Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Agilokliniken Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Norrlandsgatan 11, 111 44 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken - City!

Vid ett första besök ligger fokus på att ställa rätt diagnos så att vi sedan kan gå vidare med rätt behandling. Behandling kan se väldigt olika beroende på allmän hälsa och livsstil, vilket gör att våra behandlingar alltid anpassas individuellt för just dig. Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer och kan erbjuda behandlingar inom akupunktur, massage, sjukgymnastik, stötvågsbehandling, ultraljudsdiagnostik och mycket mer.

Vanliga symptom hos de som kommer till oss är bröstsmärtor, fotledsstukning, hälsporre, huggsmärtor i ryggen, musarm, ryggskott, löparknä, nackspärr, tinnitus och en rad andra symptom. Boka tid direkt online till någon av våra Naprapater, Sjukgymnaster eller Kiropraktorer. Varmt välkommen till Agilokliniken - City!

Frikort: Gäller ej hos våra terapeuter!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-20:20
Fre: 07:00-17:20
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

• 2019-04-15

Anders Å skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Trevligt ställe, trevliga människor som verkligen försöker hjälpa till. Inget att klaga på med andra ord. :-) Läs mer
  • 2019-04-11

Mia C skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Naprapat. Mycket bra hjälp med akut smärtlindring. El, akupunktur och övningar. Läs mer
  • 2019-04-09

Johan M skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Proffsiga duktiga och kompetenta Läs mer
  • 2019-04-09

Annika H skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Har under flera års tid besökt otaliga naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster och läkare, även specialistläkare. Ingen har kunnat hjälpa mig. Jag fick gång på gång svar som: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer.
    På Agilokliniken möttes jag av väldigt kompententa naprapater som kunde konstatera vad det var för fel och skickade mig till rätt läkare. Idag, efter mer än 4 års daglig smärta är jag helt smärtfri.

Rekommenderar verkligen Agilokliniken. Läs mer
  • 2019-04-09

Gunilla S skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Uppskattar den hjälp jag fått med mina besvär i rygg och nacke Läs mer
  • 2019-04-09

Björn M skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    Trevligt och personligt bemötande

Effektiv behandling