Wokhouse

Regeringsgatan 26, 111 53 Stockholm — Visa karta

Serverar rätter på kyckling, biff, fläsk och mer exotiska saker som grodlår, hajfilé och strutsfilé. Har även dagens lunch samt take away.

Läs vad 3 kunder tycker om Wokhouse

• mackan h
    mackan h skrev om Wokhouse
    Provade två olika rätter på samma tallrik som smakade precis likadant, D.V.S absolut ingenting. Några stackars kycklingfragment och strimlad biff som kanske smakade en aning lever. Mest vattniga grönsaker och ris på tallriken
    Inte värt 85 spänn. Läs mer
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Wokhouse
    Bemötandet är sådär. De är inte så kunniga när det gäller veganskt. Det står på menyn att allt kan göras vegetariskt. När jag var där sa jag att jag ville ha det vegetariskt vilket gick bra. Maten var väldigt god. När jag gick tillbaka ett tag senare beställde jag samma rätt och sa som vanligt att jag ville ha det veganskt utan ostronsås. Då svarade de att de har ostronsås i allt, även det vegetariska. Ja då är det ju knappast vegetariskt sa jag. Jo för det står på vår hemsida´. Ja för den läser man ju när man sitter på restaurangen. Nej hit ska jag aldrig gå mer. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Wokhouse
    Tror att dom har stans bästa wook!! Restaurangen har något form av djungel tema vilken ger en mysig stämning. Läget är grymt!! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Rickard L Rickard L tycker: