BoLiving Mäklare Stockholm AB

3.9

23 omdömen om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Dan Hilding T
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Stor varning för det här företaget, iallafall en av dess ägare och medarbetare. Vid en visning i maj 2020 kom mäklaren sent till den bokade tiden, sa inte hej vid ankomst utan snäste nåt ironiskt och gick rakt förbi mig som väntade. När jag kikat på huset så gick jag ut till mäklaren som stod utanför och sa att jag har några frågor. "Jaså, jaha ja dessa frågor" svarade hon surt. "Du kan väl läsa i prospektet?" En fantastisk början. Jag påpekade lite försynt att prospektet inte var tydligt på några punkter. "Du får väl ringa...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1651 omdömen 4.8 av 1651 omdömen

Georg H
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Kan inte göra något annat än att rekommendera BoLiving och Anneli! Ett väldigt bra bemötande och ett servicetänk som slår allt. Vi hade en knepig situation där jag behövde mäklarhjälp på kort varsel, det fick jag, med råge. Kan inte nog understryka av hur imponerad jag är av dom. Kommer aldrig någonsin söka mäklartjänst av någon annan. Exceptionellt är ordet!

Niklas E
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Anneli och gänget på BoLiving gjorde försäljningen av min lägenhet strömlinjeformad och friktionsfri. Ett glatt och trevligt gäng som på alla sätt var tillmötesgående och lojala inför uppdraget. Jag blev till-och-med upphämtat vid tunnelbanan när min resväg strulade, det är service utöver vad man kan förvänta sig! Från ax till limpa en varm rekommendation kring BoLiving!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Åsa
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Jag är så fantastiskt nöjd med att jag anlitade Anneli på boliving när jag skulle sälja mitt hus. Anneli var väldigt engagerad genom hela processen, vilket kändes skönt för mig som säljare och jag skulle absolut anlita henne igen. Tack boliving och framförallt Anneli för ett strålande jobb!

Tim E
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Väldigt seriösa och duktiga, rekommenderar starkt vidare.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Jessica V
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Rekommenderar BoLivings mäklare till alla som jag känner! Engagerade, flexibla och lyssnar otroligt bra! Stort tack!

Rebecca H
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Extremt nöjd med vår mäklares insats, så engagerad och duktig! Vi blev så nöjda och hoppas fler använder sig utav Boliving! Varmt att rekommendera, ni kommer inte bli besvikna.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Sara N
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Superhärliga medarbetare som gör allt för sina kunder! Så kul att få jobba här :D

Fredrik N
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Anlitade Linda Gustavsson då jag sålde min bostadsrätt. Mycket nöjd med hennes insats då marknaden var sval och det behövdes flera visningar och det engagemang och enträgenhet som Linda presterar. Även nöjd med stylingen och hjälpen med att få bra bilder till annons och konkreta tips till visningen.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Tobias H
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Mäklare: Angelica Hertzman Väldigt bra insats trots en tuff marknad. Kämpade in i det sista och höll ett gott mod. Rekommenderas starkt!

Kjell H
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Jag är mycket nöjda med Anneli som mäklare och BoLiving. Anneli är en engagerad mäklare och gav oss tydlig information och fin service genom hel processen. Presentationen av vår lägenhet med fina bilder och texter. Vi är mycket nöjda med hur vår bostad presenterats och slutpriset. Rekommenderar Anneli Nilsson varmt vidare ! mvh Jenny o Kjell

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2924 omdömen 4.8 av 2924 omdömen

Nermin S
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Upplevde mäklaren Anneli Nilsson som en person som kan prata vänligt och vara snäll tills försäljning sker. Ingen Sanning i dem flesta information som ges bl.a. om dolda fel försäkring och behov för besiktning. alltid mot argument med information som har inget att göra med sanning. Om du har ingen erfarenhet då är du bra fång för massor av information som ges bara för att försäljning ska bli klart. nu efter några månader av båda köp och försäljning via henne känner man sig som dum eller väldigt lurad. väldigt missnöjd.

Christian S
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Annelie var mycket engagerad från start, jag fick kännedom om Annelie via rekommendationer och jag kan bara rekommendera henne vidare. Annelie får högsta betyg för sin insats!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Sofia S
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Boliving sålde vårt hus i tullinge. Vi är jätte nöjda med Lindas fantastiska service och engagemang!

Annie
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Anneli var tydlig och klar redan från början. Återkopplade under försäljningsprocessen. Driven och inlyssnande mot kunden, dvs mig som säljare. Inger trygghet och proffessionalitet. Kan varmt rekommendera mäklaren med kunskaper, kompetens och skicklighet inom sitt yrkesområde. Levererade och vi är så nöjda. Kan varmt rekommendera Anneli Nilsson vidare!

Nisse B
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Vi hade hört mycket gott om Linda Gustafsson från våra vänner/familjemedlemmar som hade anlitat Linda innan! Vi tänkte först att hon inte kan vara så bra som de säger, men vi hade fel, Linda är nog en av Stockholms bästa mäklare! Linda hjälpte båda oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Vi hade ingen stress under tiden då vi visste att Linda gör exakt det hon lovat oss! Hon är numera...

Anna L
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Nu i veckan sålde jag min bostad, där mitt val av mäklare var Linda Gustafsson. Jag vill helt enkelt bara framföra mina upplevelser av Linda då jag är ofantligt nöjd med henne som engagerad fastighetsmäklare. Jag arbetar själv som stylist och har genom åren haft många samarbeten med andra byråer där min roll alltid befunnit sig på byråsidan i försäljningsprocessen. Som mäklare ska du ju givetvis ha koll på juridik, lagar och avtal vilket Linda Gustafsson har. Men hon har så många andra kvalitéer. Hon är i grunden lugn och...

Nisse B gillar detta
Marija S
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Linda Gustafsson är en fantastik mäklare och jag rekommenderar henne varmt.

Olof B
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Jag är jättenöjd med Lindas arbete! Hon är en engagerad mäklare som jag rekommenderar varmt - Olof

Olof B gillar detta
Mats Roger S
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Hade ett möte med Boliving som gav ett väldigt oprofessionellt intryck, arroganta och överlägsna och försvann iväg och svarade i mobilen flera gånger mitt i mötet. Noll servicekänsla och dom verkade i det närmaste ointresserade. Kommer inte anlita Boliving då det inte känns som en seriös mäklarfirma.

Emma A
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Upplevde mäklare Linda Gustafsson som oengagerad så fort försäljningen drog igång. Varje samtal handlade om att argumentera emot mitt objekt och att jag hade betalt ett överpris när jag hade köpt den. Lite ironiskt då det var hon som sålde den till mig. Vidare var återkopplingen undermålig. Hörde inte av sig under ett dygn mitt i budgivningen. Även att budgivningen tog en dag innan den kommunicerades på nätet var något jag påtalade. Hennes respons på min framförda kritik och min upplevelse var minst sagt märklig. Hon hade...

Assem A
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Denna mäklarfirma är Inte att rekommendera då Linda inte kan ta någon feedback. Hon hörde inte av sig på ett dygn under brinnande budgivning och rekomenderade oss att avsluta budgivningen vid tillfällen. Det kändes inte bra, vi höll oss kvar och fick 2 bud till som mötte våra förväntningar. Inte tack vare Boliving eller Linda. -10 får denna mäklare.

Elinor
Skrev om BoLiving Mäklare Stockholm AB

Köpte lägenhet genom Anneli Nilsson på BoLiving. Otroligt oprofessionellt och stundvis rent av otrevligt bemötande, från visning till tillträde. Blev snabbt irriterad/otrevlig då jag frågade/ifrågasatte något. Övervägde att dra mig ur affären då hela situationen kändes mycket olustig. Nu, fyra månader efter tillträdet, fick jag ett mail om att en nyckel till min bostad fanns på mäklarens kontor, och att jag skulle höra av mig ”om jag var intresserad” av att få tillbaka den. Har varken fått en ursäkt eller förklaring av hur...