Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Välkommen till Agilokliniken - City!

Vid ett första besök ligger fokus på att ställa rätt diagnos så att vi sedan kan gå vidare med rätt behandling. Behandling kan se väldigt olika beroende på allmän hälsa och livsstil, vilket gör att våra behandlingar alltid anpassas individuellt för just dig. Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer och kan erbjuda behandlingar inom akupunktur, massage, sjukgymnastik, stötvågsbehandling, ultraljudsdiagnostik och mycket mer.

Vanliga symptom hos de som kommer till oss är bröstsmärtor, fotledsstukning, hälsporre, huggsmärtor i ryggen, musarm, ryggskott, löparknä, nackspärr, tinnitus och en rad andra symptom. Boka tid direkt online till någon av våra Naprapater, Sjukgymnaster eller Kiropraktorer. Varmt välkommen till Agilokliniken - City!

Frikort: Gäller ej hos våra terapeuter!

Läs vad 53 kunder tycker om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan) 2

2021-12-02
    Väldigt kompetenta och trevliga. Flexibla med tidsbokning. Rekommendera absolut Agilo klinikerna och deras tjänster.
    2021-11-19
    I went to this clinic for an exhausting pain on left side of my upper body. I met Markus and he quickly and accurately identified my issue and started the treatment.

I specifilally liked the way he explained everything simple enough for me ( or anyone not familiar with their field) to understand. He well explained what my expectations should be and how long the whole treatment could last (and why) and was very quick on setting the treatment plan directly in the first session. I started to feel much better immediately after the first session. The treatment continues, but thanks to quick healing process it will be with less intensity.
    2021-11-17
    Varit där vid flera tillfällen. Alltid 100% nöjd!
    Rekommenderas varmt.
    2021-11-16
    Fick mycket bra hjälp för långvariga besvär som vården bedömde som irreparabla. Väldigt fint bemötande. Kan verkligen rekommendera mottagningen.
    2021-11-16
    Har träffat naprapat Markus Odenhammar. Mycket trevlig och framför allt extremt duktig. Två års ryggproblem avhjälpta på några veckor.
    2021-11-16
    Marcus är den bästa hjälp jag någonsin fått efter år av ryggproblem. Ace! ⭐️
    2021-11-16
    Otroligt fint bemötande av personalen. Kändes för första gången som någon inom sjukvården såg HELA mig och på allvar ville hjälpa mig att ”må bättre” på sikt. Inte bara lösa en snabb grej. Är dem evigt tacksam.
    2021-10-06
    Mycket professionellt bemötande och behandlingar, rent och fräscht på kliniken. Lätt och smidigt att boka och betala. Går regelbundet för förebyggande behandling men har även varit där för specifika besvär och alltid fått bra hjälp.
    2021-09-20
    Jag har nu gått till Maryam Ghafoory - Fysioterapeut - 3 gånger. Varje gång jag har gått därifrån har jag gått med ett leende på läpparna, mindre smärta och mjukare kropp. Mina besvär är stressrelaterade och att gå och träffa Maryam är som att släppa loss ventilen. Jag har tidigare varit hos tre andra på andra kliniker, Maryams bemötande har stått ut från mängden. Hon är duktig och otroligt lyhörd. Jag har äntligen börjat ändra mina mönster, följer övningar och har en ordentlig uppföljning. Rekommenderar henne starkt!
    2021-09-02
    Proffsiga och kunniga. Trevligt bemötande!
    2021-09-02
    Dom var mycket hjälpsamma och förstående och fixade problemet
    2021-09-01
    Kunnig, trevlig och proffsig personal.
    2021-08-31
    Bra bemötande, proffsigt och lättförståelig behandling och rehab
    2021-08-30
    Fantastiskt proffsiga och duktiga fysioterapeuter och naprapater på Agilo Norrlandsgatan!
    2021-08-30
    Mycket bra bemötande och mycket proffsiga naprapater som jag har fullt förtroende för. Går kontinuerligt hos naprapat Markus O där och är mycket nöjd med den behandling han ger mig. Har blivit mycket bättre i rygg och nacke!
    2021-01-19
    Bra behandling trevlig personal
    2021-01-18
    Hade inte kunnat önska mig ett bättre bemötande och hoppats på en bättre utveckling! Gick till David Glad för besvär med rygg och nacke och kan inte rekommendera nog. Efter varje besök hos David kändes besvären lättare och på några tillfällen lyckades han verkligen få bort mina problem och guida mig i hur jag skulle förbättra min hållning och vilka övningar som hjälper. Är otroligt nöjd!
    2021-01-17
    2021-01-13
    Hope om livet
    Utmärkt
    Ja :)
    Tros att förra året var ett väldigt speciatt år har vi många saker att vara glada och stolta över
    Önskar en bra fortsättning av år 2021
    2020-12-16
    Fantastisk professionell personal och väldigt trevligt bemötande.
    Hade ont i mitt vänstra höftområde.
    Blev så bra hjälpt av en naprapat, toppen.
    2020-10-21
    Fått otroligt bra hjälp. Supernöjd!
    2020-10-20
    David är väldigt trevlig, kunnig och professionell. Skulle rekommendera honom till andra.
    2020-10-19
    Tjänst: stötvågsbehandling
    Bemötande: omsorgsfullt och professionellt
    Förväntningar: lyssna in mitt problem
    Sammanfattningsvis: bra kundupplevelse
    2020-10-19
    Fantastik personal, professionell och kunnig.
    Jag kommer tillbaka!
    2020-10-16
    Mycket bra bra bemötande och engagerade medarbetare
    2020-10-16
    Utmärkt behandling som gör susen!
    2020-10-15
    Kunnig och bra hjälp med fotproblem!
    2020-10-15
    Sökte för smärta i höft.
    Mycket trevligt bemötande.
    Engagerad och kunnig naprapat. Lösningsorienterad och tar sig tid till problemen jag sökt för.
    Har rekommenderat vänner med problem att söka kliniken.
  • Pernilla
    2020-10-15
    Otroligt nöjd med min pågående behandling - Christoffer är inlyssnande och noggran och enormt kunning. Jag känner mig bättre för var vecka!
    2020-10-14
    Mycket bra, lyhörda och bra tips på övningar för att slippa problemen.
    2020-10-14
    Kristoffer är väldigt bra på att behandla och förklara samt ge förslag på rehab. Mina starkaste rekommendationer!
    2020-03-23
    Jag sökte hjälp med en ond axel/skuldra via jobbförsäkring och blev rekommenderad Agilokliniken. Jag fick snabbt en bokad tid och blev vänligt bemött från första stund. Jag blev ordentligt undersökt för olika potentiella orsaker, och kände dessutom att jag blev ordentligt lyssnad på vilket inte alltid är en självklarhet, men oerhört viktigt. Jag har fått bra uppföljning och anpassad behandling samt hemövningar allteftersom problemen blev bättre men även "vandrade runt" lite i område axel/skuldra.
    Sammantaget väldigt trevligt och professionellt bemötande under hela behandlingen, och ett tydligt engagemang att få ordning på problemet.
    2020-03-22
    Väldigt professionell kunnig förstående engagerad terapeut
    2020-03-22
    Trevliga och ett väldigt proffesionellt bemötande.
    Suverän behandling som verkligen har hjälpt!
    Rekommenderas varmt!
    2020-03-20
    Professionellt i alla stycken!
  • Maria B
    2020-03-20
    mycket trevligt bemött!
    Alla förväntningar införlivats.
    Mår så mycket bättre och har redan rekommenderat er och kommer gärna tillbaka.
    Ni är så bra!
    2020-03-19
    Mycket bra och proffsig personal. Generösa öppettider. Rekommenderas!
  • K B
    2020-03-19
    Mycket bra behandling och bemötande. Jag hade gått länge med ett knä som inte hade blivit bättre med annan behandling, men redan efter första behandlingen på Agilokliniken var jag mycket bättre!
    2019-12-02
    Fantastisk upplevelse. Proffsig hjälp och kommer alltid vara tacksam över den smärta jag blivit av med tack vare er!
    2019-11-22
    I called and descibed my problem. Got an appointment with David Glad. Very professional and great attitude. I am still in treatment with David and making good progress. He is aleays on time, good at listening and adapting the treat to the situation. I am very satisfied with David and with the clinic.
    2019-11-22
    Naprapatbehandling
    Bra bemötande, bra bokningssystem etc.
    I stort Jättenöjd!
    2019-11-21
    Hade ont i ländryggen. Fick professionell hjälp. Är så glad över att behandlingen hjälpte.
    Physioterapi
    Mycket bra bemött
    Företaget uppfyller mina förväntningar

Mycket bra!
  • Jan
    2019-11-21
    Behandling för inflammerad hälsena.
    Bra och förtroendefullt bemötande från alla, trots att en del av behandlingen pågick under semestertider med skiftande personal.
    Läkningen tog längre tid än vad jag initialt hade trott, men förstår nu att det inte finns någon ”quick fix” för den typen av skada.
    Upplevelsen av stötvågsbehandlingen var kanske inte den mest njutbara (men ändå helt ok). I övrigt väldigt nöjd med den behandling jag fick.
  • H S
    2019-11-20
    Mycket kunniga och bredd av behandlingar i kombination med rek om sjukgymnastik.
    2019-11-19
    Jag får sjukgymnastik av fantastiska Isabelle som är otroligt noggrann, engagerad och duktig. Bemötandet är perfekt. Min skada tar tid men känner att den behandling och de övningar som hon ger mig ger successivt bra resultat. Isabelle och Tim är anledningen till det höga betyget.
    Intressant att ni väljer just Barncancerfonden och inte något som är mer kopplat till er verksamhet typ Hjärt-Lungfonden. Kanske bra idé att vi som svarar på enkät och är kund får vara med och välja mellan 2 eller 3 organisationer?
    2019-10-24
    Fräsch och Hanna Berg är supertrevlig och kunnig!
    2019-04-15
    Trevligt ställe, trevliga människor som verkligen försöker hjälpa till. Inget att klaga på med andra ord. :-)
    2019-04-11
    Naprapat. Mycket bra hjälp med akut smärtlindring. El, akupunktur och övningar.
    2019-04-09
    Proffsiga duktiga och kompetenta