Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Bokatjänster.nu

Bokatjänster.nu

Stångholmsbacken 50, 127 40 Skärholmen — Visa karta

4.3 i betyg av av 21 omdömen

Erbjuder skräddarsydda helhetslösningar i hela Sverige för privat och företagskunder. Våra kunder får en stark underleverantör med den lokala styrkan och en rikstäckande samordning och administration genom Boka tjänster nu i Sverige.

Läs vad 21 kunder tycker om Bokatjänster.nu

• Alex K

2016-10-21

Alex K skrev om Bokatjänster.nu
    Boka Tjanster cleaned the Karolinska hospital internally and externally for us over the course of 6 months earlier this year. A very professional and organised service was provided by Stefan and his site team. Always hit our programme and milestone dates and helped us with all problems which came up over the period of the project. I cannot recommend them enough!!! Keep up the good work Stefan

Alex King
    Manager
    Scheldebouw BV Läs mer
  • 2015-06-26

Simon P skrev om Bokatjänster.nu
    Suverän försäljnings-samarbetspartner gällande hemsidor och IT.
    // Datameken Söderhamn Läs mer
  • 2015-06-26

Simon P skrev om Bokatjänster.nu
    Bra samarbetspartner när det gäller IT och hemsidor.
    Ser framemot framtida affärer!
    //Datameken Söderhamn Läs mer
  • 2013-08-23

Kerstin B skrev om Bokatjänster.nu
    Har anlitat dem för golvslipning och det blev mycket bra gjort,snabb återkoppling och vänligt bemötande.Proffsigt företag.
    Rekommenderar dem gärna.
    Kerstin B. Läs mer
  • 2013-04-02

freddy q skrev om Bokatjänster.nu
    boka tjänster.nu är ett seriöst företag med god kunskap om det de erbjuder sina kunder.jag har bara goda erfarenheter under tiden som vi har arbetat tillsammans. Läs mer
  • 2013-03-28

Sanaa S skrev om Bokatjänster.nu
    Jätte seriös företag , håller vad dem lovar , har seriösa underleverantörer som har långt erfarenhet av bygget o städning , renovering ALLT dem har ;;) varmt rekommendera Stefan på bokatjänster ;-) Läs mer
  • 2011-11-08

Maria N skrev om Bokatjänster.nu
    Nita Städ AB har gjort en veldig bra jobb her på våra kontor i malmö, veldig imponert over den lave prisen også så god jobb.Setter stor pris på denne mailen det beviser at ni har god kundeservice! Läs mer
  • 2011-11-08

Margareta Nilsson N skrev om Bokatjänster.nu
    Kontorsstädning på våt företag!
    Vi har hjälp av Nita Städ AB med vår veckostädning på vårt kontor 5 gånger i veckan. Vi har en jätteduktig och noggrann tjej som kommer till oss och städar varje morgon. vi vill genom att skriva här tacka henne och Nita Städ AB för alla åren dom/hon skött detta utan några synpunkter från vår sida.
    jöran Läs mer
  • milos m

2011-05-23

milos m skrev om Bokatjänster.nu
    allt bra Läs mer

Barbro S skrev om Bokatjänster.nu
    Ett bra och proffsigt utfört arbete Läs mer

Björn K skrev om Bokatjänster.nu

Anna M skrev om Bokatjänster.nu
    Bokastädning.nu är mycket professionella! När vi stötte på ett problem sköttes hela frågan sakligt och direkt, och problemet löstes. Jag har blivit väldigt trevligt bemött av företaget och är dessutom mycket nöjd med hantverkarnas resultat. Läs mer
  • 2010-06-15

Sten skrev om Bokatjänster.nu
    Bra, service-minded. Väl utfört jobb. Läs mer
  • 2010-06-14

Katarina B skrev om Bokatjänster.nu
    Bra och service orienterade. Löste mina problem smidigt och bra. Läs mer
  • 2010-04-07

Pia K skrev om Bokatjänster.nu
    Mycket bra 1:a bemötande på mail och telefon. Utfört uppdrag till stor belåtenhet Läs mer
  • 2010-03-16

Kenneth S skrev om Bokatjänster.nu
    Ett mer servicevänligt företag får man leta efter! Stort engagemang, snabb kontakt och smidig kommunikation. Håller vad man lovar. Rekommenderas! Läs mer
  • 2010-03-16

Lena P skrev om Bokatjänster.nu
    Smidigt, snabbt och bra jobb! Läs mer
  • 2010-03-01

Magnus skrev om Bokatjänster.nu
    Hela processen gick smidigt och utan krångel, offert beräknades och skickades över snabbt. Efter överenskommelse utfördes arbetet professionellt och på angiven tid. Hantverkarna passade de tider som överenskommits, en självklarhet som tyvärr är ovanlig enligt min erfarenhet med andra hantverkare.
    Jag är mycket nöjd med både resultat och bemötand och kommer att rekommendera den här firman till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2010-01-22

Hedda H skrev om Bokatjänster.nu
    Mkt nöjd! Positiv, bra och snabb service på kort varsel Läs mer
  • 2009-10-14

Gunnar Å skrev om Bokatjänster.nu
  • Johan W

2009-10-05

Johan W skrev om Bokatjänster.nu
    Kan starkt rekommendera Bokastädning.nu. Efter min första kontakt med dem har jag fått fullt förtroende för deras tjänst! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Joel P Joel P tycker:
“Väldigt nöjd med utförd städni...” Läs mer

Bergkällavägen 34, 19279, SOLLENTUNA