Boulebar Surbrunn

4.1

7 omdömen om Boulebar Surbrunn

Elias H
Skrev om Boulebar Surbrunn

Stället är stängt men jag hittar inte hur man anmäler det här på reco (http://www.mynewsdesk.com/se/boulebar/pressreleases/boulebar-i-vasastan-staenger-1400475). Men det var trevligt när jag var där för ett par år sedan.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Ulrika H
Skrev om Boulebar Surbrunn

Härligt och socialt att spela boule oavsett väder och sedan ta en drink eller en härlig social och god brunch.

Nikke L gillar detta
Jennifer H
Skrev om Boulebar Surbrunn

Boulebar Surbrunn erbjuder brunchbuffé på lördagar till en hyfsad peng och förutom jättegod brunch där man får grädda sina egna våfflor så ingår en timmes boule vid mån av plats. Testa, du kommer gilla det.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Susanne S
Skrev om Boulebar Surbrunn

Den här Boulbaren ligger i Vasastan. Men det här företaget har även Boulbarer på Kungsholmen Rålambshov och en på Djurgåren som heter Prins Bertil. Vi var på Boulebar Surbrunn när min svåger fyllde 60 år. Helt perfekt lagom med folk ialla fall när vi var där. Tog några öl spelade några vändor boule och därefter intog en middag i restaurangen.

Annika T
Skrev om Boulebar Surbrunn

När jag var här fick jag toppen service av killarna som jobbde på Boulebar. Och riktigt kul att man kan spela boule året om dessutom, nästa gång jag går hit måste jag prova på deras restaurang.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Johan C
Skrev om Boulebar Surbrunn

Super trevligt ställe! Hade företags jippo där i fredags (08-04-11), inget jag hade kommit på själv direkt, men det var riktigt roligt! Vi fick en kort demonstration om hur man spelade, dom kom även och tog beställningar så vi slapp gå till baren hela tiden! KANON! vi käkade inte där, men restaurangen såg riktigt fin ut! Supercoolt med kombinationen boule och restaurang! Perfekt för företaget eller kompisgänget! Förhak eller mysig restaurang, it's up to you!

Nils G
Skrev om Boulebar Surbrunn

Otroligt festligt att spela boule inomhus året runt! Vill man hitta på någonting med polarna eller med företaget är det ett mycket trevligt nöje. Att man kan käka middag och även ta en bira i baren är såklart en skön grej.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen