Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Brasserie Le Pot

Brasserie Le Pot

Karlbergsvägen 52, 113 37 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Brasserie Le Pot

• Björn W
    Björn W skrev om Brasserie Le Pot
    Har käkat brunch på kompott (innan de byggde om och bytte namn) Har även käkat middag på Brasseri le Pot. Tyckte att brunchen var helt ok, inte den bästa jag testat, men helt ok. Måste säga att jag gillar uppgraderingen efter ombyggnad och nytt koncept, middagen var riktigt trevlig. Bra mat och väldigt trevlig och personlig service.
    Kompott hade fått en 3:a, efter ombyggnaden så tycker jag att Brasseri le Pot är väl förtjänta av en stabil 4:a....bra jobbat! Läs mer
  • Molly B
    Molly B skrev om Brasserie Le Pot
    Käkade Brunch på Café Kompott med min kille o vår bebis i söndags. Blev dock ganska besviken..Maten kändes inte fräsch, bestick o tallrikar va inte helt rena.Hade sett framemot scrambled eggs o korv, baccon pannkakor med sylt o grädde. Men äggen va mjöliga, bacconet va väl ok, korven smakade skumt o pannkakorna hade legat alldeles för länge i varme skåp o va som en läderhud att skära i. tror nog caféet hade stängt igen om hälsomyndigheten kom på besök. Vi fick be om att få barnstolen avtorkad,(som den såg ut skulle det kunna va ebola på den) ;P
    Personalen va likgiltig, o besöket blev dyrt för en dålig brunch. 165 kr/pers. Som nån annan sa, så fanns det mycket i buffén som fattades, som man fick be om. Synd på ett annars mysigt läge o en fin lokal. Läs mer
  • Stine B
    Stine B skrev om Brasserie Le Pot
    Har gett Kompott många chanser. Varit där på brunch ett tiotal gånger. Bufeen er okej om man behöver läka en gedigen hangover, och sofforna och uteserveringen drar upp. Helt klart. Men SERVICEN??? Det är nästan alltid slut på något på buffeen, ofta går de även tomma för olika rätter på menyen (utan att de bryr sig om att meddela detta på skylten) och det går sååå tröööögt när man köar. Personalen verkar vara riktigt omotiverade och skitsura. Jag fick en bulle en gång som var rakt ut oätlig, villket jag på ett schysst sätt meddelade en kille som jobbade där. Han såg på mig som om jag var löss i hans köksträdgård. Neeeej, tråkigt att man sabbar totalt för sig själv med ett så tevligt utseende ställe och läge:( Läs mer
  • Camilla
    Camilla skrev om Brasserie Le Pot
    Kompott är ett av mina ”säkra kort” i Vasastans kafévärld. Stället är populärt, särskilt på sommaren då uteserveringen är full men det är inte heller omöjligt att det är halvtomt. Lokalen är hemtrevlig med udda bord, krämgula väggar och färggranna tavlor. Kaffe, kakor och mat smakar bra men tyvärr är personalen väldigt oengagerad. Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om Brasserie Le Pot
    Du vaknar upp en lördagmorgon, bakis som en hund och ashungrig, men du har absolut ingen mat i kylskåpet, frysen eller i skafferiet. Scenario 1: du går och köper en dig en ångestpizza. Scenario 2: du beger dig till Kafé Kompott och äter deras superba brunchbuffé: kaffé, te, juice, äggröra, bacon, bröd, olika typer av sallad, pizzabitar, småkorvar, och pannkakor med grädde och sylt. Ta med dig polarna, ockupera soffgruppen och känn hur baksmälleångesten försvinner! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Anneli B Anneli B tycker:
“Bra bemötande till vår stora g...” Läs mer

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm