Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Boulebar Surbrunn

Boulebar Surbrunn

Surbrunnsgatan 46, 113 48 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Boulebar Surbrunn

• Elias H
    Elias H skrev om Boulebar Surbrunn
    Stället är stängt men jag hittar inte hur man anmäler det här på reco (http://www.mynewsdesk.com/se/boulebar/pressreleases/boulebar-i-vasastan-staenger-1400475). Men det var trevligt när jag var där för ett par år sedan. Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Boulebar Surbrunn
    Härligt och socialt att spela boule oavsett väder och sedan ta en drink eller en härlig social och god brunch. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Boulebar Surbrunn
    Boulebar Surbrunn erbjuder brunchbuffé på lördagar till en hyfsad peng och förutom jättegod brunch där man får grädda sina egna våfflor så ingår en timmes boule vid mån av plats. Testa, du kommer gilla det. Läs mer
  • Susanne S skrev om Boulebar Surbrunn
    Den här Boulbaren ligger i Vasastan. Men det här företaget har även Boulbarer på Kungsholmen Rålambshov och en på Djurgåren som heter Prins Bertil. Vi var på Boulebar Surbrunn när min svåger fyllde 60 år. Helt perfekt lagom med folk ialla fall när vi var där. Tog några öl spelade några vändor boule och därefter intog en middag i restaurangen. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Boulebar Surbrunn
    När jag var här fick jag toppen service av killarna som jobbde på Boulebar. Och riktigt kul att man kan spela boule året om dessutom, nästa gång jag går hit måste jag prova på deras restaurang. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Boulebar Surbrunn
    Super trevligt ställe! Hade företags jippo där i fredags (08-04-11), inget jag hade kommit på själv direkt, men det var riktigt roligt! Vi fick en kort demonstration om hur man spelade, dom kom även och tog beställningar så vi slapp gå till baren hela tiden! KANON! vi käkade inte där, men restaurangen såg riktigt fin ut! Supercoolt med kombinationen boule och restaurang! Perfekt för företaget eller kompisgänget! Förhak eller mysig restaurang, it's up to you! Läs mer
  • Nils G skrev om Boulebar Surbrunn
    Otroligt festligt att spela boule inomhus året runt! Vill man hitta på någonting med polarna eller med företaget är det ett mycket trevligt nöje. Att man kan käka middag och även ta en bira i baren är såklart en skön grej. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

4.2 i betyg av 1933 omdömen