Aqua Dental Östermalm

Aqua Dental Östermalm

Ring 020-20 80 80 www.aquadental.se
4.5

Aqua Dentals klinik på Östermalm ligger ett stenkast från Stureplan. Här möter du några av våra mest välrenommerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Vår personal är alltid uppdaterade på den senaste forskningen och använder modern teknik. Här kan du få allt mellan allmäntandvård, specialisttandvård och estetisk...

57 omdömen om Aqua Dental Östermalm

Lucas V
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag har mött Moe för hjälp att sätta fast en lös tandställning. Moe har ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Snabbt, smidigt, trevligt. Sådär som en tandläkare ska vara.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Sofia F
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Tack Sven och Lotta för er fantastiskt professionella och vänliga service, verkligen toppklass! Tack vare er är även tandläkarskräcken ett minne blott :)

Patrik C
Skrev om Aqua Dental Östermalm

De har utan mitt medgivande bokat in en tid ett år efter jag var där. Det har jag aldrig gått med på! De försökte också ringa upp mig flera gånger efter att jag avbokat! Ännu märkligare är att tanden jag lagade hos dem gick sönder precis den veckan de ville jag skulle komma in igen! Känns ju som en lagning borde hålla i MER än precis ett år och verkligen suspekt att den höll i ganska exakt ETT år, då de tydligen ville att jag skulle komma in igen!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

MAx Wicen
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Bra tandläkare men 53% dyrare än referenspriset. Hade det varit en riktigt svår behandling så kanske det hade varit rättfärdigat. Men vanlig fyllning av två ytor på molar eller premolar... Man får rösta men plånboken och gå vidare till en annan tandläkare med bättre priser.

Martin A
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Ringde på kvällen och fick tid redan på morgonen. Rena och fräscha lokaler. Väldigt trevligt bemötande och professionella tandläkare. Gillade att tandläkaren kunde ge direkta priser innan påbörjad behandling.

Erik Y
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag betalade 500 kr för en 5 minuters konsultation där resultatet var att jag inte var en bra kandidat för tandställning, helt orimligt. Första konsultationen borde vara gratis som på de flesta andra ställen.

Julia U
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Min favorittandläkare of all times! Ni ger alltid ett oerhört trevligt bemötande och mina tänder har aldrig varit såhär fina!

Matilda R
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Mycket nöjd med erat bemötande. Jag är extremt rädd för att gå till tandläkaren i vanliga fall men med denna proffsiga förståelse och engagemang var det inga problem för mig! TACK

Hannah G
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Superbra service och bemötande, jag har alltid varit nöjd och glad efter mina besök där!

Linnéa  J
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag gjorde en tandblekning på Aqua Dental fick ett så fint resultat och bemötande. Kommer skicka alla mina vänner dit framöver!

Åsa F
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Så nöjd med Aqua dental. Alltid hög klass på service , bemötande samt utfärdande på klinikerna

Astrid Julia T
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Så himla bra bemötande! Supertrevlig personal på kundservice & proffsiga tandläkare. Rekommenderar verkligen att gå till Aqua Deltal! :)

Cornelia W
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Så trevlig personal och blir alltid lika bra bemött. Väldigt duktig personal. Rekommenderar starkt!

Bianca S
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Så bra service och arbetar proffesionellt! Man får ett jättebra bemötande och det är superfina lokaler :)

Anni N
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Gjorde en tandblekning och vilken skillnad! Men de 5 stjärnorna får de ändå för det fantastiska bemötandet :)

Valeriya E
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Den bästa kliniken enligt mig! Professionell personal, så positiva och välkomnande. De försöker verkligen hjälpa till och klämma in tider när man har bråttom. De har verkligen de bästa tandläkarna som tar hand om oss tandvårdsrädda!

Adrian H
Skrev om Aqua Dental Östermalm

En riktigt bra klinik med kompetent personal. Rekommenderas!

Maxine J
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Superhärlig klinik med bästa personalen!

Astrid Julia T gillar detta
James A
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Tandställningen togs bort idag efter mer än 2 år. Har svårt att fatta vad ni har gjort och att jag äger detta fantastiskt leende. Det är en dröm i uppfyllelse. Tack för att ni botade min tandläkarskräck. I'm walking on sunshine!

Ehsan Z
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Riktigt bra service! proffsigt bemötande, rekommenderas starkt! Kommer definitivt gå dit fler gånger!

Miguel A
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Personal utan erfarenhet ! Ingen professionell ! Jag kommer aldrig att gå ditt där igen . Jag slutade Inan hon var färdigt

Andrea M
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jättebra omhändertagande, kan varmt rekommendera!

Kim E
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag har fått stor hjälp av Ali Salehi med att fylla en glugg med hjälp av kompositfasader. Tydlig kommunikation, stort kundfokus och gediget kunnande kännetecknar Ali.

Johan A
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Trevligt bemötande och fin lokal!

Luz
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Lördagen den 21 nov 2015 kom jag till Aqua Dental akut mottagning på Sturegatan 48, Stockholm efter att jag har haft ont i en tand i 2 dagar. Tandläkare Alexander Aresdahl undersökte mig och gjorde en röntgen av vänstersidan av ansiktet. Han meddelade att det är inte var ett stort problem med tanden men att det var en spricka i tanden och att det måste göras en rotfyllning. Den enda han kunde göra samma dag var att borra upp, rengöra tanden och lägga medicin tills jag kan börja en rotfyllning. Han lade tre bedövningssprutor...

Micke L
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Kan varmt rekommendera Aqua Dental! Mycket trevlig personal och utmärkt service.

Sofia H
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Kan varmt rekommendera Aqua Dental! Mycket trevliga och professionella !

Lisa L
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag rekommenderar alla jag känner att gå till Aqua Dental. Grymma tandläkare med personal, jättefina kliniker och alltid bra service. Gå dit! :)

Lisa L
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag rekommenderar alla jag känner att gå till Aqua Dental. Grymma tandläkare med personal, superfina kliniker och underbar service. Gå dit! :)

Linda A
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Mycket trevliga och duktiga tandläkare! Kliniken är ljus å fräsch och avkopplande med ett stort härligt akvarium som underlättar om man är lite tandvårdsrädd som jag. Jag kände att servicen var lite utöver det vanliga! :-) Rekommenderar denna klinik varmt!

Camilla S
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Jag är riktigt nöjd med min tid hos Aqua Dental och har alltid fått underbar service och professionellt bemötande. Tandläkarna har det "lilla extra" och man märker verkligen att deras kunnande inom branschen är extraordinärt. Lokalerna är öppna och ljusa vilket gör att redan första steget känns rätt. Jag rekommenderar utan tvekan alla att gå till Aqua Dental.

carl p
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Tack Aquadental och god jul. För första gången har jag sett mina problem med tänderna tack vare modern digital utrustning. Ni hittar en tand som var för lång och orkat spänningshuvudvärk i flera år. Ingen har hittat detta tidigare. Tack vare er har jag haft en fantastik jul!

Oscar D
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Supersnäll tandläkare, jag har varit kund här sedan jag var 4 år.

Dana V
Skrev om Aqua Dental Östermalm

I was completely impressed with Aqua Dental. I was taken into my appointment on time despite the fact that it was a later appointment. (I am used to half hour waits that have built up over the day.) The staff were exceptionally friendly, a clean environment and new technology created an experience. The appointment i had was completed quickly, and yet the results were the same as appointments I have had that have lasted twice as long. I highly recommend Aqua Dental to anyone and everyone.

Christina L
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Mycket glad för att få veta att mina tänder håller än. Dessutom än gladare när jag fick så bra bemötande. Tack alla ni på Aqua dental!

Per Anders S
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Tack Aqua Dental för att ni hjälpte mig bli av med min tandläkarskräck! Underbart team =)

Mona  V
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Trevligt bemötande i allt från reception till sköterska och tandläkare, rekommenderas varmt!

Irina K
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Very nice dentist, professional service

Pontus H
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Stort TACK till Aqua som ställde upp med snabba ryck, kommer definitivt fortsätta gå om jag skulle slå ut fler tänder (korp idrott i sitt esse).

Andreas F
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Stockholms bästa tandläkare! Trevlig och professionell personal. Kan varmt rekommendera Aqua Dental.

Lucas D
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Supertrevlig tandläkare! Stor kunskap och ett professionellt bemötande från start till mål. Jag borrade tre tänder och besökte en tandhygienist. Är i grunden tandläkarrädd, men tyckte att besöket var riktigt trevligt. Lucas

Christian R
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Riktigt bra tandläkare i sthlm!

Niklas V
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Great service, expertise and friendly staff. Exceptional clininc that puts the customer first, which is a given for me to fit the dentist into my busy schedule :)

Linus P
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Mycket härliga människor helt enkelt. Kom 20 minuter för sent på sista tiden för dagen men de väntade på mig för att hjälpa min tandvärk. STORT TACK!

Åsa J
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Bra service, läge och trevlig personal! Dessutom blir tänderna alltid tip, top!

alex l
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Tandläkarna på Aqua Dental visar att dem har stor kunskap inom tandvården och har verkligen ett omhändertagande bemötande. Känner mig väldigt nöjd över den vård jag fått och kommer alltid att komma tillbaka till Aqua Dental.

Sofia B
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Har besökt deras klinik på Kungsholmen och fick en mycket positiv upplevelse. Professionell och trevlig personal gjorde att jag kände mig väl omhändertagen. Lagade hål, tog bort tandsten samt gjorde en saltblästring och blev mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar dem varmt. //Sofia

Sofia B

Tobias R
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Bra, professionellt bemötande. Kände mig väl omhändertagen. Gillar annars inte tandläkaren. Blev rekommenderad att gå till Aqua Dental och kommer fortsätta göra det.

Johan O
Skrev om Aqua Dental Östermalm

Gun är mycket skicklig och omtänksam. Jag är vanligen rädd för att gå till tandläkaren, men inte till Gun. Jag rekommenderar verkligen henne och kommer själv aldrig att byta tandläkare. Mvh Johan