Bee's Thaifood

4.0

5 omdömen om Bee's Thaifood

Tobias H
Skrev om Bee's Thaifood

Snabb & billig Thai med väl tilltagna portioner och helt ok smak! Men de skulle lätt kunna få fler sittande gäster med lite smartare placering / möblemang.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Johan E
Skrev om Bee's Thaifood

Snabb servering av välsmakande thai mat. Lokalerna är inte så charmiga men funkar helt ok för en lunch. Take away är huvudprioriteten här.

Ulrika J och Silvia H gillar detta
My K
Skrev om Bee's Thaifood

Trevliga och hjälpsamma. Som att komma till Thailand. Godare thaimat i Stockholm får man leta efter. Ingen direkt "sittrestaurang", mer grab´n go. Billiga luncher i ett annars dyrt område. Alltid varit jättenöjd. Ibland händer det att jag äter där dagar i streck. När de öppnade kostade luncherna 55kr, nu är det höjt till 60kr, sushi 65kr. Stora portioner...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Annika T
Skrev om Bee's Thaifood

Har ätit här både som lunch och middag. Personalen som jobbar på Bee´s e jätte gulliga och trevliga. Jätte god thaimat med väldigt bra priser, har sätt att dom har sushi på luncherna som jag inte har provat än. Kan rekommendera deras Panang Curry, YUM!!

Emma K
Skrev om Bee's Thaifood

Prima matlådor att ta med eller så äter man där. Billig lunch när den är som bäst (och billig alltså..) Man får sin mat snabbt trots den ofta långa kön. Obs. undvik kaffet.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen