Äldre & Yngre Måleriteknik

Äldre & Yngre Måleriteknik

About company

Äldre & Yngre Måleriteknik är det lilla företaget med ett stort hjärta! Vi utför alla sorters målerijobb med den tydliga visionen att alla kunder ska bli 100% nöjda!

9 omdömen om Äldre & Yngre Måleriteknik

Gunilla L
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Jag fick ett mycket trevligt bemötande, ett jättebra resultat och dessutom lite extra hjälp och tips för framtiden. Jag köpte måleri och tapetsering. Jag blev jättenöjd med både arbete och priset.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Mia
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Vi gjorde en liten ytrenovering på kontoret och tog hjälp av Tommy på Äldre & Yngre måleriteknik. Han var väldigt noggrann, tidseffektiv, trevlig och kom alltid på avtalad tid. Är mycket, mycket nöjda med utfört arbete och bemötande. Kommer definitivt vända oss till Tommy igen vid behov.

Niklas
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Är grymt nöjd med arbetet som äldre och yngre har gjort, kommer definitivt att anlita dom igen om mer arbete skall göras på huset.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 169 omdömen 4.7 av 169 omdömen

Ingela O
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Gav tydliga besked och kom när det var avtalat. Öppna för mina åsikter och flexibla

Janne
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Ett trevligt bemötande med både kunskap och erfarenhet som styrka, vilket också visar sig i resultatet

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 64 omdömen 4.9 av 64 omdömen

Veronica O Veronica O
Petter E
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Bra bemötande och mycket bra utfört arbete. Tommy var hjälpsam och flexibel och tog också ansvar för att koordinera arbetena med andra yrkesgrupper. Tommy arbetade på löpande räkning mot budget, och ekonomin sköttes utmärkt. Rekomenderas varmt. / Petter

Anna-carin
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Jag är väldigt nöjd med firman både vad gäller resultat och kommunikation både innan och under arbetet. Jag har redan rekommenderat vänner och bekanta och anlitar gärna Äldre & Yngre måleriteknik igen för min egen del.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 262 omdömen 4.7 av 262 omdömen

Magnus E
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Rekommenderas - trevlig, kunnig och flexibel

Ida W
Wrote about Äldre & Yngre Måleriteknik

Vi är supernöjda med Äldre & Yngre Måleriteknik. Snabbt och snyggt och proffsigt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 189 omdömen 4.8 av 189 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L