Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Ring 040-96 20 00 www.bodirekt.se
3.7

Bodirekt ett vinnande koncept sedan 2001. Vår gedigna erfarenhet kombinerat med professionella fotografer och effektiv internetannonsering gör att DU får bäst betalt, varje gång! Ring 040-962003, så kommer vi hem till dig för en gratis värdering.

10 omdömen om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Anders
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Min mäklare Ola var både kunnig, trevlig och sålde min lägenhet för ett bättre pris än vad jag hade kunnat föreställa mig. Bara stora tummen upp från mig

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Behnaz Z
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Hej om rekommendation om bodirekt:Den slarvig,oerfaren ,oartig, lurig och att jag är glad att kunde skrämma en mäklare som du ,som vägrade att bli kontaktat , när man ringer till ,han ligger i sängen med 40g feber och att han är sjuk och kan inte prata, dagar efter:kollega svarar och vill att man maila till han (den sjuke),dagar efter kollegor svarar på hans telefon o säger att han sitter i en möte,,,,,,,,.Till slut försäljaren tar tv-och lämnar en massa skrep efter sig ,men tar tv-som skulle vara kvar i lägenheten. Ingen...

SAMIR H gillar detta
Cecilia O
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Fick bra bemötande men inte mer. Det lades inte ner något jobb på att försöka sälja min lgh och jag fick själv ringa mäklaren efter visning för att få info hur det gått. Det kom ingen på visningarna men det gjordes inget mer för att locka folk till nästa visning. Fick höra av mäklaren att det kanske var fel tid att sälja. Bytte mäklare till en större firma och lägenheten blev såld direkt på första visningen. Till BoDirekt går jag inte igen

SAMIR H gillar detta
Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Per A
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Seriösa och kunniga upplevde jag de som och jag var ändå köpare, ärlig budgivning och bra information Jag kommer tillbaka när jag ska sälja Tack Per

Joachim S
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Jag har inget annat än goda ord att komma med angående min erfarenhet av BoDirekt och mäklare Ola Lindskog. Han planerade det hela bra, och prickade rätt med sin strategi gällande när jag skulle sälja lägenheten. Han har hela tiden hållit mig uppdaterad under processen och kunnat svara på alla mina frågor. Har känt mig säker och litat på Ola under hela förloppet. En väldigt personlig service dessutom. Kan som sagt varmt rekommenderas till säljare, och i min tro också köpare!

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2278 omdömen 4.8 av 2278 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Tiina M
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Jag fick professionell och hjälpsam service.

Nino G

ärliga och väldigt hjälpsamma

Kim P

Kim P
Skrev om Bodirekt Mäklarjouren Malmö AB

Hjälpsamma, trevligt. Riktig forotgar tog bilder av lägenheten, det tycker jag är viktigt.

Leif J

Bra, personlig service.