Car & Diagnostics Sweden AB

Vi på Car & Diagnostics Sweden AB levererar service i världsklass. Lämna in din bil till någon av våra verkstäder i Stockholm med omnejd. Vi garanterar dig ett väl utfört arbete oavsett om det handlar om reparation av bil, däckbyte eller service inför besiktning.
  • - Certifierade med Godkänd Bilverkstad

4.5/5 av 439 omdömen
Industrivägen 10, Tyresö
4.6/5 av 180 omdömen
Måttbandsvägen 3, Täby
"Mycket bra bemötande Byte av bromsar och skivor bak även byte halvljuslampor. Jag upplever företaget som seriösa och mycket bra att göra med. Rekommenderar det."
Bror G anlitade Nynäshamn Bil & Diagnos AB
"Superservice! Från inlämning till utlämning! Micke är en klippa! Förklarar så man förstår också ! Mvh Josefina Grahn"
Henrietta Josefina G anlitade Tyresö Bil & Diagnos AB
"Lämnade in min Cupra för stor service som och optimering av programvara i motor och växellåda. Fick ett väldigt bra bemötande samt det som utlovades utfördes på ett utomordentligt proffsigt sätt. Det ..."
HANS C anlitade Tyresö Bil & Diagnos AB
"Hej. Blev väldigt trevligt bemött, strukturerad info om tillvägagångssätt och tydlig prisinfo. Även efteråt blev man tillfrågad om man var nöjd med besöket och reparationen. Min ac hade gått sönder..."
Eva Kristin Gunilla K anlitade Södertälje Bil & Diagnos AB
"Blev mottagen av kunnig o trevlig personal som såg till att ge en offert på arbetet ."
Britt-Louise Ulla K anlitade Järfälla Bil & Diagnos AB

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar