Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Yengle´s Service

Yengle´s Service

Frejgatan 13, 114 79 Stockholm — Visa karta

Yengle's Service har mycket lång erfarenhet inom transport, återvinning och städning.

Läs vad 11 kunder tycker om Yengle´s Service

• Ingrid W
    Ingrid W skrev om Yengle´s Service
    Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.
  • Mats R
    Mats R skrev om Yengle´s Service
    Efter 15 år på samma adress behövde vi anlita ett företag som kunde lösa flytt och flyttstädning samtidigt. YNGLE's service var det enda företaget som kunde lösa allt samma dag. Andra företag ville ha en dag för flytt och en till dag för flyttstädning. Vi är väldigt glada att denna dag gick som planerat och kan varmt rekommendera YNGLE ' S service.
  • Gert B
    Gert B skrev om Yengle´s Service
    mycke bra bemötande av mycke trevlig personal..gert,b
  • Ing-Marie P
    Ing-Marie P skrev om Yengle´s Service
    Har anlitat Yengle's Service för fönsterputsning i många år
  • Barbro W
    Barbro W skrev om Yengle´s Service
    Jag är helt nöjd med Yengle´s Service, både vad gäller fönstertvätt, röjning av skräp m.m. Avser att utnyttja dem framöver. Fönstertvätten är helt OK och även deras bemötande i övrigt.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Yengle´s Service
    Vi har varit kunder i över 5 år och aldrig haft några större klagomål
  • Kennedy S
    Kennedy S skrev om Yengle´s Service
    Härliga killar som fixar det mesta! Trevliga och serviceinriktade. Rekommenderas varmt!
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Yengle´s Service
    Helt ok! Bra kommunikation och punktliga!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Yengle´s Service
    Pålitliga och trevliga!
    Om ordinarie städare får förhinder fixar de alltid en annan som kommer och städar. Likaväl är det aldrig ett problem för dem om man behöver ändra dag eller ställa in.
    Jobbet blir alltid gjort och de städar noggrant.
  • Berit L
    Berit L skrev om Yengle´s Service
    SÖKTE EFTER EN FLYTTFIRMA . FICK DÅ TIPS AV EN VÄNINA OM DETTA BOLAG. RINGDE DÅ UPP TILL DEM. SOM DÅ HJÄLPTE MIG MED ALL FLYTT, FRÅN PACKNING TILL ATT MÖBLERA UPP MIN NYA LÄGENHET. JAG REKOMENDERAR VARMT DETTA BOLAG.
  • Maja
    Maja skrev om Yengle´s Service
    Jag skulle varmt rekommendera Yengle´s Service med Richard i spetesen till en flyttstädning! Väldigt trevligt och smidigt bemötande som underlättade det för mig som kund och de anpassade sig efter mina behov. Väl utförd städning och detta till ett mycket överkomligt pris. Gjorde hela flytten lättare och jag kommer absolut anställa dem igen vid nästa flytt, tack!
    Noel H gillar detta

Frejgatan 13, 114 79 Stockholm