Bygg-gruppen i Stockholm AB

Hamnvägen 1, 143 30 Vårby — Visa karta

4.6 i betyg av av 11 omdömen
Välkommen till Bygg-gruppen i Stockholm AB!

Vi är ett lokalt företag med säte i Bandhagen och har funnits sedan 1986. Sedan dess har vi utfört fastighetsrenoveringar för både privatpersoner och företag. Med lång erfarenhet inom byggbranschen och VVS-teknik är vi ett företag att räkna med.

Vi anställer endast kvalificerade hantverkare som kan uppvisa rätt behörigheter och se till att garantera ett resultat som våra kunder blir nöjda med. Hos oss på Bygg-gruppen i Stockholm AB kan du få hjälp med bland annat renovering av kök och badrum, el-arbeten och nybyggnation. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 11 kunder tycker om Bygg-gruppen i Stockholm AB

• 2019-12-20

Josephine skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Bygg-gruppen i Stockholm hjälpte oss att renovera badrum och groventré. Vi är supernöjda, de svarade snabbt, höll oss uppdaterade under processen och gjorde ett bra jobb. Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.7 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2020
    "Vi behövde byta tak på sommarhus, gäststuga och förråd, allt byggt 1959 på Värmdö. Janne var snabb att plocka upp förfrågan som vi lagt in p"
    Björn Axel Marcus G
  • 2019-09-26

Vasilbygg AB skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Stor rekommendera Bygg-gruppen, alltid i tid och proffs! Läs mer
  • 2019-05-21

Jon S skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Jag anlitade Bygg-gruppen för att bygga till tak kupor till mitt hus.
    Jag fick ett mycket proffessionellt bemötande från början till slut.
    Jag letade efter ett företag som kunde erbjuda ett konkurrenskraftigt fast pris på ett bygge som krävde en hög kompetens och det kunde Bygg-gruppen leverera. Jag kan varmt rekommendera Bygg-gruppen.
    Jon Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2019-05-20

Elzbieta E skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Håller vad de lovar och är mycket trevliga. Läs mer
  • 2019-05-19

Kakelexperten A skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Bra samarbete. Jag rekommenderar det här företaget. Bygg gruppen är ansvarig och pålitlig. Läs mer
  • Sponsor
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 20 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • 2019-05-17

Mikael R skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Pålitliga med bra leveranssäkerhet och kvalitet! Läs mer
  • Jonas V

2017-12-19

Jonas V skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Jag vill verkligen avråda från att anlita Bygg-gruppen i Stockholm. De följer inte Svenska byggstandard. De vill inte åtgärda de fel de lämnar efter sig och går helt enkelt inte att lita på. Vi har anlitat dem två gånger. Efter andra gången tog vi in besiktningsman som hittade massor av fel. Då besiktigade vi även första arbetet, och även där blev det en lång lista med missar och felaktigheter. Välj en annan leverantör. Läs mer
  • Sponsor
    XLrenovering
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    "Vi ville genomföra en helrenovering av vår lägenhet på Dalagatan i Stockholm. Vi tog in ett antal offerter och efter en noggrann utvärdering"
  • Louise H

2016-04-05

Louise H skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Vi anlitade Bygg-gruppen i Stockholm för totalrenovering samt dränering av vår källare. I detta ingick även badrum. Bra samarbete och bra kommunikation. De var noggranna och extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete som tillkom. De var även toppen att bolla idéer med och kom med egna förslag på hur man kunde göra olika lösningar. Vi är väldigt nöjda och ger våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2015-01-07

Anna skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Vi har anlitat Bygg-gruppen i Stockholm återkommande under flera år nu både till vårt gamla och vårt nya hus. De har gjort allt ifrån ytskickt till badrum och större ombyggnationer. Vi har varit väldigt nöjda hela tiden. Bra samarbete och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera detta byggföretag. Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.7 / 5 i betyg — 111 omdömen
    Badge2017
    "Absolut bästa takläggare man kan tänka sig!🙏Ett seriöst företag!fick ett bra förtroende på en gång! Arbetade snabbt o ordentligt trots det"
    Gunilla G
  • Emilia H

2014-11-17

Emilia H skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Ombyggnationen av min lägenhet blev klar i fredags och jag är mycket nöjd! Bygg-gruppen I Stockholm är väldigt enkla att samarbeta med, bra på att kommunicera, snabba och även väldigt flexibla. De har verkligen överträffat sig själva genom att hjälpa till med mer än bara ombyggnationen.

Jag har redan rekommenderat Bygg-Gruppen till folk i min omgivning som funderar på att renovera eller bygga om! Läs mer
  • Matylda L

2014-08-08

Matylda L skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB
    Pågående totalrenovering (20/6-10/8 -14) på Kungsholmen. Rivning, två nya badrum, flytt av kök, målning, tapetsering, finsnickerier, nya golv etc. Bygg-Gruppen i Stockholm (BGS) är under pågående arbete hos oss och har sedan start visat stor noggrannhet i jobbet de utför.

De är extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete under vägen, vilket det blivit en del av. De är plikttrogna och leverera det lilla extra. Både från ägare, arbetsledare och arbetare på plats. Kontakten med alla fungerar väldigt smidigt och en av alla favoriter är en av finsnickarna som visar prov på stort tålamod och guidning på vägen. I valet var det för oss viktigt att entreprenad i fråga hade alla certifikat som Säkert Vatten och BKR, vilket BGS har.

Vi har också noga förhört oss bland referenser som de lämnade mer än gärna, det då antalet omdömen på Rejta/Reco varit begränsat. I kontakt med fem (5) oberoende referenser har endast fina omdömen lämnats.

I skrivande stund är i princip allt arbete klart, där det inte finns mycket mer att önska vad gäller något. Kakling, tapetsering, målning och väggar samt snickerier, installation av badrumsmöbler, slipning av golv. Allt är utfört med vad vi bedömer som väldigt hög kvalitet.

Vi rekommenderar Bygg-gruppen stark till personer som funderar på totalrenovering eller mindre jobb, för jobb som flyter på smidigt Läs mer
    2 Snickare AB
    4.3 / 5 i betyg — 43 omdömen
    Badge2018
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B

Bästa byggföretagen i Huddinge: