Wokhouse

Wokhouse

Ring 08-20 21 34 www.wokhouse.net
2.3

Serverar rätter på kyckling, biff, fläsk och mer exotiska saker som grodlår, hajfilé och strutsfilé. Har även dagens lunch samt take away.

3 omdömen om Wokhouse

mackan h
Skrev om Wokhouse

Provade två olika rätter på samma tallrik som smakade precis likadant, D.V.S absolut ingenting. Några stackars kycklingfragment och strimlad biff som kanske smakade en aning lever. Mest vattniga grönsaker och ris på tallriken Inte värt 85 spänn.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Kristofer S
Skrev om Wokhouse

Bemötandet är sådär. De är inte så kunniga när det gäller veganskt. Det står på menyn att allt kan göras vegetariskt. När jag var där sa jag att jag ville ha det vegetariskt vilket gick bra. Maten var väldigt god. När jag gick tillbaka ett tag senare beställde jag samma rätt och sa som vanligt att jag ville ha det veganskt utan ostronsås. Då svarade de att de har ostronsås i allt, även det vegetariska. Ja då är det ju knappast vegetariskt sa jag. Jo för det står på vår hemsida´. Ja för den läser man ju när man sitter på restaurangen. Nej hit ska jag aldrig gå mer.

Malin H
Skrev om Wokhouse

Tror att dom har stans bästa wook!! Restaurangen har något form av djungel tema vilken ger en mysig stämning. Läget är grymt!!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen