Wagamama

4.5

4 omdömen om Wagamama

Björn W
Skrev om Wagamama

Trevligt och professionellt bemötande, riktigt trevliga lokaler och ett snyggt "koncept". Maten är väldigt bra och upplevs som extremt fräsch, käkade en riktigt fin Chicken Bento....framförallt teriyakin var fantastiskt smarrig! Sammanfattningsvis en väldig trevlig upplevelse, hit går jag igen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Johan C
Skrev om Wagamama

Kul att wagamama kommit till Sverige. De serverar god och prisvärd asieninspirerad mat, samt att de har en snabb servering och bra service, gör att jag rekomenderar stället.

Evelina A
Skrev om Wagamama

Jag gillar konceptet. Bra mat till schyssta priser, samtidigt som man har en approach av att det ska gå snabbt och enkelt. Och det är precis vad man får. Inget ställe jag går till för en fin middag, utan för att det är god och prisvärd mat för en lunch eller en kväll med vänner.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Nicolas E
Skrev om Wagamama

Äntligen ett ställe där man kan få japansk snabbmat. Extremt fräscht. Mycket gott och billigt!