Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Aqua Dental Östermalm

Aqua Dental Östermalm

Sturegatan 48, 112 35 Stockholm — Visa karta

Östermalms vackraste och mest tillgängliga tandläkarklinik, ett stenkast från Stureplan. Här möter du några av Östermalms mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. I lugn avkopplande miljö behöver du varken tänka på den dagliga stressen eller eventuell tandläkarskräck. Vi använder bara den modernaste utrustningen, de bästa tandläkarna och de senaste teknikerna. Vårt mål är att det ska vara en upplevelse att gå till tandläkaren. Det ska mer kännas som incheckningen på ett lyxhotell än en inskrivning på en vårdinstans.
KÖPMANGATAN 3 4TR, 15171, SÖDERTÄLJE
Taga Tandvård
Hamdo O:
Jag tycker att det var en bra behandling och personalen var välbemötande och det var ett professionellt arbete som de gjorde

Tandläkare nära Aqua Dental Östermalm:

Sturegatan 18, STOCKHOLM
Vi är specialister på estetisk tandvård och hjälper gärna dig med tandvårdsrädsl... Läs mer ›
Mihaela W:
Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Praktiken ligger i trivsamma Sturegallerian. Du behandlas i en lugn och behaglig... Läs mer ›
Lena H:
Blev rekommenderad Helen Almström och blev verkligen inte besviken. Från bemötande i telefon av tandsköterskan som verkligen är positiv, la...

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Välkomna till Tandläkare Lena Kristofersson! Läs mer ›
Bengt M:
Bra,trevligt och professionellt bemötande från både tandsköterska och tandläkare och en väl genomförd undersökning med bra hänsyn till mina ...

Lästmakargatan 15, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Magnus H:
Har fått hjälp av Tandläkare Anders Ericson med ett tandimplantat. Mycket professionellt bemötande och verkligen väl utfört arbete!

Läs vad 39 kunder tycker om Aqua Dental Östermalm

• James A
    James A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tandställningen togs bort idag efter mer än 2 år.

Har svårt att fatta vad ni har gjort och att jag äger detta fantastiskt leende.

Det är en dröm i uppfyllelse. Tack för att ni botade min tandläkarskräck.

I'm walking on sunshine!
  • Ehsan Z
    Ehsan Z skrev om Aqua Dental Östermalm
    Riktigt bra service! proffsigt bemötande, rekommenderas starkt!
    Kommer definitivt gå dit fler gånger!
  • Miguel A
    Miguel A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Personal utan erfarenhet ! Ingen professionell ! Jag kommer aldrig att gå ditt där igen . Jag slutade Inan hon var färdigt
  • Andrea M
    Andrea M skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jättebra omhändertagande, kan varmt rekommendera!
  • Kim E
    Kim E skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag har fått stor hjälp av Ali Salehi med att fylla en glugg med hjälp av kompositfasader. Tydlig kommunikation, stort kundfokus och gediget kunnande kännetecknar Ali.
  • Johan A
    Johan A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Trevligt bemötande och fin lokal!
  • Luz
    Luz skrev om Aqua Dental Östermalm
    Lördagen den 21 nov 2015 kom jag till Aqua Dental akut mottagning på Sturegatan 48, Stockholm efter att jag har haft ont i en tand i 2 dagar.

Tandläkare Alexander Aresdahl undersökte mig och gjorde en röntgen av vänstersidan av ansiktet.

Han meddelade att det är inte var ett stort problem med tanden men att det var en spricka i tanden och att det måste göras en rotfyllning. Den enda han kunde göra samma dag var att borra upp, rengöra tanden och lägga medicin tills jag kan börja en rotfyllning.

Han lade tre bedövningssprutor runt tanden och borrade upp och lade amalgam eller liknande.

Efter ca 30 minuter började jag mår riktigt illa: skakningar i hela kroppen, feber, yrsel, stark huvudvärk, hjärtklappning, trötthet; bröstsmärta. Jag kunde inte stå på benen utan var tvungen att stanna hemma till sängs.

Måndagen den 23 nov 2015 ringde jag Aqua dental receptionen och berättade om mitt tillstånd. De kopplade till en annan läkare som skrev ut antibiotika, preparatet Dalacin ( De undersökte inte mig utan det var via telefon).

Den 24 nov 2015 ringde jag igen och ber att få bli undersökt av en specialist. De lovade boka tid hos en käkkirurg. Undersökning bokades till den 27 nov kl 15.40. Men redan på morgonen den 27 november ringde de och avbokade tiden p.g.a överbokning.

Den 27 nov 2015 åkte jag till tandläkare Alexander Aresdahl för att prata med honom och kräva en förklaring eller en lösning. Han bara bokade igen en tid för specialist käkkirurg till på måndag den 30 nov 11:40 och förklarar att han kanske har kommit år min tandnerv.

Den 30 nov 2015 ca kl 9 ringde Aqua Dentals reception och avbokade undersökningen p.g.a överbokning och receptionisten sa att det har blivit ett missförstånd!

Den här är en oacceptabel behandlig och de tar inte ansvar att försöka lösa problemet:

Jag kräver pengarna tillbaka 2499 Kr och en kompensation för att jag har lidit av efter behandlig hos Aqua Dental- jag har fortfarande inte får tillbaka känseln i ansiktet.

Luz Marina Garcia
  • Micke L
    Micke L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Kan varmt rekommendera Aqua Dental!
    Mycket trevlig personal och utmärkt service.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Aqua Dental Östermalm
    Kan varmt rekommendera Aqua Dental! Mycket trevliga och professionella !
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag rekommenderar alla jag känner att gå till Aqua Dental. Grymma tandläkare med personal, jättefina kliniker och alltid bra service. Gå dit! :)
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag rekommenderar alla jag känner att gå till Aqua Dental. Grymma tandläkare med personal, superfina kliniker och underbar service. Gå dit! :)
  • Linda A
    Linda A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket trevliga och duktiga tandläkare! Kliniken är ljus å fräsch och avkopplande med ett stort härligt akvarium som underlättar om man är lite tandvårdsrädd som jag. Jag kände att servicen var lite utöver det vanliga! :-) Rekommenderar denna klinik varmt!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Aqua Dental Östermalm
    Jag är riktigt nöjd med min tid hos Aqua Dental och har alltid fått underbar service och professionellt bemötande. Tandläkarna har det "lilla extra" och man märker verkligen att deras kunnande inom branschen är extraordinärt. Lokalerna är öppna och ljusa vilket gör att redan första steget känns rätt. Jag rekommenderar utan tvekan alla att gå till Aqua Dental.
  • carl p
    carl p skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tack Aquadental och god jul. För första gången har jag sett mina problem med tänderna tack vare modern digital utrustning. Ni hittar en tand som var för lång och orkat spänningshuvudvärk i flera år. Ingen har hittat detta tidigare. Tack vare er har jag haft en fantastik jul!
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Aqua Dental Östermalm
    Supersnäll tandläkare, jag har varit kund här sedan jag var 4 år.
  • Dana V
    Dana V skrev om Aqua Dental Östermalm
    I was completely impressed with Aqua Dental. I was taken into my appointment on time despite the fact that it was a later appointment. (I am used to half hour waits that have built up over the day.) The staff were exceptionally friendly, a clean environment and new technology created an experience. The appointment i had was completed quickly, and yet the results were the same as appointments I have had that have lasted twice as long. I highly recommend Aqua Dental to anyone and everyone.
  • Christina L
    Christina L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket glad för att få veta att mina tänder håller än. Dessutom än gladare när jag fick så bra bemötande. Tack alla ni på Aqua dental!
  • Per Anders S
    Per Anders S skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tack Aqua Dental för att ni hjälpte mig bli av med min tandläkarskräck! Underbart team =)
  • Mona  V
    Mona V skrev om Aqua Dental Östermalm
    Trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt!
  • Irina K
    Irina K skrev om Aqua Dental Östermalm
    Very nice dentist, professional service
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Aqua Dental Östermalm
    Stort TACK till Aqua som ställde upp med snabba ryck, kommer definitivt fortsätta gå om jag skulle slå ut fler tänder (korp idrott i sitt esse).
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Aqua Dental Östermalm
    Stockholms bästa tandläkare! Trevlig och professionell personal. Kan varmt rekommendera Aqua Dental.
  • Lucas D
    Lucas D skrev om Aqua Dental Östermalm
    Supertrevlig tandläkare! Stor kunskap och ett professionellt bemötande från start till mål. Jag borrade tre tänder och besökte en tandhygienist. Är i grunden tandläkarrädd, men tyckte att besöket var riktigt trevligt. Lucas
  • Christian R
    Christian R skrev om Aqua Dental Östermalm
    Riktigt bra tandläkare i sthlm!
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Aqua Dental Östermalm
    Great service, expertise and friendly staff. Exceptional clininc that puts the customer first, which is a given for me to fit the dentist into my busy schedule :)
  • Linus P
    Linus P skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket härliga människor helt enkelt. Kom 20 minuter för sent på sista tiden för dagen men de väntade på mig för att hjälpa min tandvärk. STORT TACK!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Aqua Dental Östermalm
    Bra service, läge och trevlig personal! Dessutom blir tänderna alltid tip, top!
  • alex l
    alex l skrev om Aqua Dental Östermalm
    Tandläkarna på Aqua Dental visar att dem har stor kunskap inom tandvården och har verkligen ett omhändertagande bemötande. Känner mig väldigt nöjd över den vård jag fått och kommer alltid att komma tillbaka till Aqua Dental.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Aqua Dental Östermalm
    Har besökt deras klinik på Kungsholmen och fick en mycket positiv upplevelse. Professionell och trevlig personal gjorde att jag kände mig väl omhändertagen. Lagade hål, tog bort tandsten samt gjorde en saltblästring och blev mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar dem varmt.
    //Sofia
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Aqua Dental Östermalm
    //Sofia
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Aqua Dental Östermalm
    Bra, professionellt bemötande. Kände mig väl omhändertagen. Gillar annars inte tandläkaren. Blev rekommenderad att gå till Aqua Dental och kommer fortsätta göra det.
  • Johan O
    Johan O skrev om Aqua Dental Östermalm
    Gun är mycket skicklig och omtänksam. Jag är vanligen rädd för att gå till tandläkaren, men inte till Gun. Jag rekommenderar verkligen henne och kommer själv aldrig att byta tandläkare.
    Johan
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Pågrund av flytt hade jag inte varit hos tandläkaren på flera år och det var med viss ångest jag bokade min tandläkartid då jag aldrig varit så förtjust i tandläkarbesök. Men min upplevelse hos Aqua Dental var mycket bra, jag fick ett professionellt bemötande och min rädsla är faktiskt helt borta och mina tänder är hela och rena :) Jag kan varmt rekommendera Aqua Dental.
  • Rikard V
    Rikard V skrev om Aqua Dental Östermalm
    Har tidigare gått på Aqua Dentals klinik på Sturegatan. Otroligt nöjd med allt från bemötande till utförd behandling. Nu har jag bytt till kliniken i Hammarby Sjöstad pga flytt. Rekommenderar dom varmt!
  • Pär
    Pär skrev om Aqua Dental Östermalm
    Min granne rekommenderade mig att gå till aqua dental mälarstrand eftersom jag hade en ovana att bita sönder kronor och bryggor som jag betalat dyrt för hos folktandvården. Ur egen ficka betalade jag närmare 40 tusen riksdaler för nåt som gick sönder efter 6 mån. Den tandläkaren lappade och klistrade under något år. När garantin gått ut kunde de inte hjälpa mig längre!!!På grannens rekommendation lät jag utföra nytt arbete på aqua dental för nästan 3 år sen. Det blev lite dyrare men det sitter som berget och jag har aldrig haft så bra känsla i munnen. Inte mycket som håller till fullo i min mun men jag och frugan är imponerade.
    Tack igen.
    Pär H.
  • cenneth e
    cenneth e skrev om Aqua Dental Östermalm
    Denna klinik är en stor bluff! De undersökte och rekommenderade min dotter tandreglering och tandställning för ca 55.000 Kr. För säkerhets skull dubbelkollade vi med 3 andra tandreglerare. Samtliga, utom Aqua Dental, tyckte absolut inte att någon tandreglering var varken nödvändig eller ens vettig. Detta känns så bedrövligt oseriöst att föreslå så långtgående ingrepp på ett barn bara för att tjäna pengar. Extremt lågt!!!
    Även om den övriga personalen var trevlig och kanske t o m omedveten om tandläkarens extremt låga etik och smutsiga business, så kan jag givetvis aldrig annat än starkt avråda från att använda denna klinik.
    2014-12-15 Rikard V svarar cenneth e
    Hej Cenneth, Mycket tråkigt att du säger så. Vi rekommenderar alltid den behandling som är bäst i var fall. Vi arbetar främst med estetisk tandreglering med mycket hög precision och anledningen till att ni sökte er till oss gissar jag var att er dotter tyckte det var något hon ville korrigera. Den tandreglering vi gör är sällan nödvändig, utan främst för att hjälpa människor till vackrare leenden även om korrigeringarna är små ibland. Mvh Aqua Dental
  • Katherine M
    Katherine M skrev om Aqua Dental Östermalm
    I called yesterday to make an appointment for a teeth cleaning. After going over the prices the woman on the phone told me they had an August special for 500 kr that included a salt cleaning. So I rushed in this morning to make sure I get the August special and while the dental hygienist was lovely and friendly, and the same woman I spoke to on the phone, she also sprayed salt all over my face and hair. Later, I found out this was for teeth whitening!! Not at all what I said on the phone. Then the dentist comes in and spends, literally, 20 seconds looking at my now blood covered teeth. When I go to leave they tell me it's 1200 kr for the whitening, which was not what I wanted in the first place. And the dental hygienist tells me I misunderstood about the price. During that call there was no mention of whitening or 1200 kr, so I'm not sure how it was my fault. I will be looking for a new dentist in Stockholm.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Aqua Dental Östermalm
    Mycket trevlig, pedagogisk och professionell personal. Förklarade vad de gjorde och vad som skulle hända på ett lugnt och metodiskt sätt. Dessutom trevliga lokaler i city.

Nämnas ska att jag inte har tandläkarskräck på något sätt.

Rekommenderas! :-)
  • Martin L
    Martin L skrev om Aqua Dental Östermalm
    Har varit kund på Aqua några månader och har haft en del besvär med bland annat en avbiten gammal lagning (gjord på annan klinik). Aqua fixade akuttid samma dag och jag fick ett mycket gott bemötande. Hela kliniken andas professionalism både vad gäller känslan på kliniken och de anställdas bemötande. Rekommenderar kliniken till alla som vill ha modern och fräsch tandvård!

Sturegatan 48, 112 35 Stockholm