Buco Nero

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Buco Nero:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 9 kunder tycker om Buco Nero

• Per S
    Per S skrev om Buco Nero
    Bra service och god prisvärd mat.
    2014-09-02 Sacha S svarar Per S
    Hej Per, vad roligt att du gillar Buco Nero, vi hoppas att du snart kommer tillbaka till oss.
    Bästa hälsningar från
    Buco Nero
  • Jan Erik L
    Jan Erik L skrev om Buco Nero
    God mat och trevlig miljö och bemötande.
  • Mia
    Mia skrev om Buco Nero
    Mycket god mat och trevlig personal!
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Buco Nero
    Cool lokal och god mat! Kommer igen snart!
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Buco Nero
    Grym mat i London/New York inspirerad miljö. Väldigt god mat och trevlig personal. Är väl värt ett besök. Dessutom goda drinkar i baren.
  • Emma A
    Emma A skrev om Buco Nero
    cool inredning i betong och röda, vita, svarta inslag. Trevlig välkomnande personal. Har bara ätit pastan för "hundralappen" och den var riktigt god med mycket vitlök :)..Kul att de kombinerar med lite konst på väggarna av olika konstnärer oxå!
    Tobias B, Jakob J gillar detta
  • Marzena D
    Marzena D skrev om Buco Nero
    Ovanlig och intressant inredning. Denna gång blev det bara något att dricka.
    På frågan om jag ville smaka en Bellini på rabarber blev svaret nej, tack jag tar ett glas rött. För övrigt mycket vänligt bemötande från bartendern.
    Nästa gång kommer jag definitivt att äta där.
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Buco Nero
    Jag hade sätt att många på faceebook checkade in på Buco Nero och blev nyfiken på restaurangen. Gick dit tillsammans med en en vän och åt skaldjursrisotto och drack vitt vin. Stället var fint men kändes lite som ett bättre och dyrare Vapiano. Servicen var överlag mycket dålig och maten var inte mycket att hurra för.
    Marzena D gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Buco Nero
    Efter lite svårigheter att hitta ingången till Buco Nero kom vi in i en fantastisk lokal. Maten var mycket god och priserna överkomliga. Vad som drar ner betyget är att vid frågan: "Vad rekommenderar för tillbehör till den Venetianska ryggbiffen?" Fick jag svaret: "Allt är bra". Jag frågar för att jag vill att min matupplevelse ska bli så bra som möjligt, inte för att jag har svårt att välja.

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm