Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Hässelby Villastad Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

Drivbänksvägen 7, 165 74 Hässelby — Visa karta

Med vår erfarenhet och lokalkännedom samt ERA:s unika koncept kan vi erbjuda en lönsam bostadsaffär, för alla parter. Vårt kontor är centralt beläget i Åkermyntan Centrum, där har vi funnits sedan 1978. Det är med stor glädje vi rör oss i området och träffar alla nöjda köpare och säljare.

Läs vad 4 kunder tycker om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

• Tina b
    Tina b skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare
    rak, tydlig och erfaren Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare
    En helt ärlig säljare, gav oss stort förtroende. Vår tekniska besiktning av objektet gav vissa anmärkningar, Christer diskuterade med säljaren och kom fram till en rimlig lösning för båda parter. Läs mer
  • Lars-Olov O
    Lars-Olov O skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare
    Trevlig och duktig i sitt sätt att bemöta både köpare och säljare. Får mig att känna att jag vill använda/köpa Christer's tjänster istället för att Christer försöker att "sälja på mig" allt.. Dessutom har Christer ett lugn med en oerhörd erfarenhet som jag och min fru uppskattar Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare
    Trevlig och duktig i sitt sätt att bemöta både köpare och säljare. Jag har stött på Christer i båda rollerna och är mycket nöjd med honom. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Richard O Richard O tycker:
“Det bästa är att dom har längr...” Läs mer

Smedjegatan 6, 13154, Nacka