Carlgia

Kvarnhagsgatan 96, 165 54 Hässelby — Visa karta

Vi heter Miljögruppen Carlgia AB och har vårt säte i Hässelby, ett relativt nytt företag med personal som har över 20 års erfarenhet i branschen, därför tar vi oss an alla uppdrag inom städservice.
Vår ambition är nöjda kunder därför har vi nöjd kundgaranti som betyder att om inte du är nöjd kommer vi tillbaka inom 24 timmar.

Vi jobbar enbart med miljövänliga produkter och anpassar oss efter dina behov.
Vi innehar F-skattesedel och är ansvarsförsäkrade hos Länsförsäkringar AB
Vår städpatrull består alltid av minst 2 personer som är svensktalande.
Vi satsar på kontinuitet och tillit därför är det samma personal på plats.
Vi på Miljögruppen Carlgia ser alltid till att hålla oss uppdaterade med det senaste nytt inom städbranchen vilket gäller både material och arbetssätt.
Våra kunders nycklar och larmkoder kvitteras och förvaras separat i säkert förvar.
Lugnets Allé 5, 12065, STOCKHOLM
HemMiljö
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Lokalvårdare nära Carlgia:

Sorterargatan 12, Vällingby
Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen! Läs mer ›
Caroline F:
Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Krossgatan 30, Vällingby
Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en he... Läs mer ›
Stefan R:
Nogranna och höll vad som lovats.

Friluftsvägen 22, SUNDBYBERG
Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och priv... Läs mer ›
Bernt A:
Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet.

Storgatan 104 A, SOLNA
En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med h... Läs mer ›
Matias Q:
Skinande rent och dessutom till ett helt vettigt pris. Rekommenderas varmt.

Läs vad 3 kunder tycker om Carlgia

• Linda S
    Linda S skrev om Carlgia
    Pålitligt och proffsig . De gör sitt jobb jättebra, snabbt och effektivt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Carlgia
    Vi har haft Miljögruppen Carlgia i flera år. De har alltid tillgodosett våra behov och har ett trevligt bemötande. Alltid flexibla och noga med att vi ska vara nöjda.
    Georgia P gillar detta
  • Björn-Ove L
    Björn-Ove L skrev om Carlgia
    Carlgia har städat hos oss i flera år nu. De är alltid lika positiva och serviceinriktade. Städningen utförs med stor precision. Att engagera Carlgia har inneburit en stor lättnad för oss alla i familjen.
    Georgia P gillar detta

Kvarnhagsgatan 96, 165 54 Hässelby