Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Norrlandsgatan 11, 111 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken - City!

Vid ett första besök ligger fokus på att ställa rätt diagnos så att vi sedan kan gå vidare med rätt behandling. Behandling kan se väldigt olika beroende på allmän hälsa och livsstil, vilket gör att våra behandlingar alltid anpassas individuellt för just dig. Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer och kan erbjuda behandlingar inom akupunktur, massage, sjukgymnastik, stötvågsbehandling, ultraljudsdiagnostik och mycket mer.

Vanliga symptom hos de som kommer till oss är bröstsmärtor, fotledsstukning, hälsporre, huggsmärtor i ryggen, musarm, ryggskott, löparknä, nackspärr, tinnitus och en rad andra symptom. Boka tid direkt online till någon av våra Naprapater, Sjukgymnaster eller Kiropraktorer. Varmt välkommen till Agilokliniken - City!

Frikort: Gäller ej hos våra terapeuter!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-20:20
Fre: 07:00-17:20
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

• 2020-03-23

Hanna skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Jag sökte hjälp med en ond axel/skuldra via jobbförsäkring och blev rekommenderad Agilokliniken. Jag fick snabbt en bokad tid och blev vänligt bemött från första stund. Jag blev ordentligt undersökt för olika potentiella orsaker, och kände dessutom att jag blev ordentligt lyssnad på vilket inte alltid är en självklarhet, men oerhört viktigt. Jag har fått bra uppföljning och anpassad behandling samt hemövningar allteftersom problemen blev bättre men även "vandrade runt" lite i område axel/skuldra.
    Sammantaget väldigt trevligt och professionellt bemötande under hela behandlingen, och ett tydligt engagemang att få ordning på problemet. Läs mer
  • 2020-03-22

Sverker skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Väldigt professionell kunnig förstående engagerad terapeut Läs mer
  • 2020-03-22

Michael F skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Trevliga och ett väldigt proffesionellt bemötande.
    Suverän behandling som verkligen har hjälpt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-20

Magnus skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Professionellt i alla stycken! Läs mer
  • Maria B

2020-03-20

Maria B skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    mycket trevligt bemött!
    Alla förväntningar införlivats.
    Mår så mycket bättre och har redan rekommenderat er och kommer gärna tillbaka.
    Ni är så bra! Läs mer
  • 2020-03-19

Karin skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Mycket bra och proffsig personal. Generösa öppettider. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-19

K B skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Mycket bra behandling och bemötande. Jag hade gått länge med ett knä som inte hade blivit bättre med annan behandling, men redan efter första behandlingen på Agilokliniken var jag mycket bättre! Läs mer
  • 2019-12-02

Julia skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Fantastisk upplevelse. Proffsig hjälp och kommer alltid vara tacksam över den smärta jag blivit av med tack vare er! Läs mer
  • 2019-11-22

E. M skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    I called and descibed my problem. Got an appointment with David Glad. Very professional and great attitude. I am still in treatment with David and making good progress. He is aleays on time, good at listening and adapting the treat to the situation. I am very satisfied with David and with the clinic. Läs mer
  • 2019-11-22

E. O skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Naprapatbehandling
    Bra bemötande, bra bokningssystem etc.
    I stort Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-11-21

Francesca O skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Hade ont i ländryggen. Fick professionell hjälp. Är så glad över att behandlingen hjälpte. Läs mer
  • 2019-11-21

Barbro D skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Physioterapi
    Mycket bra bemött
    Företaget uppfyller mina förväntningar

Mycket bra! Läs mer
  • 2019-11-21

Jan skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Behandling för inflammerad hälsena.
    Bra och förtroendefullt bemötande från alla, trots att en del av behandlingen pågick under semestertider med skiftande personal.
    Läkningen tog längre tid än vad jag initialt hade trott, men förstår nu att det inte finns någon ”quick fix” för den typen av skada.
    Upplevelsen av stötvågsbehandlingen var kanske inte den mest njutbara (men ändå helt ok). I övrigt väldigt nöjd med den behandling jag fick. Läs mer
  • 2019-11-20

H S skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Mycket kunniga och bredd av behandlingar i kombination med rek om sjukgymnastik. Läs mer
  • 2019-11-19

Nadia skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Jag får sjukgymnastik av fantastiska Isabelle som är otroligt noggrann, engagerad och duktig. Bemötandet är perfekt. Min skada tar tid men känner att den behandling och de övningar som hon ger mig ger successivt bra resultat. Isabelle och Tim är anledningen till det höga betyget.
    Intressant att ni väljer just Barncancerfonden och inte något som är mer kopplat till er verksamhet typ Hjärt-Lungfonden. Kanske bra idé att vi som svarar på enkät och är kund får vara med och välja mellan 2 eller 3 organisationer? Läs mer
  • 2019-10-24

Emilie skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Fräsch och Hanna Berg är supertrevlig och kunnig! Läs mer
  • 2019-04-15

Anders Å skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Trevligt ställe, trevliga människor som verkligen försöker hjälpa till. Inget att klaga på med andra ord. :-) Läs mer
  • 2019-04-11

Mia C skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Naprapat. Mycket bra hjälp med akut smärtlindring. El, akupunktur och övningar. Läs mer
  • 2019-04-09

Johan M skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Proffsiga duktiga och kompetenta Läs mer
  • 2019-04-09

Annika H skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Har under flera års tid besökt otaliga naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster och läkare, även specialistläkare. Ingen har kunnat hjälpa mig. Jag fick gång på gång svar som: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer.
    På Agilokliniken möttes jag av väldigt kompententa naprapater som kunde konstatera vad det var för fel och skickade mig till rätt läkare. Idag, efter mer än 4 års daglig smärta är jag helt smärtfri.

Rekommenderar verkligen Agilokliniken. Läs mer
  • 2019-04-09

Gunilla S skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Uppskattar den hjälp jag fått med mina besvär i rygg och nacke Läs mer
  • 2019-04-09

Björn M skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Trevligt och personligt bemötande

Effektiv behandling