Alla kategorier Frisör Uppsala Uppsala Another You Alternativesalon

Vretgränd 17, 753 22 Uppsala — Visa karta

Linnégatan 61, 11458, STOCKHOLM
Salong Tid
Ida T:
Salong Tid ger alltid ett väldigt professionellt intryck. Man blir också bemött med värme och känner sig alltid ompysslad när man går därifr...

Läs vad 3 kunder tycker om Another You Alternativesalon

• Ludde L
    Ludde L skrev om Another You Alternativesalon
    Frisörer som lyssnar och klipper snyggt utefter _mina_ önskemål! :)
  • Sigge K
    Sigge K skrev om Another You Alternativesalon
    Jag gick dit en gång och bad att få en assymmetriskt frisyr och föreställde mig att de skulle klippa lite hips som haps och vara klara sen, men det fick jag äta upp. De klippte en perfekt frisyr och jag fick så otroligt många positiva kommentarer från mina vänner sen!
  • Emmy W
    Emmy W skrev om Another You Alternativesalon
    Efter att ha besökt salongen tre gånger för både klippning och "fixa" utväxten med avfärgning, och samtliga gånger har slutat med fläckar i gul-orange ton framför allt vid tinningarna och strax ovanför öronen, är jag inte helt nöjd. Om man vill ha en kall ton (blond) så är ju just varmt gul-orange skiftningar i fläckar vid hårfästet inte så kul, speciellt inte som en kall toning satts i efter avfärgningen just för att ge ett kallt resultat. Och den går ju ur ganska snart, så då upplevs de orange ännu mer. Det kanske inte är så ovanligt, men om man betalar ca 1500:- för att få en kall blond nyans vill man inte ha såna fläckar av gul-orange efteråt. Klippningen har varit okej däremot. Men nu är det nog dags att leta efter någon som är bättre på att fixa utväxter.

Vretgränd 17, 753 22 Uppsala