Yengle´s Service

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.5

Om företaget

Yengle's Service har mycket lång erfarenhet inom transport, återvinning och städning.

11 omdömen om Yengle´s Service

Visar 11 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Ingrid W
Skrev om Yengle´s Service

Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Mats R
Skrev om Yengle´s Service

Efter 15 år på samma adress behövde vi anlita ett företag som kunde lösa flytt och flyttstädning samtidigt. YNGLE's service var det enda företaget som kunde lösa allt samma dag. Andra företag ville ha en dag för flytt och en till dag för flyttstädning. Vi är väldigt glada att denna dag gick som planerat och kan varmt rekommendera YNGLE ' S service.

Gert B
Skrev om Yengle´s Service

mycke bra bemötande av mycke trevlig personal..gert,b

Sponsor
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 39 omdömen 4.8 av 39 omdömen
Badge2022

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Ing-Marie P

Har anlitat Yengle's Service för fönsterputsning i många år

Barbro W
Skrev om Yengle´s Service

Jag är helt nöjd med Yengle´s Service, både vad gäller fönstertvätt, röjning av skräp m.m. Avser att utnyttja dem framöver. Fönstertvätten är helt OK och även deras bemötande i övrigt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen
BadgeSevenYears

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Läs mer omdömen
Bengt R

Vi har varit kunder i över 5 år och aldrig haft några större klagomål

Kennedy S
Skrev om Yengle´s Service

Härliga killar som fixar det mesta! Trevliga och serviceinriktade. Rekommenderas varmt!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 416 omdömen 4.8 av 416 omdömen
BadgeTenYears

Mycket nöjd med både slutresultat och bemötande före, under och efter min lägenhetsrenovering.

Birgitta E
Skrev om Yengle´s Service

Helt ok! Bra kommunikation och punktliga!

Sofia T
Skrev om Yengle´s Service

Pålitliga och trevliga! Om ordinarie städare får förhinder fixar de alltid en annan som kommer och städar. Likaväl är det aldrig ett problem för dem om man behöver ändra dag eller ställa in. Jobbet blir alltid gjort och de städar noggrant.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 171 omdömen 4.6 av 171 omdömen
BadgeThreeYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Berit L
Skrev om Yengle´s Service

SÖKTE EFTER EN FLYTTFIRMA . FICK DÅ TIPS AV EN VÄNINA OM DETTA BOLAG. RINGDE DÅ UPP TILL DEM. SOM DÅ HJÄLPTE MIG MED ALL FLYTT, FRÅN PACKNING TILL ATT MÖBLERA UPP MIN NYA LÄGENHET. JAG REKOMENDERAR VARMT DETTA BOLAG.

Maja
Skrev om Yengle´s Service

Jag skulle varmt rekommendera Yengle´s Service med Richard i spetesen till en flyttstädning! Väldigt trevligt och smidigt bemötande som underlättade det för mig som kund och de anpassade sig efter mina behov. Väl utförd städning och detta till ett mycket överkomligt pris. Gjorde hela flytten lättare och jag kommer absolut anställa dem igen vid nästa flytt, tack!

NOEL H gillar detta
Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 53 omdömen 4.9 av 53 omdömen
Badge2023

Mycket bra och förtroendeskapande bemötande inför upphandling av renovering av lägenhet. Bra synpunkter på våra önskemål vid val av matrial

Filtrera omdömen