Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Caliente Tapas Bar S:t Eriksplan

Caliente Tapas Bar S:t Eriksplan

Sankt Eriksplan 2 A, 113 20 Stockholm — Visa karta

Caliente Tapas Bar bjuder på en unik smakupplevelse och får dig uppleva en annan matkultur. Genom att möta kundens förväntningar på spansk mat och den omgivande kulturen, kan kunden njuta av goda maträtter i en mysig och varm atmosfär.

Läs vad 6 kunder tycker om Caliente Tapas Bar S:t Eriksplan

• Martin B
    Martin B skrev om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan
    SERVICE OCH TAPAS I VÄRLDSKLASS!!!

Efter att ha besökt Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan i över 5 år och "Alla" andra TAPAS restauranger i Stockholm och flera i SPANIEN så är min samlade bedömning att denna Restaurang LEVERAR.
    Mäkta imponerad av reastaurangcheferna Ninos och Bobil då deras stresstålighet och servicenivå är mycket hög :)Killarna skulle lätt kunna utbilda och hålla kurser för personal på Stockholms restauranger om hur man bemöter gästerna och hur man hanterar missnöjda gäster.
    Jag har aldrig blivit så bra bemöt och fått så många goda drinkar på någon annan restaurang i Stockholm och jag är en mycket kräsen och berest Göteborgare :)med affärer "World Wide".
    Mycket nöjd stamkund
    MaXimus Läs mer
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan
    Tog en spontan runda på stan som slutade med ett besök på Caliente Tapas Bar. Personalen var mycket välkomnande och det var många gäster. Jag åt scampispett och friterade calamares samt drack en god öl. Skulle kunna säga att det blev en perfekt uppladdning för min stora tenta dagen efter. Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan
    Bra mat men något hög ljudnivå i lokalen oftast. Ändå, bäst Tapas i Stockholm i sin prisklass?! Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan
    Mycket god mat dessvärre blev två utav sällskapet magsjuka efter fredagens besök... Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan
    Kan verkligen rekommendera den här tapas restaurangen. Bra mat och trevlig personal, minus för hög ljudvolym. Läs mer
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Caliente Tapas Bar - S:t Eriksplan
    Jag vill rekommendera denna restaurang. Oerhört trevlig personal, vällagad mat till bra priser enligt mig i alla fall. Smakar gott! Mysig miljö att äta i och ligger riktigt bra till i anslutning till T-banan. Läs mer
    Nenne D gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Josefine S Josefine S tycker:
“Trevlig personal men inte så i...” Läs mer
4.6 i betyg av 2062 omdömen

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM