Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Ring 08-652 26 86 www.caliente.se
3.0

Caliente Tapas Bar bjuder på en unik smakupplevelse och får dig uppleva en annan matkultur. Genom att möta kundens förväntningar på spansk mat och den omgivande kulturen, kan kunden njuta av goda maträtter i en mysig och varm atmosfär.

4 omdömen om Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Fritjof A
Skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Jag varit på Caliente på Fleminggatan två gånger och båda gångerna har jag känt mig riktigt illa bemött. Det verkar som att personalen ser ner på sina gäster och mest tycker att de är i vägen. Vänlighet är miltals bort. Jag har båda gångerna varit där med större kompisgäng och det har visat det sig efter båda middagarna att flera andra i båda sällskapen också kände sig ignorerade och smått förolämpade. Vill du gå någonstans trevligt ska du helt klart överväga att gå någon annanstans.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Linn J
Skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Stans godaste tapas!! Mycket trevlig och rolig personal, ligger bra och finns även en på st eriksplan. Flitig besökare av denna restaurang och rekommenderar alla att gå dit!

Ida V
Skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Trevlig tapasmat om man sitter ute då det är hyffsat varmt ute. Bra priser.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Marie B
Skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Ett schysst hak att glida ner till- speciellt om man råkar bo granne! Goda smårättsalternativ och inte öevrdrivna priser. Inredningen kunde kanske varit trendigare, men den är ok. Öppenhet hos personalen kan variera från dag till dag, men överlag är det helt klart ett godkänt betyg!