A Home 4 U

4.0

5 omdömen om A Home 4 U

Ca E
Skrev om A Home 4 U

Sålde min lägenhet via A home 4 U. Extremt smidig process och seriösa mäklare. Rekomenderas starkt.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2928 omdömen 4.8 av 2928 omdömen

Jonas E
Skrev om A Home 4 U

Vi köpte en nyproducerad vindsvåning som förmedlades av Thomas Bergstedt på Anders Home 4U och var mycket nöjda med hela processen. Thomas var alltid tillgänglig och en utmärkt kontakt mellan oss och byggföretaget som byggde och sålde våningen. Thomas är noggrann och hjälpsam och man känner sig trygg med att kunna ställa alla typer av frågor. Vi kände oss mycket trygga genom hela affären.

Stefan M
Skrev om A Home 4 U

Har anlitat Lena på A Home 4 U vid 3 olika försäljningar på olika delar av kungsholmen.(Den sista i Fredhäll) Har vid alla dessa 3 tillfällen ihop med min sambo varit oerhört nöjd med engagemanget samt arbetet som lagts ner kring försäljningen. Framförallt har vi varit bekväma med de beslut som tagits kring prissättning/genomarbetade presentationer samt research om föreningen. Alla försäljningar har blivit lyckade. Trots att en försäljning ägde rum vid en liten "downperiod" på marknaden samt att de olika objekten...

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Jonas H
Skrev om A Home 4 U

Vid försäljning av vår bostadsrätt på Kungsholmen i Stockholm anlitade vi Lena Reistam som mäklare. Vi träffade flera olika innan vi bestämde oss men Reistam kändes målmedveten, proffsig och mycket engagerad. Detta fick vi helt bekräftat när hon sålde bostaden "All time high" för perioden och stadsdelen.

Emmy
Skrev om A Home 4 U

Jag skulle vilja varna alla som funderar på att anlita Lena på A Home 4 U! Vi valde att försöka sälja vår lägenhet med dem och det var ett stort misstag! Så fort vi skrev på uppdragskontraktet, tappade vår mäklare helt motivationen att samarbeta med oss. Det började med att vi som säljare skulle godkänna bilderna och lägenhetsbeskrivningen som skulle upp på hemnet. Mäklaren skickade en text som var full med stavfel och grammatiska fel och hon hade uppenbarligen tänkt lägga upp en lägenhetsannons utan att ha läst igenom...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen