Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm A Home 4 U

Olof O:

Övriga företag nära A Home 4 U:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 3 kunder tycker om A Home 4 U

• Stefan M
    Stefan M skrev om A Home 4 U
    Har anlitat Lena på A Home 4 U vid 3 olika försäljningar på olika delar av kungsholmen.(Den sista i Fredhäll)

Har vid alla dessa 3 tillfällen ihop med min sambo varit oerhört nöjd med engagemanget samt arbetet som lagts ner kring försäljningen.

Framförallt har vi varit bekväma med de beslut som tagits kring prissättning/genomarbetade presentationer samt research om föreningen.

Alla försäljningar har blivit lyckade. Trots att en försäljning ägde rum vid en liten "downperiod" på marknaden samt att de olika objekten har varit av olika storlek.
    Vi har gått in i det nya boendet efter försäljning med en bekväm affär bakom oss.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om A Home 4 U
    Vid försäljning av vår bostadsrätt på Kungsholmen i Stockholm anlitade vi Lena Reistam som mäklare. Vi träffade flera olika innan vi bestämde oss men Reistam kändes målmedveten, proffsig och mycket engagerad.
    Detta fick vi helt bekräftat när hon sålde bostaden "All time high" för perioden och stadsdelen.
  • Emmy
    Emmy skrev om A Home 4 U
    Jag skulle vilja varna alla som funderar på att anlita Lena på A Home 4 U! Vi valde att försöka sälja vår lägenhet med dem och det var ett stort misstag! Så fort vi skrev på uppdragskontraktet, tappade vår mäklare helt motivationen att samarbeta med oss.

Det började med att vi som säljare skulle godkänna bilderna och lägenhetsbeskrivningen som skulle upp på hemnet. Mäklaren skickade en text som var full med stavfel och grammatiska fel och hon hade uppenbarligen tänkt lägga upp en lägenhetsannons utan att ha läst igenom den innan. Vi som säljare borde kunna slappna av och lita på att mäklaren gör sitt jobb, inte att vi gör det åt henne. Det tog inte lång tid innan hon visade sin oseriösa sida igen. Hon meddelade oss om att det var visning en söndag, varav vi höll oss borta från lägenheten hela den dagen. Flera dagar senare berättade hon att det aldrig hade varit en visning. Med andra ord fick hon fick oss att hålla oss borta från lägenheten en hel dag och påstod att hon aldrig hade sagt att det skulle vara en visning den dagen, trots att hon hade meddelat oss skriftligt, så det var ingen idé att ljuga om det. Under hela kontraktstiden gav hon oss aldrig någon lägesuppdatering. De enda gångerna som hon hörde av sig var när hon ville att vi skulle sänka priset. Hon gick även så långt att hon började säga att vi ”måste” sänka priset. Vi skrev ett kontrakt på ett specifikt pris, ändå ville hon ännu en gång bryta kontraktet och tvinga oss att göra något som vi inte hade kommit överens om. Dagen då kontraktet gick ut försvann hon spårlöst med våra nycklar. Vi ringde, SMS:ade och mejlade henne utan att få svar. Det tog närmare en vecka för oss att få tillbaka nycklarna.

Av andra säljare som har jobbat med detta företag har vi nu fått reda på att de inte har så gott rykte, men det märkte vi efter det att vi redan hade skrivit kontrakt med mäklaren. Hon är nu till och med på en lista över ”varnade mäklare” vilket egentligen säger sitt. Vi hittade dock inget omdöme på nätet om henne innan vi skrev kontraktet med henne och därför skriver jag detta, för att ingen annan ska göra det misstaget som vi gjorde.

Scheelegatan 1, Stockholm