Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

3.8

Med vår erfarenhet och lokalkännedom samt ERA:s unika koncept kan vi erbjuda en lönsam bostadsaffär, för alla parter. Vårt kontor är centralt beläget i Åkermyntan Centrum, där har vi funnits sedan 1978. Det är med stor glädje vi rör oss i området och träffar alla nöjda köpare och säljare.

5 omdömen om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

IHAB A
Skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

Välkomnar er till Sveriges största rasist, jag menar skojar mäklare. kortfattat vi bjöd på ett hus och hade högst bud, han ringer och säger att säljaren har valt och gå med de som var 200 000kr lägre än oss, pga att vi ville ha en extra besiktning. vi valde bort det och gick med säljarens krav, vi har till och med pratat med säljaren personligen och hon tyckte att det lätt bra och bad oss lösa det med mäklaren hon litade på han, några timmar senare ringer han och säger att hon har valt att sälja till de andra, vi förklarade...

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

Tina b

rak, tydlig och erfaren

Henrik H
Skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

En helt ärlig säljare, gav oss stort förtroende. Vår tekniska besiktning av objektet gav vissa anmärkningar, Christer diskuterade med säljaren och kom fram till en rimlig lösning för båda parter.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1363 omdömen 4.8 av 1363 omdömen

Lars-Olov O
Skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

Trevlig och duktig i sitt sätt att bemöta både köpare och säljare. Får mig att känna att jag vill använda/köpa Christer's tjänster istället för att Christer försöker att "sälja på mig" allt.. Dessutom har Christer ett lugn med en oerhörd erfarenhet som jag och min fru uppskattar

Christina J
Skrev om Christer Hedberg - ERA Åkermyntan Mäklare

Trevlig och duktig i sitt sätt att bemöta både köpare och säljare. Jag har stött på Christer i båda rollerna och är mycket nöjd med honom.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T