Alla kategorier Frisör Uppsala Uppsala Björn Ehlin Hair Team

Sysslomansgatan 8, 753 11 Uppsala — Visa karta

Rindögatan 28, 11558, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio
Gustav:
Jag har klippt mig många år hos Linda. Trots att jag själv har flyttat ut från staden så har jag valt att åka till Linda för att klippa mig ...

Läs vad 7 kunder tycker om Björn Ehlin Hair Team

• Lilli G
    Lilli G skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Visst är det lite dyrare en en "vanlig" drop in klippning, men med tanke på att man som kund får en hel timme är det helt klart värt det priset! Den timmen innehåller konsultation av proffsiga stylister, hårtvätt och massage av hårbotten i massagestol (du kan alltså välja till ryggmassage om du vill), klippning, styling, föning och även tips på hur du kan ta hand om frisyren framöver.
    Jag lämnar alltid salongen nöjd, och det enda som gör att jag inte ger full pott är att det ibland är lite stökigt med mycket ljud och folk. Och om du är bening som jag - hoppa över ryggmassagen i stolen, då den är hårdhänt mot benen!
  • Martin T
    Martin T skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Väldigt dyrt och jag var personligen inte speciellt nöjd med resultatet. Detta kan givetvis variera med frisörerna som jobbar där. Dock väldigt trevliga lokaler.
  • Johan
    Johan skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Tycker att Hair Team är bästa salongen i stan. De förnyar sig ständigt vilket jag tror är ett måste för att hänga med i trender och dylikt. Har hittat min favvofrisör som jag inte släpper första taget. Visst e priset i högsta laget, men för kvalité får man betala.
  • Morgan P
    Morgan P skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Ohh dyrt, men tjejerna är trevliga. De verkar veta de pysslar med. Verkar till och med bry sig att det blir bra på riktigt. Vilket jag tycker är ovanligt.
    Diverse konstiga saxar som jag aldrig sett hos någon annan frisör plockar de fram ;)
  • helena E
    helena E skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Hair Team är definitivt Uppsalas bästa salong. Har varit kund hos er några år och är alltid nöjd. Jag har provat lite olika frisörer genom åren men som sagt har alla varit jätte duktiga och trevliga. En tur i massageshampooneringen är helt fantastiskt.
    Tack för att ni finns. Keep going strong. /H ( Väldigt nöjd kund)
  • Louise B
    Louise B skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Fortsätter gå till Hair Team trots priset. En enkel klippning går på nästan 500 kr. I detta ingår väldigt trevliga frisörer som följer trender och kan verkligen klippa! Tvättning och en tur i massagestolen ingår alltid. Efter ett besök där så känner jag mig lugn och avslappnad men besöken blir inte så frekventa pga av priset.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Björn Ehlin Hair Team
    Duktiga frisörer men riktigt dyrt. I klippning ingår även en stund i massagestol samt te/kaffe med chokladbit så man känner sig riktigt ompysslad. Och det kan ju vara värt att lägga lite extra pengar när man vet att man blir nöjd varje gång. Obs! Extra dyrt om man klipper sig på lördagar!

Sysslomansgatan 8, 753 11 Uppsala