Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Caliente Tapas Bar Fleminggatan

Fleminggatan 22B, 112 32 Stockholm — Visa karta

Caliente Tapas Bar bjuder på en unik smakupplevelse och får dig uppleva en annan matkultur. Genom att möta kundens förväntningar på spansk mat och den omgivande kulturen, kan kunden njuta av goda maträtter i en mysig och varm atmosfär.

Läs vad 4 kunder tycker om Caliente Tapas Bar Fleminggatan

• Fritjof A
    Fritjof A skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan
    Jag varit på Caliente på Fleminggatan två gånger och båda gångerna har jag känt mig riktigt illa bemött.
    Det verkar som att personalen ser ner på sina gäster och mest tycker att de är i vägen. Vänlighet är miltals bort.

Jag har båda gångerna varit där med större kompisgäng och det har visat det sig efter båda middagarna att flera andra i båda sällskapen också kände sig ignorerade och smått förolämpade.

Vill du gå någonstans trevligt ska du helt klart överväga att gå någon annanstans. Läs mer
  • Linn J
    Linn J skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan
    Stans godaste tapas!! Mycket trevlig och rolig personal, ligger bra och finns även en på st eriksplan. Flitig besökare av denna restaurang och rekommenderar alla att gå dit! Läs mer
  • Ida V
    Ida V skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan
    Trevlig tapasmat om man sitter ute då det är hyffsat varmt ute. Bra priser. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Caliente Tapas Bar Fleminggatan
    Ett schysst hak att glida ner till- speciellt om man råkar bo granne! Goda smårättsalternativ och inte öevrdrivna priser. Inredningen kunde kanske varit trendigare, men den är ok. Öppenhet hos personalen kan variera från dag till dag, men överlag är det helt klart ett godkänt betyg! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Alf N Alf N tycker: