Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Aqua Dental Aqua Dental Östermalm

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, 112 35 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 56 omdömen
Aqua Dentals klinik på Östermalm ligger ett stenkast från Stureplan. Här möter du några av våra mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Vår personal är alltid uppdaterade på den senaste forskningen och använder modern teknik. Här kan du få allt mellan allmäntandvård, specialisttandvård och estetisk tandvård.

Vi på tycker att alla ska ha rätt till bra tandvård, och därför fokuserar vi alltid på kvalitet till bra priser. Dessutom har vi generöst med tider i vårt bokningssystem, här slipper du vänta. Välkommen!

Läs vad 56 kunder tycker om Aqua Dental Östermalm

• SOFIA F

2019-05-03

SOFIA F skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tack Sven och Lotta för er fantastiskt professionella och vänliga service, verkligen toppklass! Tack vare er är även tandläkarskräcken ett minne blott :) Läs mer
  • PATRIK C

2019-04-16

PATRIK C skrev om Aqua Dental Östermalm
    De har utan mitt medgivande bokat in en tid ett år efter jag var där. Det har jag aldrig gått med på! De försökte också ringa upp mig flera gånger efter att jag avbokat! Ännu märkligare är att tanden jag lagade hos dem gick sönder precis den veckan de ville jag skulle komma in igen! Känns ju som en lagning borde hålla i MER än precis ett år och verkligen suspekt att den höll i ganska exakt ETT år, då de tydligen ville att jag skulle komma in igen! Läs mer
  • 2019-02-08

MAx Wicen skrev om Aqua Dental Östermalm
    Bra tandläkare men 53% dyrare än referenspriset. Hade det varit en riktigt svår behandling så kanske det hade varit rättfärdigat. Men vanlig fyllning av två ytor på molar eller premolar...

Man får rösta men plånboken och gå vidare till en annan tandläkare med bättre priser. Läs mer
  • Martin A

2018-06-15

Martin A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Ringde på kvällen och fick tid redan på morgonen.
    Rena och fräscha lokaler.
    Väldigt trevligt bemötande och professionella tandläkare.
    Gillade att tandläkaren kunde ge direkta priser innan påbörjad behandling. Läs mer
  • Erik Y

2017-08-08

Erik Y skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag betalade 500 kr för en 5 minuters konsultation där resultatet var att jag inte var en bra kandidat för tandställning, helt orimligt. Första konsultationen borde vara gratis som på de flesta andra ställen. Läs mer
  • Julia U

Julia U skrev om Aqua Dental Östermalm
    Min favorittandläkare of all times! Ni ger alltid ett oerhört trevligt bemötande och mina tänder har aldrig varit såhär fina! Läs mer
  • Matilda R

Matilda R skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket nöjd med erat bemötande. Jag är extremt rädd för att gå till tandläkaren i vanliga fall men med denna proffsiga förståelse och engagemang var det inga problem för mig! TACK Läs mer
  • Hannah G

Hannah G skrev om Aqua Dental Östermalm
    Superbra service och bemötande, jag har alltid varit nöjd och glad efter mina besök där! Läs mer
  • 2017-03-20

Linnéa J skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag gjorde en tandblekning på Aqua Dental fick ett så fint resultat och bemötande. Kommer skicka alla mina vänner dit framöver! Läs mer
  • 2017-03-20

Åsa F skrev om Aqua Dental Östermalm
    Så nöjd med Aqua dental. Alltid hög klass på service , bemötande samt utfärdande på klinikerna Läs mer
  • Astrid Julia T

Astrid Julia T skrev om Aqua Dental Östermalm
    Så himla bra bemötande! Supertrevlig personal på kundservice & proffsiga tandläkare. Rekommenderar verkligen att gå till Aqua Deltal! :) Läs mer
  • 2017-03-15

Cornelia W skrev om Aqua Dental Östermalm
    Så trevlig personal och blir alltid lika bra bemött. Väldigt duktig personal. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2017-03-15

Bianca S skrev om Aqua Dental Östermalm
    Så bra service och arbetar proffesionellt! Man får ett jättebra bemötande och det är superfina lokaler :) Läs mer
  • 2017-03-14

Anni N skrev om Aqua Dental Östermalm
    Gjorde en tandblekning och vilken skillnad! Men de 5 stjärnorna får de ändå för det fantastiska bemötandet :) Läs mer
  • 2017-03-14

Valeriya E skrev om Aqua Dental Östermalm
    Den bästa kliniken enligt mig! Professionell personal, så positiva och välkomnande. De försöker verkligen hjälpa till och klämma in tider när man har bråttom. De har verkligen de bästa tandläkarna som tar hand om oss tandvårdsrädda! Läs mer
  • Adrian H

2017-02-28

Adrian H skrev om Aqua Dental Östermalm
    En riktigt bra klinik med kompetent personal. Rekommenderas! Läs mer
  • Maxine J

2017-02-21

Maxine J skrev om Aqua Dental Östermalm
    Superhärlig klinik med bästa personalen! Läs mer
    Astrid Julia T gillar detta
  • James A

2016-10-10

James A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tandställningen togs bort idag efter mer än 2 år.

Har svårt att fatta vad ni har gjort och att jag äger detta fantastiskt leende.

Det är en dröm i uppfyllelse. Tack för att ni botade min tandläkarskräck.

I'm walking on sunshine! Läs mer
  • Ehsan Z

2016-08-11

Ehsan Z skrev om Aqua Dental Östermalm
    Riktigt bra service! proffsigt bemötande, rekommenderas starkt!
    Kommer definitivt gå dit fler gånger! Läs mer
  • Miguel A

2016-06-01

Miguel A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Personal utan erfarenhet ! Ingen professionell ! Jag kommer aldrig att gå ditt där igen . Jag slutade Inan hon var färdigt Läs mer
  • 2016-05-05

Andrea M skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jättebra omhändertagande, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Kim E

2016-03-16

Kim E skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag har fått stor hjälp av Ali Salehi med att fylla en glugg med hjälp av kompositfasader. Tydlig kommunikation, stort kundfokus och gediget kunnande kännetecknar Ali. Läs mer
  • 2016-03-15

Johan A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Trevligt bemötande och fin lokal! Läs mer
  • Luz

2015-11-30

Luz skrev om Aqua Dental Östermalm
    Lördagen den 21 nov 2015 kom jag till Aqua Dental akut mottagning på Sturegatan 48, Stockholm efter att jag har haft ont i en tand i 2 dagar.

Tandläkare Alexander Aresdahl undersökte mig och gjorde en röntgen av vänstersidan av ansiktet.

Han meddelade att det är inte var ett stort problem med tanden men att det var en spricka i tanden och att det måste göras en rotfyllning. Den enda han kunde göra samma dag var att borra upp, rengöra tanden och lägga medicin tills jag kan börja en rotfyllning.

Han lade tre bedövningssprutor runt tanden och borrade upp och lade amalgam eller liknande.

Efter ca 30 minuter började jag mår riktigt illa: skakningar i hela kroppen, feber, yrsel, stark huvudvärk, hjärtklappning, trötthet; bröstsmärta. Jag kunde inte stå på benen utan var tvungen att stanna hemma till sängs.

Måndagen den 23 nov 2015 ringde jag Aqua dental receptionen och berättade om mitt tillstånd. De kopplade till en annan läkare som skrev ut antibiotika, preparatet Dalacin ( De undersökte inte mig utan det var via telefon).

Den 24 nov 2015 ringde jag igen och ber att få bli undersökt av en specialist. De lovade boka tid hos en käkkirurg. Undersökning bokades till den 27 nov kl 15.40. Men redan på morgonen den 27 november ringde de och avbokade tiden p.g.a överbokning.

Den 27 nov 2015 åkte jag till tandläkare Alexander Aresdahl för att prata med honom och kräva en förklaring eller en lösning. Han bara bokade igen en tid för specialist käkkirurg till på måndag den 30 nov 11:40 och förklarar att han kanske har kommit år min tandnerv.

Den 30 nov 2015 ca kl 9 ringde Aqua Dentals reception och avbokade undersökningen p.g.a överbokning och receptionisten sa att det har blivit ett missförstånd!

Den här är en oacceptabel behandlig och de tar inte ansvar att försöka lösa problemet:

Jag kräver pengarna tillbaka 2499 Kr och en kompensation för att jag har lidit av efter behandlig hos Aqua Dental- jag har fortfarande inte får tillbaka känseln i ansiktet.

Luz Marina Garcia Läs mer
  • Micke L

2015-06-29

Micke L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Kan varmt rekommendera Aqua Dental!
    Mycket trevlig personal och utmärkt service. Läs mer
  • Sofia H

2015-06-26

Sofia H skrev om Aqua Dental Östermalm
    Kan varmt rekommendera Aqua Dental! Mycket trevliga och professionella ! Läs mer
  • 2015-06-09

Lisa L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag rekommenderar alla jag känner att gå till Aqua Dental. Grymma tandläkare med personal, jättefina kliniker och alltid bra service. Gå dit! :) Läs mer
  • 2015-06-09

Lisa L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag rekommenderar alla jag känner att gå till Aqua Dental. Grymma tandläkare med personal, superfina kliniker och underbar service. Gå dit! :) Läs mer
  • 2015-05-27

Linda A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket trevliga och duktiga tandläkare! Kliniken är ljus å fräsch och avkopplande med ett stort härligt akvarium som underlättar om man är lite tandvårdsrädd som jag. Jag kände att servicen var lite utöver det vanliga! :-) Rekommenderar denna klinik varmt! Läs mer
  • Camilla S

2015-05-21

Camilla S skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag är riktigt nöjd med min tid hos Aqua Dental och har alltid fått underbar service och professionellt bemötande. Tandläkarna har det "lilla extra" och man märker verkligen att deras kunnande inom branschen är extraordinärt. Lokalerna är öppna och ljusa vilket gör att redan första steget känns rätt. Jag rekommenderar utan tvekan alla att gå till Aqua Dental. Läs mer
  • 2014-12-26

carl p skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tack Aquadental och god jul. För första gången har jag sett mina problem med tänderna tack vare modern digital utrustning. Ni hittar en tand som var för lång och orkat spänningshuvudvärk i flera år. Ingen har hittat detta tidigare. Tack vare er har jag haft en fantastik jul! Läs mer
  • 2014-12-25

Oscar D skrev om Aqua Dental Östermalm
    Supersnäll tandläkare, jag har varit kund här sedan jag var 4 år. Läs mer
  • Dana V

2014-12-24

Dana V skrev om Aqua Dental Östermalm
    I was completely impressed with Aqua Dental. I was taken into my appointment on time despite the fact that it was a later appointment. (I am used to half hour waits that have built up over the day.) The staff were exceptionally friendly, a clean environment and new technology created an experience. The appointment i had was completed quickly, and yet the results were the same as appointments I have had that have lasted twice as long. I highly recommend Aqua Dental to anyone and everyone. Läs mer

Christina L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket glad för att få veta att mina tänder håller än. Dessutom än gladare när jag fick så bra bemötande. Tack alla ni på Aqua dental! Läs mer

Per Anders S skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tack Aqua Dental för att ni hjälpte mig bli av med min tandläkarskräck! Underbart team =) Läs mer

Mona V skrev om Aqua Dental Östermalm
    Trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Irina K

2014-12-15

Irina K skrev om Aqua Dental Östermalm
    Very nice dentist, professional service Läs mer
  • 2014-12-15

Pontus H skrev om Aqua Dental Östermalm
    Stort TACK till Aqua som ställde upp med snabba ryck, kommer definitivt fortsätta gå om jag skulle slå ut fler tänder (korp idrott i sitt esse). Läs mer
  • 2014-12-02

Andreas F skrev om Aqua Dental Östermalm
    Stockholms bästa tandläkare! Trevlig och professionell personal. Kan varmt rekommendera Aqua Dental. Läs mer
  • 2014-11-19

Lucas D skrev om Aqua Dental Östermalm
    Supertrevlig tandläkare! Stor kunskap och ett professionellt bemötande från start till mål. Jag borrade tre tänder och besökte en tandhygienist. Är i grunden tandläkarrädd, men tyckte att besöket var riktigt trevligt. Lucas Läs mer
  • Christian R

2014-11-18

Christian R skrev om Aqua Dental Östermalm
    Riktigt bra tandläkare i sthlm! Läs mer
  • Niklas V

2014-11-10

Niklas V skrev om Aqua Dental Östermalm
    Great service, expertise and friendly staff. Exceptional clininc that puts the customer first, which is a given for me to fit the dentist into my busy schedule :) Läs mer
  • Linus P

2014-11-07

Linus P skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket härliga människor helt enkelt. Kom 20 minuter för sent på sista tiden för dagen men de väntade på mig för att hjälpa min tandvärk. STORT TACK! Läs mer
  • Åsa J

2014-10-30

Åsa J skrev om Aqua Dental Östermalm
    Bra service, läge och trevlig personal! Dessutom blir tänderna alltid tip, top! Läs mer
  • 2014-10-27

alex l skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tandläkarna på Aqua Dental visar att dem har stor kunskap inom tandvården och har verkligen ett omhändertagande bemötande. Känner mig väldigt nöjd över den vård jag fått och kommer alltid att komma tillbaka till Aqua Dental. Läs mer
  • 2014-10-21

Sofia B skrev om Aqua Dental Östermalm
    Har besökt deras klinik på Kungsholmen och fick en mycket positiv upplevelse. Professionell och trevlig personal gjorde att jag kände mig väl omhändertagen. Lagade hål, tog bort tandsten samt gjorde en saltblästring och blev mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar dem varmt.
    //Sofia Läs mer
  • 2014-10-21

Sofia B skrev om Aqua Dental Östermalm
    //Sofia Läs mer
  • 2014-10-20

Tobias R skrev om Aqua Dental Östermalm
    Bra, professionellt bemötande. Kände mig väl omhändertagen. Gillar annars inte tandläkaren. Blev rekommenderad att gå till Aqua Dental och kommer fortsätta göra det. Läs mer
  • Johan O

2014-10-16

Johan O skrev om Aqua Dental Östermalm
    Gun är mycket skicklig och omtänksam. Jag är vanligen rädd för att gå till tandläkaren, men inte till Gun. Jag rekommenderar verkligen henne och kommer själv aldrig att byta tandläkare.
    Johan Läs mer
  • Veronica L

2014-10-14

Veronica L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Pågrund av flytt hade jag inte varit hos tandläkaren på flera år och det var med viss ångest jag bokade min tandläkartid då jag aldrig varit så förtjust i tandläkarbesök. Men min upplevelse hos Aqua Dental var mycket bra, jag fick ett professionellt bemötande och min rädsla är faktiskt helt borta och mina tänder är hela och rena :) Jag kan varmt rekommendera Aqua Dental. Läs mer

Bästa tandläkarna i Stockholm:

Kristina S Kristina S tycker:
“Hej, mycket serviceminded ang....” Läs mer

Elsa Brändströms gata 58, 12952, Hägersten