Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Wok Mee Café

Östgötagatan 27, 116 25 Stockholm — Visa karta

Heidenstamsgatan 75, 75427, UPPSALA

Restauranger nära Wok Mee Café:

Åsögatan 92, STOCKHOLM
Välkommen till Tre Indier på Södermalm! Vi har levererat indisk matglädje i 20 å... Läs mer ›
Andrea G:
Trevlig personal och mycket god mat.

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
carina c:
Hej Vi tyckte att restaurangen var urmysig , god mat och trevlig personal. Hit vill gå fler gånger

Folkungagatan 126, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Restaurang People’s! Här får du svenska klassiska maträtte... Läs mer ›
ANDERS K:
Hej Reco, Jag har varit kund hos People ägare Bogdan från första dagen. Aldrig någonsin varit missnöjd. Alltid bra service, bra råvar...

Läs vad 5 kunder tycker om Wok Mee Café

• Axel P
    Axel P skrev om Wok Mee Café
    otroligt bra. maten är suveränt god och man får enroma portioner.
    utan minsta tvivel bäst i sin genre i stockholm och jag har ganska bra rutin på sthlms wokställen.
  • Richard H
    Richard H skrev om Wok Mee Café
    Här snackar vi kvalitet!
    Bra mat goda sånger som sjungs medan kocken tvättar dig noga mellan fingrarna.
    Allt detta spelas upp i en insjö nånstans i Sverige såsom det var tänkt att bli från början!
    Min ost som kom precis punktligt smakade en aning kummin och detta i sig var en smaksensation från golv till tak!
    Makrillen dansade förnöjt och lade sig att sola i smultronbädden efter att sake¨n smultit likt ett sommarregn som minner om forna tider.
    Ett ord sammanfattar detta:
    Ostindiska kompaniet!
    Nu var detta två ord men sent omsider glöms laxen att dragas likt pionjärerna som baktalat lavan.
  • H T
    H T skrev om Wok Mee Café
    Trevliga, serviceinriktade, alltid fantastisk god mat, har provat hela menyn! Små eller stora portioner, avhämtning som är varm och räcker till två. Härlig mix av wok, Malaysia, Thailand och Vietnam. Lunchpris inkl dryck (då ej kreditkort). Dyk in i det ombonade murriga hålet i väggen och kom ut med en ny sensation ;-)
  • John B
    John B skrev om Wok Mee Café
    Godaste Thaimaten i Stockholm! Jag brukar störa mig på att företag inte tar kort år 2008 men i detta fall så struntar jag i det och går och köar för att hämta ut några thaimatsbiljetter ur bankomaten.
    Dessutom är det ytterst prisvärt och personalen är alltid trevlig. Egentligen så är det ett minus att restaurangen ligger på Söder och inte på Östermalm eftersom allt vanligtvis är bättre i den stadsdelen.
  • Peter L
    Peter L skrev om Wok Mee Café
    Hygglig wok. Men vad är dealen med att inte ta kort? Fyra år sedan första besöket då de sa att ”Det kommer” men det har inte hänt ännu.

(Sedan är det inget kafé utan en restaurang, trots namnet.)

Östgötagatan 27, 116 25 Stockholm