Buco Nero

3.9

9 omdömen om Buco Nero

Per S
Skrev om Buco Nero

Bra service och god prisvärd mat.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Jan Erik L
Skrev om Buco Nero

God mat och trevlig miljö och bemötande.

Mia
Skrev om Buco Nero

Mycket god mat och trevlig personal!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Lilian T
Skrev om Buco Nero

Cool lokal och god mat! Kommer igen snart!

Nikola T
Skrev om Buco Nero

Grym mat i London/New York inspirerad miljö. Väldigt god mat och trevlig personal. Är väl värt ett besök. Dessutom goda drinkar i baren.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Emma A
Skrev om Buco Nero

cool inredning i betong och röda, vita, svarta inslag. Trevlig välkomnande personal. Har bara ätit pastan för "hundralappen" och den var riktigt god med mycket vitlök :)..Kul att de kombinerar med lite konst på väggarna av olika konstnärer oxå!

Tobias B och Jakob D gillar detta
Marzena D
Skrev om Buco Nero

Ovanlig och intressant inredning. Denna gång blev det bara något att dricka. På frågan om jag ville smaka en Bellini på rabarber blev svaret nej, tack jag tar ett glas rött. För övrigt mycket vänligt bemötande från bartendern. Nästa gång kommer jag definitivt att äta där.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
AMANDA F
Skrev om Buco Nero

Jag hade sätt att många på faceebook checkade in på Buco Nero och blev nyfiken på restaurangen. Gick dit tillsammans med en en vän och åt skaldjursrisotto och drack vitt vin. Stället var fint men kändes lite som ett bättre och dyrare Vapiano. Servicen var överlag mycket dålig och maten var inte mycket att hurra för.

Marzena D gillar detta
Jakob D
Skrev om Buco Nero

Efter lite svårigheter att hitta ingången till Buco Nero kom vi in i en fantastisk lokal. Maten var mycket god och priserna överkomliga. Vad som drar ner betyget är att vid frågan: "Vad rekommenderar för tillbehör till den Venetianska ryggbiffen?" Fick jag svaret: "Allt är bra". Jag frågar för att jag vill att min matupplevelse ska bli så bra som möjligt, inte för att jag har svårt att välja.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen