Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Agilokliniken - City! Vid ett första besök ligger fokus på att ställa rätt diagnos så att vi sedan kan gå vidare med rätt behandling. Behandling kan se väldigt olika beroende på allmän hälsa och livsstil, vilket gör att våra behandlingar alltid anpassas individuellt för just dig. Vi som jobbar här är utbildade...

318 omdömen om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Sedan starten hos Reco 2019

Alexander Lars Bror L
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Fantastiska resultat även om själva behandlingen gjorde ont :)

Ingunn Lilja B
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Just fantastic!! Great place and highly recommend

Ulla P
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Mycket bra, trevlig och förstående terapeut som hjälpte mig med mina problem och gav goda tips! Mvh/Ulla

Stefan B
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Jag blev omhändertagen på bästa sätt. Mycket professionellt.

Tommy G
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Jättenöjd med min behandling mot axel,inpingement. Engagerad, professionell,och supertrevlig sjukgymnast.

Joel K
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Väldigt proffsigt bemötande och behandlingar. Har fått hjälp med ryggen flertalet gånger.

Philip G

Professionella, kunniga och hjälpsamma

Lars S
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevligt mottagande och professionellt utförande.

Pirjo F
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevlig och professionel personal. Bra läge. Fick hjälp med en träningsprogram under rehabiliteringen med möjlighet att återkomma vid frågor och återbesök god tid framåt för att hinna få effekt också.

Anne-Charlotte L
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Väl omhändertagen då man för första gången besökt både fysioterapeut och kiropraktor :-)

Robert K
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevligt bemötande och bra hjälp.

Sebastian Richard J
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Professionellt bemötande och löste problemet utmärkt.

Anja R
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Fint och personligt bemötande och fantastiskt hjälp med smärtan både hos Henrik och Markus. Uppskattar även att man kan boka olika naprapater/kliniker (närmare kontoret eller närmare hemmet). Fick toppenhjälp vid diskbråck för 2 år sedan och psoriasisartrit nu.

Moa B
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Jag är jättenöjd med Agilokliniken!

Pernilla M
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevligt bemötande, och blev mycket väl omhändertagen när jag sträckt mig i ryggen.

Jeanne Solange G
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

The Clinic treated me with really great care and with a smile. I was in great pain in my right knee (injury occured during half-marathon) when I first came and with the cares, I rapidly got better. I can now run again and got lot of advices to prevent injuries. Big thank you to the clinic and especially to Fanny Berg, that took care of me !

Fredrik Håkan W
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Proffsigt, lugnt och metodiskt. Väldigt väl omhändertagen och hjälpt.

Daniel  S
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Så duktiga och trevliga! Lyckas alltid pussla så att man kan få en tid när man behöver det.

Pontus M
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevlig och kompetent personal, bra bemötande samt långsiktigt behandlande.

Britta Ader B
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Bemötande: Kompetent och kunnig utöver det vanliga. Förväntningar: höga sedan tidigare, tillgodosedds till fullo Tjänst: långvarig nackspärr på högra sidan, spänningshuvudvärk

Vilmer K
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Bra bemött och bra behandling. Överlag bara bra

Lezgin S
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Mycket kompetent personal med bra behandling. Agilo har också filminstruktioner till övningarna som har varit mycket bra när man glömt bort detaljer. Rekommenderas starkt.

Leif N
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Kompetent och trevlig personal.

Mikael P
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevlig naprapat med goda kunskaper

Johan P
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Lätta att komma i kontakt med och få tid, bra persoal och trevligt bemötande

Knut Rickard H
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevligt och proffsigt bemötande.

Daniel S
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Effektivt och trevligt bemötande. Finns på många ställen.

Daniel Viljam G
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Grymt bra på alla sätt och vis. Ola är grymt bra.

Carolina Bäckström L
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Toppen bra! Super proffs, Ola har fixat till mig flera gånger allt från nacke till ryggskott.

Fanny F
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Kort väntetid, bra hjälp och fick komma väldigt fort från skadetillfället. Nackdel är att den sjukgymnast jag till sedan förflyttades till Solna, så jag kan inte gå till samma plats och träffa samma person. Det som tar ner betyget 2 stjärnor då jag tycker det är viktigt.

Svar från Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Hej Fanny, Tack för din feedback. Jag förstår din synpunkt och ibland blir det så pga av bemanning. Som tur är har vi många duktiga medarbetare som kommer kunna ta hand om dig vidare här på Norrlandsgatan. Mvh Henrik Nyhus, klinikchef

Kristina D
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Proffsigt med trevligt bemötande. Smidigt boka och kommunicera.

Hanna S
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Proffsigt och vänligt bemötande. Har fått jättefin hjälp med mina ryggproblem. Kan verkligen rekommendera denna klinik!

Patrik Af F
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevlig och kunnig personal. Professionellt bemötande = har fått den hjälp jag behöver. Stort tack

Åke T
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Bra lokaler i City med proffsig personal som löser mina problem (alltid). Rekommenderar Agilo alla dagar i veckan till vänner och ovänner ( :-) ) !

Mathias G
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Tack Agilo och Ola! Professionella behandlingar och bra träningsprogram med uppföljning. Bra jobbat!

Boel Elsa Kristina N
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Sökte för smärta i rygg och höft och har fått god hjälp. Upplever att naprapaten som behandlade mig var kunnig och kunde ge mig individanpassade övningar och råd.

Linnéa J
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Väldigt kompetent, trevlig och intresserad naprapat i Cornelia. Jag hade aldrig tidigare gått till en naprapat utan endast kiropraktor så det överträffade mina förväntningar.

Lennart E
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Bra och kompetent service med fokus på att jag skulle bli återställd och med tydliga krav på mig!

Eleonora H
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Har haft problem med migrän attacker i ungefär 4 år tills jag träffade Emilia och Henrik. Tack vare deras råd slipper jag värk. Snälla och engagerade och duktiga. Tack snälla för hjälpen 🙏

Helén Maria K
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Väl bemött. Men pga skada i mitt ben - så blev det fokus på det.

Jakob B
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Kompetenta fysios. Kan sin grej och har blivit bättre med skadan. Fick den hjälp jag behövde för att bli bättre efter lång skadehistorik

Thomas W
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Oproffsigt bemötande är en underdrift då terapeuten säger till mig som patient efter en misslyckad manipuiation ...f-n du har gett mig dåligt flow och dåligt självförtroende "

Svar från Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Tack för din feedback och telefonsamtal. Personen ifråga förstår sitt mistag och ber om ursäkt för sitt bemötande.

Elisabeth K
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Otroligt trevligt och personligt bemötande samt riktigt kunnig och proffsig personal!

Philip L
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Väldigt bra behandling och hjälp!

Thomas Arne V
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Proffsigt bemötande och Julia som behandlade mig var väldigt kunnig och duktig. kommer att komma tillbaka dit. Jag fick en Friskvårdsmassage

Sophie M
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Bra bemötande, kunnig fysioterapeut.

Hans K
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevligt bemötande, snabb response och bra uppföljning.

Eleonor B
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Fick bra hjälp med behandling, att förstå orsaken till mina problem, och tydliga råd. Samt ordentlig uppföljning.

Carl Håkan G
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Trevlig stämning, kompetenta medarbetare.

Peter Tony E
Skrev om Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)

Bra bemötande, Proffsiga hanterande och intresserade av kunden