kan vara bra att informera kunden om att frisören är engelsktalande innan besöket. Bra kaffe och uppskattade att de gick så snabbt med klippning, slingor och toning.
  • Maria A
    Maria A skrev om W Lounge
    Duktiga och trevliga! //Stammis
  • Tÿnde I
    Tÿnde I skrev om W Lounge
    Härligt gäng!' Går hos Rebecca som är fantastiskt på att hitta rätt nyanser som passar just mig!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om W Lounge
    Frisören Tim ingav ett lugn och jag litade 100% på hans råd om vad jag borde göra. Andra frisörer har alltid gjort det jag velat och sedan har resultatet förstört mitt hår. (Har tunt fint hår bräckligt) men Tim var stenhård med vad mitt hår klarar av. Proffsigt.
    Jag är riktigt nöjd med resultatet av slingorna. Tim är bäst.
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om W Lounge
    Alltid jättenöjd med allt från klippning slingning/färg till service och omhändertagande.
  • Sandra F
    Sandra F skrev om W Lounge
    Har varit supernöjd tills min sista klippning hos er. Då kände jag mig stressad av frisören. Allt från att massagen (som är en av anledningarna till att jag väljer er) var stressad och gick snabbare än alla andra som satt och blev ompysslade, till att när jag skulle berätta vad jag ville göra med håret så hann jag knappt säga vad jag ville ha innan frisören sa att han fattade och ville sätta igång. Men han fattade inte alls och jag gick där ifrån missnöjd och chockad över den dåliga servicen. Jag har långt hår och hela klippningen och schamponeringen tog bara en halvtimma!!! Jag går till frisören för att känna mig ompysslad och sedd. Så därför har jag slutat rekommendera ert ställe och kommer aldrig komma tillbaka.
    2017-04-05 W Lounge svarar Sandra F
    Hej Sandra, så ledsamt att du gått ifrån att vara super nöjd till super besviken. Du får gärna komma tillbaka till oss för en ny behandling hos din gamla frisör eller till en annan frisör samt en påse med produkter som kompensation. Eller så mailar du till oss info@wlounge.se så betalar vi tillbaka de utlägg du hade för ditt besök.
    Bästa Hälsningar Katarina på W lounge
  • Lina W
    Lina W skrev om W Lounge
    Klipper och färgar håret på W Lounge sedan ett år tillbaka. Salongen är snygg och ren, servicen runt omkring själva klippningen är super och alla är trevliga. Jag är väldigt nöjd med klipp och färg men kan inte gå i god för salongens alla frisörer då jag bara gått hos en.
  • Karin …
    Karin … skrev om W Lounge
    Blivit rekommenderad att klippa mig här och också blivit rekommenderad Madeleine. Är mycket nöjd med bemötandet och en bra kommunikation
  • Katarina B
    Katarina B skrev om W Lounge
    Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.
  • Karin J
    Karin J skrev om W Lounge
    Klippning av ny frisör som överträffade mina förväntningar
  • Louise G
    Louise G skrev om W Lounge
    Mkt kompetenta frisörer, nöjd när jag bsrit där. Dock dyrt.
  • Maria N
    Maria N skrev om W Lounge
    Super fin salong med proffsig och trevlig personal.
  • Lotta O
    Lotta O skrev om W Lounge
    Väldigt kompetenta frisörer och trevligt bemötande. Alltis nöjd när jag komemr därifrån! Bra sortiment av schyssta produkter och fina lokaler. Min favoritsalong i Stockholm!
  • Eva L
    Eva L skrev om W Lounge
    Det är inte angivet vad de fem prickarna där jag ska markera betyg representerar . En undersökning där den avgörande frågan inte är entydig saknar värde .
  • Lena N
    Lena N skrev om W Lounge
    Jag har bara klippt mig hos Cissi Luna och det har bara varit toppen!
  • Ia L
    Ia L skrev om W Lounge
    Har varit där 2-3 gånger för klippning och färgning.
    Salongen: Harmonisk, ren och det mesta verkar vara i ordning.
    Personal: Trevliga - bemötandet från receptionist alltid bra.
  • Natalia B
    Natalia B skrev om W Lounge
    Bemötandet är supertrevligt och man känner sig välmotagen varje gång man går dit. personalen är superproffsig och kunnig. Jag är mycket nöjd och rekomemnderar alla jag känner att gå dit. Både färg, klippning och slingor blir mycket fina.
  • Hedda B
    Hedda B skrev om W Lounge
    Tycker om salongen, det känns lyxigt att gå dit och höjdpunkten är huvudmassagen när de tvättar håret! Dock var jag inte speciellt nöjd med senaste gången jag var där då det kändes som att frisören stressade fram en klippning utan någon riktig frisyr. Hon erbjöd ingen direkt styling av håret heller.. synd då jag annars brukar vara nöjd när jag varit där.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om W Lounge
    En trevlig helhetsupplevelse och en bra klippning, vilket för mig blir en prisvärd frisör. Nöjd kund!
  • Martina A
    Martina A skrev om W Lounge
    Bra bemötande. Trevlig personal. Proffsiga. Ger en bra råd. Är inte missnöjd med något. Dock är priserna ganska höga.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om W Lounge
    Trevlig personal, tillmötesgående och vackert resultat!
  • Cina R
    Cina R skrev om W Lounge
    Trevlig miljö och proffesionellt bemötande hela vägen. Väl fungerande bokningssystem med påminnelser i god tid.
  • Isabel B
    Isabel B skrev om W Lounge
    Svindyrt men prisvärt! Jag kände mig väl omhändertagen och blev supernöjd med min nya frisyr. Den enda nackdelen var dock det skyhöga priset, vilket för mig gör att jag inte kan gå dit lika ofta som jag skulle vilja!
  • Teres A
    Teres A skrev om W Lounge
    Härlig salong och Malena är den bästa frisören jag varit hos.
  • Malou A
    Malou A skrev om W Lounge
    Bäst i Stockholm. Från det att man kliver in till man lämnar.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om W Lounge
    Första gången jag va på W Lounge blev jag supernöjd. Klippte och färgade. Superfint bemötande, jättetrevlig och kunnig tjej som klippte mig. Andra gången - not so much. Tyckte inte bemötande va speciellt bra, fick vänta ganska längre - trots bokad tid och hon som klippte verkade varken speciellt kunnig eller intresserad. Hade bara ett krav - att kunna fortfarande sätta upp håret efter klippning, istället lyssnade hon inte alls på det och klippte istället underhåret mycket kortare än resten och det blev bara allmänt skitdåligt - frisören jag gick till senare frågade om jag hade klippt det själv, haha... Så tyvärr rekommenderar jag inte W Lounge längre, och kommer inte gå dit igen... en 3:a får ni alla fall, för första gången va bra :)
  • Veronica R
    Veronica R skrev om W Lounge
    Utmärkt bemötande från företaget som helhet och inte minst från frisörerna!
    Har besökt W Lounge vid klipp & sling. Utomordentligt nöjd blev jag varje gång av resultatet.
  • Brita H
    Brita H skrev om W Lounge
    Jag älskar min frisör Philip och W Lounge!
    Alltid trevlig, tillmötesgående och ger mig konkreta och ärliga förslag.

Miljön är fantastisk, speciellt rummet för schampoonering i en "Spa-liknande" miljö.

Jag gillar också hur de omsorgsfullt inreder och förnyar skyltfönstret och väntrummet kontinuerligt. Det är alltid något nytt som har hänt när man kommer dig.
  • Angelica G
    Angelica G skrev om W Lounge
    Jag är jättenöjd med både slingning och klippning av Tim. Det blev verkligen ett lyft!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om W Lounge
    Bokade en tid för klipp och färg inför en stor fest. Bokade tiden tre månader innan. Bad om en specifik frisör-som jag fick och även talade med.
    Dagen innan mitt besök får jag ett sms med info om tid mm. Läser då att jag fått en annan frisör. Ringer upp salongen varpå de svarar att det måste blivit fel.
  • Louise B
    Louise B skrev om W Lounge
    Otroligt bra, mycket nöjd med hela upplevelsen
  • Joakim S
    Joakim S skrev om W Lounge
    Trevlig personal och generellt en trevlig upplevelse och bra klippning
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om W Lounge
    Jag tycker om stämningen på W Lounge. Jag får mitt hår ordning gjort, Klippning och färgning. Jag har provat 3 frisörer och har nu fastnat för Elin som är så duktig! Tycker dock att priserna är väl höga vilket jag tycker är lite tråkigt. Skönt rum för att tvätta håret. Trevlig kaffe bricka.
  • Josefine F
    Josefine F skrev om W Lounge
    Supernöjd med toppning, färgning (balayage) samt bemötande. Däremot tycker jag att notan var lite kryddad. Dyrt.
  • Malin E
    Malin E skrev om W Lounge
    Härligt bemötande med massage och kaffe och proffsig klippning.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om W Lounge
    Jag har varit väldigt nöjd de gånger jag har varit där. Två gånger har jag dock blivit avbokad pga sjukdom och då är det svårt att få tag på en ny tid.
  • Eva S
    Eva S skrev om W Lounge
    Skön miljö, underbar relaxavdelning vid schamponeringsrum-avkopplande upplevelse!
  • Anna N
    Anna N skrev om W Lounge
    Min upplevelse är väldigt bra! Trevliga, omhändertagande, professionella!
    Sofi gillar detta

Rådmansgatan 50, 113 57 Stockholm