Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Wok Mee Café

Östgötagatan 27, 116 25 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Wok Mee Café

• Axel P
    Axel P skrev om Wok Mee Café
    otroligt bra. maten är suveränt god och man får enroma portioner.
    utan minsta tvivel bäst i sin genre i stockholm och jag har ganska bra rutin på sthlms wokställen. Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Wok Mee Café
    Här snackar vi kvalitet!
    Bra mat goda sånger som sjungs medan kocken tvättar dig noga mellan fingrarna.
    Allt detta spelas upp i en insjö nånstans i Sverige såsom det var tänkt att bli från början!
    Min ost som kom precis punktligt smakade en aning kummin och detta i sig var en smaksensation från golv till tak!
    Makrillen dansade förnöjt och lade sig att sola i smultronbädden efter att sake¨n smultit likt ett sommarregn som minner om forna tider.
    Ett ord sammanfattar detta:
    Ostindiska kompaniet!
    Nu var detta två ord men sent omsider glöms laxen att dragas likt pionjärerna som baktalat lavan. Läs mer
  • H T
    H T skrev om Wok Mee Café
    Trevliga, serviceinriktade, alltid fantastisk god mat, har provat hela menyn! Små eller stora portioner, avhämtning som är varm och räcker till två. Härlig mix av wok, Malaysia, Thailand och Vietnam. Lunchpris inkl dryck (då ej kreditkort). Dyk in i det ombonade murriga hålet i väggen och kom ut med en ny sensation ;-) Läs mer
  • John B
    John B skrev om Wok Mee Café
    Godaste Thaimaten i Stockholm! Jag brukar störa mig på att företag inte tar kort år 2008 men i detta fall så struntar jag i det och går och köar för att hämta ut några thaimatsbiljetter ur bankomaten.
    Dessutom är det ytterst prisvärt och personalen är alltid trevlig. Egentligen så är det ett minus att restaurangen ligger på Söder och inte på Östermalm eftersom allt vanligtvis är bättre i den stadsdelen. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Wok Mee Café
    Hygglig wok. Men vad är dealen med att inte ta kort? Fyra år sedan första besöket då de sa att ”Det kommer” men det har inte hänt ännu.

(Sedan är det inget kafé utan en restaurang, trots namnet.) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Caroline P Caroline P tycker: